Kulta. Rakas. Muru. Omani. Halaus. Nenät vastakkain. Anna suukko kun ilma on kylmä niin lämmittää. Sitä mitä tykkäisit tehdä nyt niin tehtäisiin yhdessä, ihan mitä haluaisit että tulisit vain hyvälle tuulelle.
Hyvää iltaasi
22
524
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin sulle. Vastasin kuin hälle.
- Anonyymi
Ihana postaus jollekkin. Pidä hyvä ilta sinäkin.
- Anonyymi
Upea aloitus tuo ois ihan super kivaa... 😊💗
- Anonyymi
Ihan samaa mitä sinäkin tekisit, ruokaa? Siivoamista, leipomista...ihan mitä vaan. 😊💕
- Anonyymi
Oohhh😮
WoWittaa ja Wemputtaa? Harrastaa haureutta samalla kun pelataan?
Tosin olen melkein aina hyvällä tuulella. Niin ei tämä sitten onnistu.
Eikä tämä minulle ollutkaan. Kas siinä pohdintaa.- Anonyymi
Nii
Oon ollu huonolla tuulella
- Anonyymi
Kotikokkii ruokaa tehdes voi lämmitellä takaapäin naku naku keittiös UUUHH
- Anonyymi
Ihanaa kun edes ajattelet noin toisesta ihmisestä. Ensin on sulatettava jää, jotta olisi edes mahdollista tulla hyvälle tuulelle. Se vaatisi tietenkin paljon lämpöä ja rakkautta. Hyvää iltaa kauniille naiselle.
- Anonyymi
Et kai niin jäässä ole. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai niin jäässä ole. 😊
Voi kun tietäisit. Siinä mielessä elämä on hienoa, että hetkessä voi alkaa keho heräämään aivan kuin kevään ihme.
- Anonyymi
Morjesta Aaapo Raatiniemi nuppulinnalainen wona korsteeni
- Anonyymi
Curpää voiton cerceen ja silleen portto-pasi
- Anonyymi
Kiitos silti
- Anonyymi
Että autoit näkemään eteeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että autoit näkemään eteeni
Ole hyvä metsäsianvittunaama
- Anonyymi
Minusta aloitus on kamala.
- Anonyymi
Ala-asteikäisen sellainen rallatus tulee mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala-asteikäisen sellainen rallatus tulee mieleen.
Rallattelee Raaatoniemen Tuomo
- Anonyymi
Enpä ole mitään menettänyt kun en ole ketjuja lukenut! Onko tää palsta nykyisin Kiipulan kehareiden valloittama?
- Anonyymi
Ehkä näin 💋
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi332672- 1141392
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21239Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk34993Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!243968- 64916
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis108814- 41797
Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!46782- 59769