Mistä tiedätte että kohteenne on teistä kiinnostunut?

Anonyymi-ap

Mistä päättelette että kohteenne on teistä kiinnostunut? Niin moni täällä kuvittelee, että tunteet on molemminpuolisia. Mitä merkkejä olette saaneet?

15

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä juuri mitään. En kuvittele enää muuta kuin, että joku haluaa minulle pahaa.

• Anonyymi

Jotakin vihjeitä, jotka varmaan olen ymmärtänyt väärin. Kun ihastuu alkaa ajattelemaan ehkä liiankin optimistisesti.

• Anonyymi

Oman päänsisäisiä tuotoksia ja tuntuu hölmöltä että on kuvitellut ne "merkit" kiinnostukseksi. Ei sitä muuten täällä olisi jos toisella olisi kiinnostusta ollut. Näin järkeni sanoo.

• Anonyymi

Sydämet kommunikoi keskenään

Rakkauden kieli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydämet kommunikoi keskenään

Rakkauden kieli

Hienosti sanottu! Voi kun se olisi noin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti sanottu! Voi kun se olisi noin...

Itse en ainakaan ole täällä, seku vain. Yritän jättää hienoisia viestejä mielitietylle, että josko tärppäisi. Ääneen ei uskalla sanoa vaikka toista säännöllisen epäsäännöllisesti näkee. Aina on joku korvat ojossa lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ainakaan ole täällä, seku vain. Yritän jättää hienoisia viestejä mielitietylle, että josko tärppäisi. Ääneen ei uskalla sanoa vaikka toista säännöllisen epäsäännöllisesti näkee. Aina on joku korvat ojossa lähellä.

Ymmärtämättömän ihmisen kanssa ei voi olla se on mahdotonta

• En tiedäkään onko kukaan kiinnostunut siinä mielessä. En lähde enää arvuuttelemaan. Sen verran on mennyt harhaan ja pelleilty tunteilla ajan saatossa.

Jos jotakuta kiinnostaa, niin saa tulla ihan suoraan sanomaan. Muuten olen vain perusystävällinen, enkä elättele minkäänlaisia haavekuvia sen enempää.

• Anonyymi

En mitenkään, siksi en lähesty mutta haaveilen kyllä T. Mies

• Anonyymi

Ei mitään mikä olisi tulkittavissa varmaksi merkiksi. Muutama sanamuoto tai lipsahdus pitkällä aikavälillä, jotka olisivat ihastuneen mielessä tulkittavissa molemminpuolisten tunteiden merkiksi... :(

• Anonyymi

pyytänyt ulos, kertonut että on kiinnostunut.
      siitä olen päätellyt.

• Anonyymi

No mitä teet sitten täällä?

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Sitä ei voi tietää, mutta sen näkee! Hän on luonani päivittäin. Hän näytti sen mulle katsellaan ja käsillään😅 😅🤗❤️(yllätysten mies) rakkaani. Hän sai mut hämilleen sillä!! Mutta niiiii söpö ele. Hän stalkkaa ja jäänyt kiinni, mutta oikeastaan hän ei stalkkaa vaan näyttää sen avoimesti.

• Anonyymi

ÖrkkiMörkki ilmestyi minulle unessa ja kertoi että Mitättömyys tahtoisi olla kaverini.

Nauroin itseni kuoliaaksi.

Aamulla heräsin levänneenä kuin olisin nähnyt vain lievästi pahaa unta.

• Anonyymi

Se on vaikea selittää. Ensimmäinen merkki oli kun usein juteltiin ja erotessa tuntui kuin "joka askel, jonka otat poispäin musta on kuin kehostaan ois irti, mieli huutaa silti"

Ja sitten oli yksi juttu minkä hän "antoi" mulle. Ja tuntui viihtyvän seurassa. En tiedä jäikö homma molempien saamattomuuteen vai huomasiko hän ettei tykkääkään. Vai oliko vaan sitten immarreltu toisen ihastumisesta ja oli tekemisissä ihan kaverina aina.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      33
      2672
    2. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      114
      1392
    3. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1239
    4. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      993
    5. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      243
      968
    6. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      64
      916
    7. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      108
      814
    8. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      797
    9. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      46
      782
    10. Onko kaivatullasi

sutinaa monen kanssa yhtäaikaa? Ei osaa päättää mitä haluaa?
      Ikävä
      59
      769
    Aihe