kaikille mitenkäs on lähtenyt päivä käyntiin onko kahvit jo juotu? :)
Ihanaa huomenta
17
454
Vastaukset
- Anonyymi
Justiinsa ryystönalaisena. Entä siellä?
Ihanaa huomenta sinne myös! 👋
Kyllähän se tästä lähtee, sängyssä vielä makoilua ja puolseisokki päällä. Kahvin keittoon ihan just seuraavaks. Sitten tupakka ja wowia.
Mitenkäs aloittajalla aamu alkanut?- Anonyymi
Sä oot uskomaton piristäjä <3
Ei alkanut aamu mitenkään iloisasti,
kahvikupposen kanssa selailin täällä ja alkoi vaa piipittää lisää,
kunnes tämä tuli vastaan.
terkuin kauris joka voisi kaipailla
no joitain juttuja mitä ei tähän sano. Anonyymi kirjoitti:
Sä oot uskomaton piristäjä <3
Ei alkanut aamu mitenkään iloisasti,
kahvikupposen kanssa selailin täällä ja alkoi vaa piipittää lisää,
kunnes tämä tuli vastaan.
terkuin kauris joka voisi kaipailla
no joitain juttuja mitä ei tähän sano.Kiitos kaunis, oi sinä kauris. 😊
Ah, voi ei. Harmillista. Ota random hali aamuun. 🤗
Toivottavasti murheet pian väistyy ja kuvaannollinen aurinko paistaa jälkeenpäin.
Mukavaa päivää ja viikonloppua!- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kiitos kaunis, oi sinä kauris. 😊
Ah, voi ei. Harmillista. Ota random hali aamuun. 🤗
Toivottavasti murheet pian väistyy ja kuvaannollinen aurinko paistaa jälkeenpäin.
Mukavaa päivää ja viikonloppua!Oi kiitos sulle 🤍
Hali on aina tervetullut 🤗 takaisin tästä sinnekin.
On kyllä todellakin harmillista murheet ja muu.
Voi kunpa joskus voisi saada edes jotain onnen murusia ja jotain..
Toivottavasti se aurinko paistaa vielä ihan kaikkialle ja kaikille!
Mukavaa päivää ja viikonloppua sullekin.
Muistathan pestä kätösiä 😉 Anonyymi kirjoitti:
Oi kiitos sulle 🤍
Hali on aina tervetullut 🤗 takaisin tästä sinnekin.
On kyllä todellakin harmillista murheet ja muu.
Voi kunpa joskus voisi saada edes jotain onnen murusia ja jotain..
Toivottavasti se aurinko paistaa vielä ihan kaikkialle ja kaikille!
Mukavaa päivää ja viikonloppua sullekin.
Muistathan pestä kätösiä 😉Kiitos vastahalista. 😊
En tiedä mitä sanoa, mutta eiköhän se onni vielä tule kukoistamaan sinulle. Toivotaan ainakin niin. 🙃 Sateen jälkeen osaa arvostaa taas auringonpaistetta. Ja ennemmin tai myöhemmin se aurinko aina paistaa.
🤭 Pesen ja rasvaan. En ehkä aina siinä järjestyksessä. 😉- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kiitos vastahalista. 😊
En tiedä mitä sanoa, mutta eiköhän se onni vielä tule kukoistamaan sinulle. Toivotaan ainakin niin. 🙃 Sateen jälkeen osaa arvostaa taas auringonpaistetta. Ja ennemmin tai myöhemmin se aurinko aina paistaa.
🤭 Pesen ja rasvaan. En ehkä aina siinä järjestyksessä. 😉No toivottavasti onni löytää sinnekin 🤗
Rasvaus ja voitelu on myös tärkeää. 😉
- Anonyymi
En juonut tänään kahvia. En usein juo.
- Anonyymi
Huomenta!
Kyllähän se on hyvin lähtenyt. Tässä on ehtinyt touhuta jo kaikenlaista.
Mukavaa päivää sinullekin! 😊 - Anonyymi
Ihanaa...tuli herättyä tähänkin päivään.
- Anonyymi
Kyllä. Mutta maistui jotenkin homeelle. Vaikka uusi paketti. 😩
- Anonyymi
Rekka miehen kahvit
- Anonyymi
Aamiainen nautittu.
Kaksi kuppia kahvia 👌 - Anonyymi
Hyvin kiitos. Kahvia on mennyt litrakaupalla tänään. Ruokaa vähemmän, yritän laihtua vähän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644