Ihanaa huomenta

Anonyymi-ap

kaikille mitenkäs on lähtenyt päivä käyntiin onko kahvit jo juotu? :)

17

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Justiinsa ryystönalaisena. Entä siellä?

    • Ihanaa huomenta sinne myös! 👋

      Kyllähän se tästä lähtee, sängyssä vielä makoilua ja puolseisokki päällä. Kahvin keittoon ihan just seuraavaks. Sitten tupakka ja wowia.

      Mitenkäs aloittajalla aamu alkanut?

      • Anonyymi

        Sä oot uskomaton piristäjä <3

        Ei alkanut aamu mitenkään iloisasti,
        kahvikupposen kanssa selailin täällä ja alkoi vaa piipittää lisää,
        kunnes tämä tuli vastaan.

        terkuin kauris joka voisi kaipailla
        no joitain juttuja mitä ei tähän sano.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot uskomaton piristäjä <3

        Ei alkanut aamu mitenkään iloisasti,
        kahvikupposen kanssa selailin täällä ja alkoi vaa piipittää lisää,
        kunnes tämä tuli vastaan.

        terkuin kauris joka voisi kaipailla
        no joitain juttuja mitä ei tähän sano.

        Kiitos kaunis, oi sinä kauris. 😊

        Ah, voi ei. Harmillista. Ota random hali aamuun. 🤗

        Toivottavasti murheet pian väistyy ja kuvaannollinen aurinko paistaa jälkeenpäin.

        Mukavaa päivää ja viikonloppua!


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Kiitos kaunis, oi sinä kauris. 😊

        Ah, voi ei. Harmillista. Ota random hali aamuun. 🤗

        Toivottavasti murheet pian väistyy ja kuvaannollinen aurinko paistaa jälkeenpäin.

        Mukavaa päivää ja viikonloppua!

        Oi kiitos sulle 🤍

        Hali on aina tervetullut 🤗 takaisin tästä sinnekin.
        On kyllä todellakin harmillista murheet ja muu.
        Voi kunpa joskus voisi saada edes jotain onnen murusia ja jotain..

        Toivottavasti se aurinko paistaa vielä ihan kaikkialle ja kaikille!

        Mukavaa päivää ja viikonloppua sullekin.
        Muistathan pestä kätösiä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi kiitos sulle 🤍

        Hali on aina tervetullut 🤗 takaisin tästä sinnekin.
        On kyllä todellakin harmillista murheet ja muu.
        Voi kunpa joskus voisi saada edes jotain onnen murusia ja jotain..

        Toivottavasti se aurinko paistaa vielä ihan kaikkialle ja kaikille!

        Mukavaa päivää ja viikonloppua sullekin.
        Muistathan pestä kätösiä 😉

        Kiitos vastahalista. 😊

        En tiedä mitä sanoa, mutta eiköhän se onni vielä tule kukoistamaan sinulle. Toivotaan ainakin niin. 🙃 Sateen jälkeen osaa arvostaa taas auringonpaistetta. Ja ennemmin tai myöhemmin se aurinko aina paistaa.

        🤭 Pesen ja rasvaan. En ehkä aina siinä järjestyksessä. 😉


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Kiitos vastahalista. 😊

        En tiedä mitä sanoa, mutta eiköhän se onni vielä tule kukoistamaan sinulle. Toivotaan ainakin niin. 🙃 Sateen jälkeen osaa arvostaa taas auringonpaistetta. Ja ennemmin tai myöhemmin se aurinko aina paistaa.

        🤭 Pesen ja rasvaan. En ehkä aina siinä järjestyksessä. 😉

        No toivottavasti onni löytää sinnekin 🤗

        Rasvaus ja voitelu on myös tärkeää. 😉


    • Anonyymi

      En juonut tänään kahvia. En usein juo.

    • Anonyymi

      Huomenta!

      Kyllähän se on hyvin lähtenyt. Tässä on ehtinyt touhuta jo kaikenlaista.

      Mukavaa päivää sinullekin! 😊

    • Anonyymi

      Ihanaa...tuli herättyä tähänkin päivään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä. Mutta maistui jotenkin homeelle. Vaikka uusi paketti. 😩

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rekka miehen kahvit

    • Anonyymi

      Aamiainen nautittu.
      Kaksi kuppia kahvia 👌

    • Anonyymi

      Hyvin kiitos. Kahvia on mennyt litrakaupalla tänään. Ruokaa vähemmän, yritän laihtua vähän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe