Pieni gallup

Anonyymi-ap

Mikä on netissä/somessa se sun juttu.

28

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olla stalkattavana

      • Anonyymi

        käpyjen kerääminen


      • Anonyymi

        Olen suuri julkkis.Minusta pidetään ja olen monelle pakkomielle.Mikäs sen hauskempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suuri julkkis.Minusta pidetään ja olen monelle pakkomielle.Mikäs sen hauskempaa.

        Niin? Mitä merkitystä sillä on jos ihmistä ei ole olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suuri julkkis.Minusta pidetään ja olen monelle pakkomielle.Mikäs sen hauskempaa.

        Se ei ole ihmiselle totta.


      • Anonyymi

        Tuohonhan voi liittyä maineen ryvettämistä, perättömien huhujen levittelyä esimerkiksi sukupuolitaudeista, lavastamista ja you name it. Olen täälläkin nähnyt kun joku on väittänyt saaneensa joltain naiselta hivin. Taisi olla ihan ketjun otsikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suuri julkkis.Minusta pidetään ja olen monelle pakkomielle.Mikäs sen hauskempaa.

        Järjetön kommentti.


    • Anonyymi

      Rentoutuminen. Eli oon sen ajan kun on pakko!

    • Anonyymi

      Facebookissa sukulaisten kanssa yhteydenpito. Muita en ota fb-kaveriksi.

    • Anonyymi

      YouTube: Viihde. En omista televisiota, joten YouTube on vastaava viihteen lähde.

      Bluesky: Tieto ja uusiin juttuihin törmääminen. Seuraan lähinnä tutkijoita eri aloilta sosiologiasta astronomiaan ja psykologiasta arkeologiaan.

      Instagram: Taide, musiikki, huumori, erikoiset harrastukset ja erikoiset ihmiset. Varsinkin taiteen ja kädentaitojen puolella Instan algoritmi tuntee minut aika hyvin ja aikajanalle tupsahtelee erilaisia taiteenaloja ja eri tyyppisiä taiteilijoita ja mm. koomikkoja ja muusikoita maailmalta. On hienoa nähdä miten ihmiset toteuttavat itseään uniikeilla tavoilla ja jakavat iloaan myös muille.

    • En varsinaisesti käytä somea. Pelifoorumit, S24 palsta ainoastaan. Ei oikein kiinnosta facebook missä ihmiset päivittelevät syöneensä tillilihaa ja käyneensä kävelyllä sekä ties missä. Hyvä heille.

      Netissä muuten: Etsin tietoa tarvittaessa mistä milloinkin, YouTube (opetus, viihde, pelit, mytologia, kauhu- ja scifitarinat yms), leffat, poke, Imgur. Vähän sitä ja tätä.

    • Anonyymi

      ei taida olla ylläpidon väelläkään olla ystäviä ulkomaailmassa

    • Anonyymi

      Steam veikkaus ja iltapäivälehdet.

    • Anonyymi

      En ole Suomessa eikä kiinnosta mitä muut sekoilevat, elän oikeaa elämää. Netissä hoidan pakolliset asiat ja hankin koneet ja varaosatym. Joskus kuuntelen musaa ja eksyn tännekin. Elämäni on täynnä kaikkea muuta,en ymmärrä miten ihmiset kuluttavat aikansa katsomalla mitä muut tekevät ja kertovat elämästään kaiken ihan kaikille?

      • Anonyymi

        Siis somessa eikä suomessa


      • Anonyymi

        Miksi kerroit tuon ihan kaikille? Muut varmaan tekee sitä samasta syytä. Löydät vastauksen itsestäsi. Minusta sinun oli vähän tarkoitus nostaa itseäsi.. en ymmärrä. muut..jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kerroit tuon ihan kaikille? Muut varmaan tekee sitä samasta syytä. Löydät vastauksen itsestäsi. Minusta sinun oli vähän tarkoitus nostaa itseäsi.. en ymmärrä. muut..jne.

        Niin ajattele täällä mä nyt leijun ihan pilvissä asti ja sun piti siihenkin kommentoida niin viisaita, kyllä kannatti taas vähän näpäyttää eikö nyt olekin hyvä mieli? Voin vain kuvitella miten mahtavaa elämää se some elämä on kun tämä sometonkin on näin upeeta voin tehdä mitä vaan kertomatta sitä kenellekään eikä tarvi kulkea puhelin kädessä urkkimassa mitä muut tekee ja miten ne tykkää mun tekemisistä, voin keskittyä vain oikeisiin asioihin ja elämään eikä kenenkään tarvi tietää siitä mitään.


    • Anonyymi

      Lähinnä pelaaminen.

    • Anonyymi

      Se ois tuo retroleffojen lataaminen eporner-sivustolta.

    • Anonyymi

      Oikotiä on musta paras.

    • Hmm.

      Instaa tuli seurattua enemmän silloin, kun piti työn puolesta olla ns. karttapallossa valot päällä. Nykyään muutamia tilejä tulee seurattua.

      Facea aika harvakseltaan tulee katsottua, sekin lähinnä töihin liittyvää. Tällä hetkellä tosin aika hiljaiseloa myös työtilillä.

      Linkkari-inkkaria silloin tällöin.

      Suoli24:sen ikävää ja sinkkuja jonkin verran. Joskus menee päivä, että en käy ja joskus on nokka kiinni näytössä koko ajan.

      • Ehdin nähdä tuon kommentin, joka poistui.

        Sinulle, joka jaksat heti tulla valittamaan, kun kirjaudun, niin tiedoksi:

        En varmasti lähde täältä kulumallakaan ainakaan sen puolesta, että oksentelet päälle.

        JA PISTE.


    • Anonyymi

      Tarkkailen tilanteen kehittymistä ajoittain sen minkä pystyn. Luen lehtiä, keskustelen jonkin verran. Tyyli asiallinen.

    • Anonyymi

      Kyllä ennen oli asiat paremmin kun ei ollu nettiä.

      • Anonyymi

        Niin oli. Ihmiset kävivät toistensa luona, näkivät ympärilleen ja löysivät puolison. Ei ollut pelkoa nettihuijareista ja palvelua sai joka asiaan ja ilmaiseksi. Ihmisillä oli aikaa toisilleen ja auttoivat toinen toistaan, nyt ei enää edes tervehditä vahdataan vaan puhelinta ja sitä vääristynyttä todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli. Ihmiset kävivät toistensa luona, näkivät ympärilleen ja löysivät puolison. Ei ollut pelkoa nettihuijareista ja palvelua sai joka asiaan ja ilmaiseksi. Ihmisillä oli aikaa toisilleen ja auttoivat toinen toistaan, nyt ei enää edes tervehditä vahdataan vaan puhelinta ja sitä vääristynyttä todellisuutta.

        Juuri noin. Hyvin sanottu!


    • Anonyymi

      En oikeastaan käytä muutakuin anonyymeja alustoja.

    • Anonyymi

      Kyllästynyt koko nettiin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe