Mukavaa viikonloppua.

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua jokaiselle.

Miten tykkäätte viihdyttää itseänne vapaalla?

Taidan itse vaan WoWittaa, vemputtaa, lukea ja kikkailla kissojen kanssa. 🤔 Sekä random Youtube surffailua ja leffoja. Ehkä museo vaiheessa.

28

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää ja rentoa viikonloppua! 😊

      Ajattelin leipoa tänään ja huomenna vien ystäväni tuulettumaan. Hänellä on vähän turhan rankka elämäntilanne, joten breikki siitä tekee terää.

      • Anonyymi

        Hyvä,menkää muutkin käymään yökerhoissa ja baareissa ja laittakaa Suomen markkinat pyöriin.Älkää olko kotona jos on mahdollisuuksia liikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä,menkää muutkin käymään yökerhoissa ja baareissa ja laittakaa Suomen markkinat pyöriin.Älkää olko kotona jos on mahdollisuuksia liikkua.

        Kotona on paljon mukavampaa.


      • Kuulostaa kivalta. Olet hyvä ystävä. Kunpa itselläkin olisi ollut samanlaisia silloin kun oli pahimmat ajat. Mutta eipä ketään kiinnostanut.

        Heh. Tuin yhtä ystävätärtä kun hänelle tuli ero, mutta sitten hän paskat nakkasi kun itselläni meni huonosti piakkoin sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona on paljon mukavampaa.

        Kyllä kotoilulle on aikansa. Niin kauan kun olen sinkku, niin en aio olla kotosalla 24/7. Baareissa voi käydä muutenkin kuin seuranhakumielessä, mutta jos kotona on joku, jota rakastaa, niin kyllähän sitä ennemmin sen ihmisen kanssa viettää aikaa kuin lähtee jonnekin.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta. Olet hyvä ystävä. Kunpa itselläkin olisi ollut samanlaisia silloin kun oli pahimmat ajat. Mutta eipä ketään kiinnostanut.

        Heh. Tuin yhtä ystävätärtä kun hänelle tuli ero, mutta sitten hän paskat nakkasi kun itselläni meni huonosti piakkoin sen jälkeen.

        Tuo on surullista, että auttaminen ei ole vastavuoroista. Olen myös harmikseni todennut, että se on aika yleistä nykyään. Jos ihminen on vähänkään empaattinen, niin jokaiselle kyllä kelpaa "piece of you" mutta kun itse tarvitsee apua, niin auttajia ei näy mailla halmeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on surullista, että auttaminen ei ole vastavuoroista. Olen myös harmikseni todennut, että se on aika yleistä nykyään. Jos ihminen on vähänkään empaattinen, niin jokaiselle kyllä kelpaa "piece of you" mutta kun itse tarvitsee apua, niin auttajia ei näy mailla halmeilla.

        Juuh. Se on aika nykypäivää. Töissäkin ihmiset avautuu asioistaan ja sitten tsemppaan ja lohdutan. Käyn auttelemassa välillä. Mutta melkein koskaan ei tulla moikkaamaan, jos asiat ovat heillä hyvin.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Juuh. Se on aika nykypäivää. Töissäkin ihmiset avautuu asioistaan ja sitten tsemppaan ja lohdutan. Käyn auttelemassa välillä. Mutta melkein koskaan ei tulla moikkaamaan, jos asiat ovat heillä hyvin.

        Minä taas olen kokenut, että jos moikkaan ihmisiä, niin monet suomalaiset ovat niin ujoja, että lähtevät karkuun.

        Oikeat ystävät eivät näin tietenkään tee, kuten sinun tilanteessa tai minun tilanteessa. Mutta jos ajatellaan sellaista tilannetta, että on tuttu, ei ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona on paljon mukavampaa.

        Olitko viime vuonna aina kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kotoilulle on aikansa. Niin kauan kun olen sinkku, niin en aio olla kotosalla 24/7. Baareissa voi käydä muutenkin kuin seuranhakumielessä, mutta jos kotona on joku, jota rakastaa, niin kyllähän sitä ennemmin sen ihmisen kanssa viettää aikaa kuin lähtee jonnekin.

        Entäpä jos olet sinkku ja naapurissa on joku ihana.Oletko siksi kotona kokoajan jos hänkin on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos olet sinkku ja naapurissa on joku ihana.Oletko siksi kotona kokoajan jos hänkin on?

        No sehän riippuu siitä onko naapurissa oleva ihana sinkku vai varattu. Saa kai siellä naapurissa olla vaikka kuinka ihana tai elämäni supe-man tai woman, mutta jos se on varattu, niin mitä se hyödyttää? Voin tehdä ehdollisen tarjouksen, joka tarkoittaa, että en koske varattuihin. Eri asia, jos elämäntilanne muuttuu jotenkin. 🤔


    • Anonyymi

      Miksi et käy baareissa 40v.mies hyvä?Sulla on ystäviäkin ja sisaria.Miksi ?
      Kyl ne kissat pärjää yhen illan.

      • Mitä minä siellä, kun nykyisin en juurikaan alkoholia käytä. Reilun kolmen vuoden aikana olen jopa kaksi kertaa ollut viihteellä. Eipä sille alkolle ole mitään tarvetta.

        Ennemmin menen vaikka ulos piknikille nautiskelemaan tuoreesta kahvista ja eväistä.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Mitä minä siellä, kun nykyisin en juurikaan alkoholia käytä. Reilun kolmen vuoden aikana olen jopa kaksi kertaa ollut viihteellä. Eipä sille alkolle ole mitään tarvetta.

        Ennemmin menen vaikka ulos piknikille nautiskelemaan tuoreesta kahvista ja eväistä.

        Entäpä kuskiksi kavereille?


    • Anonyymi

      Kissan kanssa kotona.

      • Anonyymi

        Sama. Ei missään tapauksessa juoppojen riitoja katsomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Ei missään tapauksessa juoppojen riitoja katsomaan.

        Juuh. 😄 Ei kyl nappaa nykyisin.


    • Anonyymi

      T naistako mietit vemputtaessa niinku kaikki?

      • En mieti ketään vemputtaessa, enkä oikein muutenkaan. VR-laseilla pokea. 👍


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        En mieti ketään vemputtaessa, enkä oikein muutenkaan. VR-laseilla pokea. 👍

        Okei.Minä ajattelin hommata halvan pikku dronen ja alkaa harrastaa kuvaamista sillä.
        T.K nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.Minä ajattelin hommata halvan pikku dronen ja alkaa harrastaa kuvaamista sillä.
        T.K nainen.

        Sivusta huikkaan, että muistapa, että dronella kuvaaminen ei todellakaan ole sallittua toisten tonteilla ja itse kyllä ampuisin alas sellaisen heti, jos omistaisin aseen ja tulisi minun tontilleni.

        T. Ehkä hieman provosoitunut toinen K-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta huikkaan, että muistapa, että dronella kuvaaminen ei todellakaan ole sallittua toisten tonteilla ja itse kyllä ampuisin alas sellaisen heti, jos omistaisin aseen ja tulisi minun tontilleni.

        T. Ehkä hieman provosoitunut toinen K-nainen

        Täytyy kysellä Iranista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta huikkaan, että muistapa, että dronella kuvaaminen ei todellakaan ole sallittua toisten tonteilla ja itse kyllä ampuisin alas sellaisen heti, jos omistaisin aseen ja tulisi minun tontilleni.

        T. Ehkä hieman provosoitunut toinen K-nainen

        En tietenkään.😅


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        En mieti ketään vemputtaessa, enkä oikein muutenkaan. VR-laseilla pokea. 👍

        Kyllä nyt vähän suupielet käänty nurin. 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt vähän suupielet käänty nurin. 😔

        Mitäs suotta suupielesi nurinpäin kääntyi. En ole kaipaamasi henkilö, koska ihmisjätettä ei kukaan kaipaa.

        Kukaan ei ole osoittanut kiinnostusta minuun, niin en ajattele ihmisiä keneltä ei voi saada vastavuoroisuutta minkäänlaista. Se on sattuva tie se, jos haaveilee turhia. Se on koettu ennenkin. Enkä lähde arvuuttelemaan, tervehtiikö ihmiset vain ystävällisyyttään työmaailmassa.

        Täällä palstalla rekkaamattomia on liian monta, en kuvittele kirjoittavani pelkästään yhden ihmisen kanssa. Välillä ajattelen, että onko tuo hän, mutta sitten onkin eri henkilö. Mahdollisesti se voi olla myös tynnyrimahainen reiska 50v makkara kädessään. Kuka vain voi olla kuka vain. Jolloin ei ole mitään konkreettista yhtä henkilöä kenen kanssa juttelen, vain kollektiivinen kokoelma eri henkilöitä.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Mitäs suotta suupielesi nurinpäin kääntyi. En ole kaipaamasi henkilö, koska ihmisjätettä ei kukaan kaipaa.

        Kukaan ei ole osoittanut kiinnostusta minuun, niin en ajattele ihmisiä keneltä ei voi saada vastavuoroisuutta minkäänlaista. Se on sattuva tie se, jos haaveilee turhia. Se on koettu ennenkin. Enkä lähde arvuuttelemaan, tervehtiikö ihmiset vain ystävällisyyttään työmaailmassa.

        Täällä palstalla rekkaamattomia on liian monta, en kuvittele kirjoittavani pelkästään yhden ihmisen kanssa. Välillä ajattelen, että onko tuo hän, mutta sitten onkin eri henkilö. Mahdollisesti se voi olla myös tynnyrimahainen reiska 50v makkara kädessään. Kuka vain voi olla kuka vain. Jolloin ei ole mitään konkreettista yhtä henkilöä kenen kanssa juttelen, vain kollektiivinen kokoelma eri henkilöitä.

        Tiedätkö sä et ole ihmisjätettä. Sä olet ihan himputin herkkä ihminen. Anteeksi En mä halunnut
        Mitenkään sua loukata tai muuta. 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sä et ole ihmisjätettä. Sä olet ihan himputin herkkä ihminen. Anteeksi En mä halunnut
        Mitenkään sua loukata tai muuta. 😔

        😄 Olen ihmisjäte. En ota siitä mitään itseeni. Etkä sä loukkaa mua. Eikä kukaan loukkaa. Mua voi tuntemattomat kutsua ihan millä nimityksellä haluaa. Eriasia on sitten miten lähimmäiset kohtelee.

        Jos vaikka random ihminen tulee sanomaan että olen aivokuollut luuseri. Niin siinähän sanoo. Naurahdan vain ja totean "totta", sekä eipä kaverin elämä taida kovinkaan kondiksessa olla, jos pitää tuntemattomille avautua Kai sitäkin joku rakastaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe