Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin. Säätäjiä on monta erilaista.
Mutta jos molemmat ovat kiinnostuneita, niin tulevat molemmat silloin ainakin puolitiehen vastaan.
Mukavaa päivää sinne.
13.01.2024 10:20
Jos olet vahvasti sitä mieltä. Niin keskustelu on päättynyt. En jaksa tuhlata energiaa turhaan väittelyyn.
Mukavaa päivää.
13.01.2024 10:15
Jos molemmat jahtaa, niin se on hyvin lyhyt jahti. 😉
13.01.2024 10:12
Mulla on ihan hyvä itsetunto. En huoli ihmistä kuka pelleilisi tai kohtelisi huonosti.
Jokainen ihminen on tavallaan arvokas.
Mutta jos ilmoittaa toiselle, mahdolliselle kumppanilleen olevansa palkinto. Niin se menee jo epäterveelliseksi itsetunnoksi. Voin kuvitella ihmisen olevan täynnä itseään. Eiköhän se mahdollinen kiinnostuja arvioi, onko hän palkinto vai ei.
Ihminen kuka tituleeraa itsensä palkinnoksi ei ainakaan itseäni kiinnosta pätkääkään. Mutta, kaikilla on erilaiset maut. Ehkä sellainen henkilö kiinnostaa joitakin.
"Olen palkinto, enkä jahtaa." Elämän kevät. Suhde on tasapuolinen, ei siinä ole kumpikaan palkinto tai jahtaaja. Tai sitten molemmat ovat jahtaajia tai palkintoja.
Kuulostaa aika diivailulta.
13.01.2024 10:07
Siis rekattuna sulle tulee ilmoitus viesteistä. Ne viestit eivät tule suoraan sinulle, vaan ketjuun kommenttina.
Jos viesti poistetaan ketjusta moderaattorin toimesta, sinulla se näkyy ilmoituksena vielä, että joku on kommentoinut jotain vaikka se on poistettu. Pystyt lukemaan viestin alkua siinä tapauksessa.
Kukaan ei pysty privaviestejä kirjoittamaan. Ellet sitten laita profiiliin vaikka sähköpostiosoitettasi esille.
13.01.2024 09:58
"Tiedän, että olen palkinto"
🚩🚩🚩
13.01.2024 09:50
Ihanaa huomenta sinne myös! 👋
Kyllähän se tästä lähtee, sängyssä vielä makoilua ja puolseisokki päällä. Kahvin keittoon ihan just seuraavaks. Sitten tupakka ja wowia.
Mitenkäs aloittajalla aamu alkanut?
13.01.2024 09:48
Hyvää yötä ja suloisia unia. 😊 Olkoon se rentouttava.
Mulla alkaa yleensä pääkoppa kuhisemaan nukkumaan mennessä enemmän. Tulee pohdittua avaruudellisia tai filosofisia kysymyksiä. Parhaimmat ideat saa yleensä unen rajamailla. Mutta ei niitä koskaan tule kuitenkaan ylös raapusteltua. Eikä ole oikein ketään kenen kanssa niistä jutellakkaan seuraavana päivänä.
13.01.2024 01:42
Sisäisesti olen hyvinkin pitkälti kuollut.
13.01.2024 01:23
Välillä. Mutta ei sitä aina romantisoida. Menee maku jos on 247 puputtelut ja kuhertelut päällä.
12.01.2024 22:07
Kerro jotain uutta. 🤷♂️
12.01.2024 22:03
Juuh. Se on aika nykypäivää. Töissäkin ihmiset avautuu asioistaan ja sitten tsemppaan ja lohdutan. Käyn auttelemassa välillä. Mutta melkein koskaan ei tulla moikkaamaan, jos asiat ovat heillä hyvin.
12.01.2024 18:37
Helposti. Mitä semmoista häpeilemään. PHub paitaa tai takkia. Aitoa sellaista ei kovin helposti saa. Pitää painaa hommia sen eteen. 😉
12.01.2024 18:29
En mieti ketään vemputtaessa, enkä oikein muutenkaan. VR-laseilla pokea. 👍
12.01.2024 18:25
Juuh. 😄 Ei kyl nappaa nykyisin.
12.01.2024 18:24
Mitä minä siellä, kun nykyisin en juurikaan alkoholia käytä. Reilun kolmen vuoden aikana olen jopa kaksi kertaa ollut viihteellä. Eipä sille alkolle ole mitään tarvetta.
Ennemmin menen vaikka ulos piknikille nautiskelemaan tuoreesta kahvista ja eväistä.
12.01.2024 18:23
Kuulostaa kivalta. Olet hyvä ystävä. Kunpa itselläkin olisi ollut samanlaisia silloin kun oli pahimmat ajat. Mutta eipä ketään kiinnostanut.
Heh. Tuin yhtä ystävätärtä kun hänelle tuli ero, mutta sitten hän paskat nakkasi kun itselläni meni huonosti piakkoin sen jälkeen.
12.01.2024 18:21
Sekä niin paljon saanut kaikenlaista paskaa niskaan elämän aikana, että ei paljoa hetkauta vaikka tapahtuisi mitä. Sitä sitten korjaa tilanteen parhaansa mukaan ja jatkaa matkaa.
12.01.2024 11:38
Harvemmin tulee ajateltua negatiivisia ajatuksia. Pohjalta pääsee vain ylöspäin. 😅
12.01.2024 11:37
Jollain kunnon aamusessiot menossa. Ei kai siinä. Toivottavasti tarjottu puuro oli hyvää.
12.01.2024 08:43
4 / 19