Minä nainen olen. Vaikka sitä ei varmaan heti uskoisi.
Oletko mies romantikko
24
401
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei heti uskoisi kerro lisää?
- Anonyymi
Pokkani pitää aika hyvin maailman ihanimmankin edessä. Saman josta haaveilen koko ajan.
Mitähän se sana pitää sisällään? En tiedä olenko? Vastaan tähänkin ihan galluppimielessä.
"Romantikko on henkilö, joka noudattaa romanttisia ihanteita tai suhtautuu elämään ja tunteisiin voimakkaasti ja tunteellisesti. Romantikot korostavat usein tunteiden merkitystä ja etsivät kauneutta ja intohimoa elämässä. Termi voi viitata erityisesti siihen, että henkilö on romanttinen rakkauselämässään, mutta se voi myös kuvata laajemmin henkilön suhtautumista elämään yleensä.
Romanttisuus voi ilmetä monin eri tavoin, kuten syvällisenä kiinnostuksena taiteeseen, runouteen, musiikkiin tai romanttisiin tarinoihin. Romantikko saattaa myös pyrkiä luomaan kauniita ja merkityksellisiä hetkiä elämässään.
Se, mitä romantikko tarkalleen tarkoittaa, voi vaihdella hieman riippuen yksilön persoonallisuudesta ja siitä, millaisia romanttisia ihanteita he arvostavat."
Kaipa minä sitten olen...- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
"Romantikko on henkilö, joka noudattaa romanttisia ihanteita tai suhtautuu elämään ja tunteisiin voimakkaasti ja tunteellisesti. Romantikot korostavat usein tunteiden merkitystä ja etsivät kauneutta ja intohimoa elämässä. Termi voi viitata erityisesti siihen, että henkilö on romanttinen rakkauselämässään, mutta se voi myös kuvata laajemmin henkilön suhtautumista elämään yleensä.
Romanttisuus voi ilmetä monin eri tavoin, kuten syvällisenä kiinnostuksena taiteeseen, runouteen, musiikkiin tai romanttisiin tarinoihin. Romantikko saattaa myös pyrkiä luomaan kauniita ja merkityksellisiä hetkiä elämässään.
Se, mitä romantikko tarkalleen tarkoittaa, voi vaihdella hieman riippuen yksilön persoonallisuudesta ja siitä, millaisia romanttisia ihanteita he arvostavat."
Kaipa minä sitten olen...Hyvä kuvaus. Kiitos kun jaoit.
Välillä. Mutta ei sitä aina romantisoida. Menee maku jos on 247 puputtelut ja kuhertelut päällä.
- Anonyymi
En oo
- Anonyymi
Ei kaikkien tarvitsekaan.
- Anonyymi
Olen ehkä enemmän vaan semmoinen joka rakastaa tosi paljon. Nainen olisi minulle aivan loputtoman rakas jos oltaisiin yhdessä. En osaisi muuten olla romanttinen. Toki kertoisin hänelle usein rakkaudestani ja osoittaisin sitä myös.
- Anonyymi
Sinä taidat ollakin,
- Anonyymi
Hyvin pitkälle näin
- Anonyymi
Unissa romantisoidaan vahvasti...
- Anonyymi
Mistä pidät ?
- Anonyymi
Hieronnasta on apua, sillä selkäni on kipeä liiasta istumisesta töitä tehdessä.
- Anonyymi
Minkälaista duunia teet?
- Anonyymi
Mitä kohtaa kolottaa?
- Anonyymi
Tiedän että oot romantikko. Voin auttaa sua 🤍
- Anonyymi
No auta mua jos tiedät 🤍🩶
- Anonyymi
Lämpöhieronta auttaa...
- Anonyymi
Auttaa usko pois
- Anonyymi
Autan myös....asioissa
- Anonyymi
Olen mä. Näin meidän kesken. Tyllihame..
- Anonyymi
Olen ainakin jonku verran... 😊
- Anonyymi
Jokainen on sopivalla hetkellä jos tunteet vie 💖
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi342730- 1151426
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21249Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2431018Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341013- 65936
Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!53901"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis110849- 41817
- 60809