Oletko mies romantikko

Anonyymi-ap

Minä nainen olen. Vaikka sitä ei varmaan heti uskoisi.

24

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei heti uskoisi kerro lisää?

• Anonyymi

Pokkani pitää aika hyvin maailman ihanimmankin edessä. Saman josta haaveilen koko ajan.

• Mitähän se sana pitää sisällään? En tiedä olenko? Vastaan tähänkin ihan galluppimielessä.

• "Romantikko on henkilö, joka noudattaa romanttisia ihanteita tai suhtautuu elämään ja tunteisiin voimakkaasti ja tunteellisesti. Romantikot korostavat usein tunteiden merkitystä ja etsivät kauneutta ja intohimoa elämässä. Termi voi viitata erityisesti siihen, että henkilö on romanttinen rakkauselämässään, mutta se voi myös kuvata laajemmin henkilön suhtautumista elämään yleensä.

Romanttisuus voi ilmetä monin eri tavoin, kuten syvällisenä kiinnostuksena taiteeseen, runouteen, musiikkiin tai romanttisiin tarinoihin. Romantikko saattaa myös pyrkiä luomaan kauniita ja merkityksellisiä hetkiä elämässään.

Se, mitä romantikko tarkalleen tarkoittaa, voi vaihdella hieman riippuen yksilön persoonallisuudesta ja siitä, millaisia romanttisia ihanteita he arvostavat."

Kaipa minä sitten olen...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

"Romantikko on henkilö, joka noudattaa romanttisia ihanteita tai suhtautuu elämään ja tunteisiin voimakkaasti ja tunteellisesti. Romantikot korostavat usein tunteiden merkitystä ja etsivät kauneutta ja intohimoa elämässä. Termi voi viitata erityisesti siihen, että henkilö on romanttinen rakkauselämässään, mutta se voi myös kuvata laajemmin henkilön suhtautumista elämään yleensä.

Romanttisuus voi ilmetä monin eri tavoin, kuten syvällisenä kiinnostuksena taiteeseen, runouteen, musiikkiin tai romanttisiin tarinoihin. Romantikko saattaa myös pyrkiä luomaan kauniita ja merkityksellisiä hetkiä elämässään.

Se, mitä romantikko tarkalleen tarkoittaa, voi vaihdella hieman riippuen yksilön persoonallisuudesta ja siitä, millaisia romanttisia ihanteita he arvostavat."

Kaipa minä sitten olen...

Hyvä kuvaus. Kiitos kun jaoit.

• Välillä. Mutta ei sitä aina romantisoida. Menee maku jos on 247 puputtelut ja kuhertelut päällä.

• Anonyymi

En oo

• Anonyymi

Ei kaikkien tarvitsekaan.

• Anonyymi

Olen ehkä enemmän vaan semmoinen joka rakastaa tosi paljon. Nainen olisi minulle aivan loputtoman rakas jos oltaisiin yhdessä. En osaisi muuten olla romanttinen. Toki kertoisin hänelle usein rakkaudestani ja osoittaisin sitä myös.

• Anonyymi

Sinä taidat ollakin,

• Anonyymi

Hyvin pitkälle näin

• Anonyymi

Unissa romantisoidaan vahvasti...

• Anonyymi

Mistä pidät ?

• Anonyymi

Hieronnasta on apua, sillä selkäni on kipeä liiasta istumisesta töitä tehdessä.

• Anonyymi

Minkälaista duunia teet?

• Anonyymi

Mitä kohtaa kolottaa?

• Anonyymi

Tiedän että oot romantikko. Voin auttaa sua 🤍

• Anonyymi

No auta mua jos tiedät 🤍🩶

• Anonyymi

Lämpöhieronta auttaa...

• Anonyymi

Auttaa usko pois

• Anonyymi

Autan myös....asioissa

• Anonyymi

Olen mä. Näin meidän kesken. Tyllihame..

• Anonyymi

Olen ainakin jonku verran... 😊

• Anonyymi

Jokainen on sopivalla hetkellä jos tunteet vie 💖

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      112
      4498
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      200
      3717
    3. 202
      3011
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      77
      2872
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      60
      2747
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      84
      1421
    7. 60
      1266
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1092
    9. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      61
      1006
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      1003
    Aihe