Ikävä asia, joka edelleen vaivaa mieltä

Anonyymi-ap

Että miten se onkaan, jos kerta rekatut eivät voi laittaa toisilleen viestejä, niin kuka niitä sitten pystyy laittamaan? Ylläpito vai kuka?

18

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan pysty. Ja olisi hyvä jos edes rekatut voisi laittaa viestejä niin häviäisi moni täältä.

      • Anonyymi

        Vaan kyllähän niitä on tullut suoraan, kun olen ollut kirjautuneena. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kyllähän niitä on tullut suoraan, kun olen ollut kirjautuneena. Ap

        Yksityisviestejä tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisviestejä tullut?

        Kyllä. Luettuani ne häviää samantien, mutta on kylläkin kuvat otettu niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisviestejä tullut?

        Se varmaan riippuu siitä Ootko sä skrivaillu tuolle äijälle tai sen hahmoille hyvässä uskossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Luettuani ne häviää samantien, mutta on kylläkin kuvat otettu niistä.

        En tiennytkään että rekatut voi lähettää toisilleen sellaisia viestejä mitä muut palstalaiset ei nää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Luettuani ne häviää samantien, mutta on kylläkin kuvat otettu niistä.

        Sinä olet se sama jonka kanssa juttelin täällä aikaisemmin aiheesta. :D moi vaan taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se sama jonka kanssa juttelin täällä aikaisemmin aiheesta. :D moi vaan taas.

        Mistäs niin päättelet, että sama?

        Mitähän mahdoit kirjoittaa, jos nyt ajatellaan, että olisit kirjoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs niin päättelet, että sama?

        Mitähän mahdoit kirjoittaa, jos nyt ajatellaan, että olisit kirjoittanut?

        Sanoit tuota ihan samaa että sait viestin vaikka selitin sinulle samaa asiaa mitä tuo mun nimi JK sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit tuota ihan samaa että sait viestin vaikka selitin sinulle samaa asiaa mitä tuo mun nimi JK sanoi.

        No mut jokuhan ne kirjoittaa minulle. Ei ne siihen ittestään ilmesty.


    • Anonyymi

      Hmm. Eikö chatin puolella pystyisi juttelemaan?

      • Anonyymi

        Ei ole siitä kysymys vaan tällä ikäväpalstalla kommentteja laittaessani on tullut suoraan viestejä, joiden sävy ei ole mitenkään erityisen mukava. Syytä tähän en tiedä.

        Jos joku haluaisi keskustella kanssani chatissa, hän kenties ehdottaisi sitä, mutta kuten sanoin, siitä ei ole kysymys. Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kysymys vaan tällä ikäväpalstalla kommentteja laittaessani on tullut suoraan viestejä, joiden sävy ei ole mitenkään erityisen mukava. Syytä tähän en tiedä.

        Jos joku haluaisi keskustella kanssani chatissa, hän kenties ehdottaisi sitä, mutta kuten sanoin, siitä ei ole kysymys. Ap

        Siis rekattuna sulle tulee ilmoitus viesteistä. Ne viestit eivät tule suoraan sinulle, vaan ketjuun kommenttina.

        Jos viesti poistetaan ketjusta moderaattorin toimesta, sinulla se näkyy ilmoituksena vielä, että joku on kommentoinut jotain vaikka se on poistettu. Pystyt lukemaan viestin alkua siinä tapauksessa.

        Kukaan ei pysty privaviestejä kirjoittamaan. Ellet sitten laita profiiliin vaikka sähköpostiosoitettasi esille.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Siis rekattuna sulle tulee ilmoitus viesteistä. Ne viestit eivät tule suoraan sinulle, vaan ketjuun kommenttina.

        Jos viesti poistetaan ketjusta moderaattorin toimesta, sinulla se näkyy ilmoituksena vielä, että joku on kommentoinut jotain vaikka se on poistettu. Pystyt lukemaan viestin alkua siinä tapauksessa.

        Kukaan ei pysty privaviestejä kirjoittamaan. Ellet sitten laita profiiliin vaikka sähköpostiosoitettasi esille.

        Eipä olekaan noin vaan kyllähän se itse viestikommenttikin on näkynyt, mutta sitä ennen on teksti, joka häviää luettuani sen eikä sitä löydy enää mistään paitsi tietysti omista kuvista, jotka on pitänyt ottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olekaan noin vaan kyllähän se itse viestikommenttikin on näkynyt, mutta sitä ennen on teksti, joka häviää luettuani sen eikä sitä löydy enää mistään paitsi tietysti omista kuvista, jotka on pitänyt ottaa.

        Jos olet vahvasti sitä mieltä. Niin keskustelu on päättynyt. En jaksa tuhlata energiaa turhaan väittelyyn.

        Mukavaa päivää.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Jos olet vahvasti sitä mieltä. Niin keskustelu on päättynyt. En jaksa tuhlata energiaa turhaan väittelyyn.

        Mukavaa päivää.

        No kun tulee esimerkiksi teksti "olet ansainnut tämän" ja sitten on siihen itse kommenttiin se tarkoitettu eli kommentti ollut siinä perässä, mitä klikkaamalla on päässyt lukemaan sen kommentin, niin ei voi käsittää muulla tavalla kuin jonkun tylyttämistä minua kohtaan syystä, jota en tiedä, mutta joka selvitetään.

        Ei olekaan tarkoitus väitellä kenenkään kanssa. Ainoastaan selvittää tämä. Ap


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe