Ikävä asia, joka edelleen vaivaa mieltä

Anonyymi-ap

Että miten se onkaan, jos kerta rekatut eivät voi laittaa toisilleen viestejä, niin kuka niitä sitten pystyy laittamaan? Ylläpito vai kuka?

18

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan pysty. Ja olisi hyvä jos edes rekatut voisi laittaa viestejä niin häviäisi moni täältä.

• Anonyymi

Vaan kyllähän niitä on tullut suoraan, kun olen ollut kirjautuneena. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kyllähän niitä on tullut suoraan, kun olen ollut kirjautuneena. Ap

Yksityisviestejä tullut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityisviestejä tullut?

Kyllä. Luettuani ne häviää samantien, mutta on kylläkin kuvat otettu niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityisviestejä tullut?

Se varmaan riippuu siitä Ootko sä skrivaillu tuolle äijälle tai sen hahmoille hyvässä uskossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennytkään että rekatut voi lähettää toisilleen sellaisia viestejä mitä muut palstalaiset ei nää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet se sama jonka kanssa juttelin täällä aikaisemmin aiheesta. :D moi vaan taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet se sama jonka kanssa juttelin täällä aikaisemmin aiheesta. :D moi vaan taas.

Mistäs niin päättelet, että sama?

Mitähän mahdoit kirjoittaa, jos nyt ajatellaan, että olisit kirjoittanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs niin päättelet, että sama?

Mitähän mahdoit kirjoittaa, jos nyt ajatellaan, että olisit kirjoittanut?

Sanoit tuota ihan samaa että sait viestin vaikka selitin sinulle samaa asiaa mitä tuo mun nimi JK sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoit tuota ihan samaa että sait viestin vaikka selitin sinulle samaa asiaa mitä tuo mun nimi JK sanoi.

No mut jokuhan ne kirjoittaa minulle. Ei ne siihen ittestään ilmesty.

• Anonyymi

Hmm. Eikö chatin puolella pystyisi juttelemaan?

• Anonyymi

Ei ole siitä kysymys vaan tällä ikäväpalstalla kommentteja laittaessani on tullut suoraan viestejä, joiden sävy ei ole mitenkään erityisen mukava. Syytä tähän en tiedä.

Jos joku haluaisi keskustella kanssani chatissa, hän kenties ehdottaisi sitä, mutta kuten sanoin, siitä ei ole kysymys. Ap

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole siitä kysymys vaan tällä ikäväpalstalla kommentteja laittaessani on tullut suoraan viestejä, joiden sävy ei ole mitenkään erityisen mukava. Syytä tähän en tiedä.

Jos joku haluaisi keskustella kanssani chatissa, hän kenties ehdottaisi sitä, mutta kuten sanoin, siitä ei ole kysymys. Ap

Siis rekattuna sulle tulee ilmoitus viesteistä. Ne viestit eivät tule suoraan sinulle, vaan ketjuun kommenttina.

Jos viesti poistetaan ketjusta moderaattorin toimesta, sinulla se näkyy ilmoituksena vielä, että joku on kommentoinut jotain vaikka se on poistettu. Pystyt lukemaan viestin alkua siinä tapauksessa.

Kukaan ei pysty privaviestejä kirjoittamaan. Ellet sitten laita profiiliin vaikka sähköpostiosoitettasi esille.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Siis rekattuna sulle tulee ilmoitus viesteistä. Ne viestit eivät tule suoraan sinulle, vaan ketjuun kommenttina.

Jos viesti poistetaan ketjusta moderaattorin toimesta, sinulla se näkyy ilmoituksena vielä, että joku on kommentoinut jotain vaikka se on poistettu. Pystyt lukemaan viestin alkua siinä tapauksessa.

Kukaan ei pysty privaviestejä kirjoittamaan. Ellet sitten laita profiiliin vaikka sähköpostiosoitettasi esille.

Eipä olekaan noin vaan kyllähän se itse viestikommenttikin on näkynyt, mutta sitä ennen on teksti, joka häviää luettuani sen eikä sitä löydy enää mistään paitsi tietysti omista kuvista, jotka on pitänyt ottaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä olekaan noin vaan kyllähän se itse viestikommenttikin on näkynyt, mutta sitä ennen on teksti, joka häviää luettuani sen eikä sitä löydy enää mistään paitsi tietysti omista kuvista, jotka on pitänyt ottaa.

Jos olet vahvasti sitä mieltä. Niin keskustelu on päättynyt. En jaksa tuhlata energiaa turhaan väittelyyn.

Mukavaa päivää.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Jos olet vahvasti sitä mieltä. Niin keskustelu on päättynyt. En jaksa tuhlata energiaa turhaan väittelyyn.

Mukavaa päivää.

No kun tulee esimerkiksi teksti "olet ansainnut tämän" ja sitten on siihen itse kommenttiin se tarkoitettu eli kommentti ollut siinä perässä, mitä klikkaamalla on päässyt lukemaan sen kommentin, niin ei voi käsittää muulla tavalla kuin jonkun tylyttämistä minua kohtaan syystä, jota en tiedä, mutta joka selvitetään.

Ei olekaan tarkoitus väitellä kenenkään kanssa. Ainoastaan selvittää tämä. Ap

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      34
      2730
    2. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      115
      1426
    3. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1249
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      243
      1018
    5. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1013
    6. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      65
      936
    7. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      53
      901
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      110
      849
    9. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      817
    10. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      60
      809
    Aihe