Että miten se onkaan, jos kerta rekatut eivät voi laittaa toisilleen viestejä, niin kuka niitä sitten pystyy laittamaan? Ylläpito vai kuka?
Ikävä asia, joka edelleen vaivaa mieltä
18
262
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan pysty. Ja olisi hyvä jos edes rekatut voisi laittaa viestejä niin häviäisi moni täältä.
- Anonyymi
Vaan kyllähän niitä on tullut suoraan, kun olen ollut kirjautuneena. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kyllähän niitä on tullut suoraan, kun olen ollut kirjautuneena. Ap
Yksityisviestejä tullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisviestejä tullut?
Kyllä. Luettuani ne häviää samantien, mutta on kylläkin kuvat otettu niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisviestejä tullut?
Se varmaan riippuu siitä Ootko sä skrivaillu tuolle äijälle tai sen hahmoille hyvässä uskossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään että rekatut voi lähettää toisilleen sellaisia viestejä mitä muut palstalaiset ei nää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet se sama jonka kanssa juttelin täällä aikaisemmin aiheesta. :D moi vaan taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet se sama jonka kanssa juttelin täällä aikaisemmin aiheesta. :D moi vaan taas.
Mistäs niin päättelet, että sama?
Mitähän mahdoit kirjoittaa, jos nyt ajatellaan, että olisit kirjoittanut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs niin päättelet, että sama?
Mitähän mahdoit kirjoittaa, jos nyt ajatellaan, että olisit kirjoittanut?Sanoit tuota ihan samaa että sait viestin vaikka selitin sinulle samaa asiaa mitä tuo mun nimi JK sanoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit tuota ihan samaa että sait viestin vaikka selitin sinulle samaa asiaa mitä tuo mun nimi JK sanoi.
No mut jokuhan ne kirjoittaa minulle. Ei ne siihen ittestään ilmesty.
- Anonyymi
Hmm. Eikö chatin puolella pystyisi juttelemaan?
- Anonyymi
Ei ole siitä kysymys vaan tällä ikäväpalstalla kommentteja laittaessani on tullut suoraan viestejä, joiden sävy ei ole mitenkään erityisen mukava. Syytä tähän en tiedä.
Jos joku haluaisi keskustella kanssani chatissa, hän kenties ehdottaisi sitä, mutta kuten sanoin, siitä ei ole kysymys. Ap Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siitä kysymys vaan tällä ikäväpalstalla kommentteja laittaessani on tullut suoraan viestejä, joiden sävy ei ole mitenkään erityisen mukava. Syytä tähän en tiedä.
Jos joku haluaisi keskustella kanssani chatissa, hän kenties ehdottaisi sitä, mutta kuten sanoin, siitä ei ole kysymys. ApSiis rekattuna sulle tulee ilmoitus viesteistä. Ne viestit eivät tule suoraan sinulle, vaan ketjuun kommenttina.
Jos viesti poistetaan ketjusta moderaattorin toimesta, sinulla se näkyy ilmoituksena vielä, että joku on kommentoinut jotain vaikka se on poistettu. Pystyt lukemaan viestin alkua siinä tapauksessa.
Kukaan ei pysty privaviestejä kirjoittamaan. Ellet sitten laita profiiliin vaikka sähköpostiosoitettasi esille.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Siis rekattuna sulle tulee ilmoitus viesteistä. Ne viestit eivät tule suoraan sinulle, vaan ketjuun kommenttina.
Jos viesti poistetaan ketjusta moderaattorin toimesta, sinulla se näkyy ilmoituksena vielä, että joku on kommentoinut jotain vaikka se on poistettu. Pystyt lukemaan viestin alkua siinä tapauksessa.
Kukaan ei pysty privaviestejä kirjoittamaan. Ellet sitten laita profiiliin vaikka sähköpostiosoitettasi esille.Eipä olekaan noin vaan kyllähän se itse viestikommenttikin on näkynyt, mutta sitä ennen on teksti, joka häviää luettuani sen eikä sitä löydy enää mistään paitsi tietysti omista kuvista, jotka on pitänyt ottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä olekaan noin vaan kyllähän se itse viestikommenttikin on näkynyt, mutta sitä ennen on teksti, joka häviää luettuani sen eikä sitä löydy enää mistään paitsi tietysti omista kuvista, jotka on pitänyt ottaa.
Jos olet vahvasti sitä mieltä. Niin keskustelu on päättynyt. En jaksa tuhlata energiaa turhaan väittelyyn.
Mukavaa päivää.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Jos olet vahvasti sitä mieltä. Niin keskustelu on päättynyt. En jaksa tuhlata energiaa turhaan väittelyyn.
Mukavaa päivää.No kun tulee esimerkiksi teksti "olet ansainnut tämän" ja sitten on siihen itse kommenttiin se tarkoitettu eli kommentti ollut siinä perässä, mitä klikkaamalla on päässyt lukemaan sen kommentin, niin ei voi käsittää muulla tavalla kuin jonkun tylyttämistä minua kohtaan syystä, jota en tiedä, mutta joka selvitetään.
Ei olekaan tarkoitus väitellä kenenkään kanssa. Ainoastaan selvittää tämä. Ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi342730- 1151426
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21249Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2431018Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341013- 65936
Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!53901"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis110849- 41817
- 60809