PIHKASSA.
täysin savuttomiksi eli täydellinen tupakointikielto? Joten kertokaapa mielipiteenne moisesta lakiesityksestä? Minun mielestäni tässä asiassa laki pitää olla samanlainen kuin mitä se on Ruotsissa ja Norjassa.
käräytyspalkkio?
kappaletta asiallisia kommentteja häipyi bittiavaruuteen jokin aika sitten. Lukijoiden määrä oli myös huomattava,että tämäkö on sitä paljon puhuttua sananvapautta Haapavedellä?
nimeltä Luottamus ja Kuolema? Sanokaa oma mielipiteenne kyseisestä kirjasta? Mutta minun mielestäni tuo dekkari saa olla lukematta,sillä se on sekava ollakseen totta.
ehdokkaana syksyn kunnallisvaaleissa Haapavedellä?
toimituksen Haapavedeltä,niin lopetetaan mekin kyseisen lehden tilaukset.
konstilla onnistu tuo villien moottorikelkkailijoiden kiinni saaminen.
Naiset,minä ja tanssipaikkojen takahuoneet eli ihmiskuvaus siitä miten tavallinen tanssipaikan asiakas pääsee tanssipaikan takahuoneeseen kauniiden ja eräällälailla lahjakkaiden naisten seuraan häpeämättä itseään ollenk…
varhaiskanto on myöhässä.Mistä tuo myöhästyminen johtuu?
laiskoja keskustelemaan.
yrittäjäpalkinto haapavetiselle yrittäjälle?
oma palsta,kun pitää tulla tämä palsta asiattomuuksille sotkemaan?Sama koska myös nivalalaisia,jotka tulevat tälle palstalle samassa tarkoituksessa,eli sotkemaan asialliset keskustelut.
haudattu rahoittajan taholta?
anti näin maanantaina.
pelaa näillä pakkasilla?Taitaa MITSU yskiä?
MINÄ EN OLISI LÄHTENYT EHDOKKAAKSI MILLEKKÄÄN LISTALLE.
tummalla Mersulla kulkenut taulukauppias? Häneltä puuttui myyntilupa,mutta muuten oli ihan herramies.
huomiota seurauntavaaleissa Haapavedellä,sillä siinähän oli joukko ehdokkaita valittavana?
metsä-ja ravirataosuuden METSÄNOMISTAJA vai PUUTAVARAYHTIÖ?Kuorma-auton jättämät raiteet olivat tosi syvät arviolta noin 25 senttimetriä.