hinta-ja laatusuhde ovat kohdallaan.
PURON-SUKUA nimimerkin kanssa. Ihmettelen kovasti miten hän kehtaa väittää selviä asioita vääriksi,joita olen tuonut täällä ilmi.
miten kesän aikana tai muuten nuin niinkuin yleensä?
on muuttamassa ajokortit määräaikaisiksi. Tulevaisuudessa ajokortit on passikuvineen uusittava viiden tai kymmenen vuoden välein ja kuorma-autokortin alaikärajaa nostetaan 18:sta21:een vuoteen. EU näkyy puuttuvan jokais…
saa myös kuntoilu-ja laihdutusvinkkejä.
näköispatsas Raaheen. Mitä mieltä olette tästä Suomen ensimmäisestä DIKTAATTORISTA?
jättäkää JÄTEYHTIÖN TAKAUSPÄÄTÖS PÖYDÄLLE.
Haapavedelle olisi parempi ratkaisu kuin tämä vanhalle kaatopaikalle tuleva hiihtomaa.
terroristit jälleen vauhdissa tällä palstalla. Miten nämä muutamat ovat tulkinneet SUOMEN LAKIPYKÄLIÄ? Vain PIENRYHMIEN EDUSTAJIA SAA HÄNEN MIELESTÄÄN ARVOSTELLA NIMELTÄ,mutta KESKUSTAN VALTUUTETUT ON JÄTETTÄVÄ RAUHAAN …
ensivuoden kunnallisvaali tuloksiin: Keskusta 10 paikkaa Vasemmisto 6 paikkaa kokoomus 4 paikkaa sitoutumattomat 4 paikkaa Kristilliset 3 paikkaa
edustajat ehdokkaaksi Haapaveden kaupungin valtuustoon?Minun käsitys on sellainen ETTEI KELPAA.
Tuomas Myllylä kumpi heistä on laulajana parempi?
Keskustan Vattukylän paikallisosaston perustavan kokouksen pöytäkirjoista,kun minulla itselläni olisi tälläinen käsitys 1980-luvun alusta,jolloin paikallisosasto Vattukylään perustettiin?
laulettiin Turussa Paviaani ravintolassa,joten ei tämä ole mitään uutta,sillä Turussa on tehty vastaavaa aikaisemmin.Sanokaapa mielipiteenne tälläisesta touhusta?
polkupyörä löytynyt?
Esko oli kysäissyt kolmelta mieheltä,että saataisiin uusi liikuntajohtaja,kun nykyinen eli minä olen joutumassa "linnaan".
YLETEEMALLA.
perussuomalaista ehdokasta?
kuntavaaleista,sillä tavalla saadaan pätevimmät valtuuteut valtuustoihin.
VL-perhessä on luvaton "SYNNIN SONTALUUKKU"?