puolittaisia totuuksia.
hauska päivä eilen,kun näyttää aloitusten määrästä siltä?Sama tosikkomaisuus jatkuu palstalla olin minä täällä keskustelemassa tai en.
vastatuulessa,kun hankkeesta on jäetty kaksi valitusta hallinto-oikeuteen. KPO:n marketin rakentaminen siirtyy noin vuodella eteenpäin.
kirkkoherraksi.
antakaa paukkua minuun kohdistuneita he3nkilökohtaisia herjoja?
positiivista asennetta musiiin alalta.Mutta löytyykö muulta alalta siinä onkin aikamoinen ikuisuus kysymys?Miettikää ja vastatkaa rehellisesti.
ensivuoden kunnallisvaaleissa Haapavedellä?
suljettu terveysviranomaisten toimesta,kun tälläisiä juttuja liikkuu tuolla kaupungilla liikkuessa?
lääkäriksi eli näin menetetään viimeinenkin lääkäri Haapavedeltä naapurikaupunkiin.
syrjähypyt,siis onko niillä mitään yhteistä?
tämän vai eilisen päivän sankari,sillä synttärithän oli eilen?ISOT ONNITTELUT TIMPALLE 50-vuotispäivän johdosta!
koko kesän paita päällä.Huomenna on Erkin päivä.
AUTOKOULUA?Tulin siihen tulokseen että Vieskan Liikennekoulu taitaa olla alueen paraimpia autokouluja opettajiensa kannalta ja vielä kaiken lisäksi haapavetisiä syntyjään.
kuka hän on ja missä hän asuu?
hakija kappalaisen virkaan.Onko seurakunnassakin jotakin pielessä kun virat eivät kiinnosta hakijoita?
ajaa luvattomasti yksityisten maa-alueilla ja sama koskee myös erityisillä kieltomerkeillä osoitetuilla maa-alueilla.
väittävät että minun naapurit ja saman kyläset suuttuvat minulle kirjoituksistani? Nämä VL:t naapurit ovat minun mielestäni samanlaisia mitä ovat olleet viimeiset yli 40 vuotta. En ole koskaan arvostellut tällä palstall…
Perussuomalaisten ohjelmaltaan paras,mutta maikkarin toimittajat jankkasivat yhtä ja samaa asiaa eivätkä menneet ollenkaan asiaan.
pohjatöillä Männistöntontilla.Mutta tästä asiasta mitään tarkempaa tietoa?
näistä likoushommista,että Vattukylässä on jätetty talojen pihatiet aukaisematta.