pääse,jos ei liity Suomen Keskustan rp:n jäseneksi. Tuo sääntö kummastuttaa siinä mielessä että ennen on houkuteltu keskustan listoille sitoutumattomia ehdokkaita aivan surutta ja nyt ei sitten kelpaa sitoutumattomat li…
uusista tiedoista jätteen kuljetuksen suhteen. Toivottavasti ajohommat jatkuvat vielä seuraavat kaksi vuotta.
soittaa kolme haapavetistä.Mutta arvaatteko ketkä?
kolopallo eli miten sataisiin Haapavedelle kolopallorata ettei kukaan siitä valittaisi?
"helmasynti"?
Haapavedeltä mitään positiivista muuta kuin L-positiiviset?
Kylpyläsaaren ns.Itäpään. Siinä tapauksessa Kylpyläsaareen tule enään tanssilavaa,vaan on katseltava uusi paikka Kylpyläsaaren tilalle. Onko keskustelijoilla vaihtoehtoja TANSSITALON tai TANSSILAVAN paikaksi?
sairastavat toisen luokan kansalaisia VL:n silmissä?
Ketä kiinnostaa kierrätys?Vastatkaa rehellisesti vetämättä minun asioita tähän mukaan.
käräjäoikeuksien lautamiesjärjestelmä joutaa romukoppaan.
määrä kolmin kertaistunut Haapavedellä kuluneen vuoden aikana.
johtoportaalta IDEARIKKAUS?Itse olen tullut siihen tulokseen että päättäjillä ja kaupungin johtoportaalla on ollut pallo pahasti hukassa usean vuoden ajan.Haapaveden pitää keskittyä matkailun edistämiseen.
Haapaveteen? Kuubalainen serenadi on Suomen suosituimpia "juomalauluja",jonka juuret ovat Haapavedellä,vaikka sanoitus antaa toisenlaisen kuvan.
lapioille kilpailija,kun haapavetiset aloittavat oman pistolapio tuotannon ja lisäksi tuotantoon tulee kettinkivartinen sontatalikko. Lapiot tulevat kans kettinkivarrella.
perikuva ja ilmentymä vattukylästen silmin katsottuna ja samanlaisen arvosanan saa TOSI-MARA.
tänään saunotaan?
avautuvat näkymät.
on ollut valassa yli30 vuotta.Onko se saanut mitään hyvää sinä aikana,kun on käyttänyt valtaansa Haapavedellä?
sitten SÄTKÄN tuossa linja-autopysäkillä ja ajattelit sillä konstilla pilata terveytesi ja elämäsi.Ikää sinulla on joku 14-15 vuotta,joten olet alaikäinen ostamaan tupakkatuotteita.
tältä kesältä ja empä käynyt niissä karkeoissa.