HaapavesiVastattu 18 v

Keskustan valtuustoehdokkaaksi EI

pääse,jos ei liity Suomen Keskustan rp:n jäseneksi. Tuo sääntö kummastuttaa siinä mielessä että ennen on houkuteltu keskustan listoille sitoutumattomia ehdokkaita aivan surutta ja nyt ei sitten kelpaa sitoutumattomat li…
HaapavesiVastattu 19 v

Haapaveden urheijat myymässä

Kylpyläsaaren ns.Itäpään. Siinä tapauksessa Kylpyläsaareen tule enään tanssilavaa,vaan on katseltava uusi paikka Kylpyläsaaren tilalle. Onko keskustelijoilla vaihtoehtoja TANSSITALON tai TANSSILAVAN paikaksi?
HaapavesiVastattu 16 v

KYSELY:

Ketä kiinnostaa kierrätys?Vastatkaa rehellisesti vetämättä minun asioita tähän mukaan.
HaapavesiVastattu 19 v

Puuttuko Haapaveden kaupungin

johtoportaalta IDEARIKKAUS?Itse olen tullut siihen tulokseen että päättäjillä ja kaupungin johtoportaalla on ollut pallo pahasti hukassa usean vuoden ajan.Haapaveden pitää keskittyä matkailun edistämiseen.
HaapavesiVastattu 20 v

Fiskarsin

lapioille kilpailija,kun haapavetiset aloittavat oman pistolapio tuotannon ja lisäksi tuotantoon tulee kettinkivartinen sontatalikko. Lapiot tulevat kans kettinkivarrella.
HaapavesiVastattu 17 v

Hei sinä naapurintyttö kierasit

sitten SÄTKÄN tuossa linja-autopysäkillä ja ajattelit sillä konstilla pilata terveytesi ja elämäsi.Ikää sinulla on joku 14-15 vuotta,joten olet alaikäinen ostamaan tupakkatuotteita.