Vapaa kuvaus

Wanha.

Sometimes I can be a gentleman but there is still evil inside of me.
Sinkku iskä jolla on aivan liikaa aikaa.

Kaupunki: Jns

Aloituksia

37

Kommenttia

171

1. Sitten osaat tehdä asiallisen aiheen ilman kysymystä "Mikä mahtaa olla tyypin nimi"
    Voi vaihtaa vaikka kehotukseksi ilmoittakaa poliisille jos jotain asiasta tiedätte.

Suomi24 säännöt ovat näitten suhteen aika yksiselitteisiä ja kun puhutaan vain nimimerkeillä niin keskustelu voi olla aika rajuakin välillä.

Tässä perusteet viestin poistoon voit kysyä Ylläpidolta ohjeita / neuvoa / valittaa palautteen kautta jos viestin poisto sinun mielestäsi oli asiaton.
  2. Ensimmäisenä vastaan Evilille.
    Juu sait minut houkuteltua piilostani :)

Ok olin yhdessä asiassa väärässä ton palautteen kanssa.
    Saimme yhden asian läpi ja se oli nuorten huoneiden sulkeminen ainut vika vain siinä että ongelma ei kadonnut vaan siirtyi.

Se paikka mistä puhuit on välillä liiankin rasittava kun kaikki eivät tueta sitä työtä mitä teemme.
    Ei ne meidän slangilla mustat nimimerkit sääntöjä lue vaikka hetki sitten olisi asiasta tiedoitteen yleisesti chattiin laittanutkin.

Se on totta että ylläpidonkin on otettava vastuuta heidän chat toiminnastaan ja autettava seriffejä ennemmän toiminnan tukemiseksi kuten forty tossa mulle chatissä kertoi
    HÄN on saanut valituksia jos on bannannut pedofiilin heti.

"Banni ei saa olla ensimmäinen seriffin keino"

Edelleen silittääkö ja toruakko pedofiilejakin pitäisi?
    Tätä kysymystä olemme levittäneet eteenpäin ja monet tuntuvat olevan vielä sitä mieltä että KYLLÄ.
    Näin se touhu menee useimmiten sefujen keskuudessa.

Kyllä ylläpidon pitää ottaa vastuuta kans asioista ja parantaa chatin turvallisuutta tai edes harkita oikeasti parannuksia jos sefut niitä ehdottavat.

Tuo mitä sanoit ei ole todellakaan oikein
    Se rekisteröimis pakko 16+ auttaisi paljon.

Nyt tälle viimeisimmälle.
    Tässä on kyse27.5.2010 05:21

aIka huonoa vasta argumenttia ja huonoa provosointia.

Todellisuuden taju tuntuu olevan vielä tallella minulla ja monella muulla kollegallani.
    Ongelma on olemassa? Miksi ajamme tätä asiaa eteenpäin? mietitkö sitä oikeasti silloin kun kirjoitit tuota viestiäsi?

Laki sanoo kyllä noin.
    Mutta mitäkö me ajamme tällä ketjulla takaa on.

-Turvallisempia ja viihtyvämpää chat huonetta nuorille.

Kukaan ei ole ketjussa ehdottanut 16+ huoneen sulkemista vaan yrittää tehdä sinunlaisille ihmisille selväksi mitä 16+ huoneessa tapahtuu päivittäin.

En toki tiedä mitkä olisivat vaikutukset jos esimerkiksi rekisteröitymispakko tulisi.
    Vähenisikö huoneen käyttäjämäärä?
    Olisiko keskustelu tasokkaampaa?

Näitä asioita ei voi tietää muuten kuin kokeilemalla.
  3. Evil hyvä voin toki omillakin nimimerkillä kirjoittaa.

Puskasta on toki hyvä huudella mutta et voi kieltää etteikö tekstini olisi totta?
    Olen itse tehnyt hommia paljon pidempään mitä sinä.
    Bannannut pervoja pedofiileja ja häiriköitä pitkään. Kirjoitellut ylläpidolle maileja jossa pyydetään useaan otteeseen erilaisia parannuksia chattiin, jotta meidän sefuttelu helpottuisi ja nuorten turvallisuus parantuisi.
    Ilmoitellut erilaisia asioita ylläpidon suuntaan.

Mitä saamme? Oletko Evil hyvä nähnyt yhdenkään meidän pyytämän parannusehdotuksen käyvän toteen?

Esim kun puhutaan niistä banneista.

Huom puhut totta pitäisi ehkä omilla tunnuksilla kirjoitella. mutta YP aika pitkälti poistaisi tekstini ja tunnarini.

Kyllä raha pyörittää tätä palvelua me saamme takaisin vain liirumlaarumia ylläpidon suunnalta.

Säännöthan ovat selvät ainakin tekstinä. Mutta noudatetaanko niitä?
    Jossain vaiheessa oletin ainakin että olet asioista kanssani samaa mieltä.

Joo vanhemmat ovat tärkeässä osassa katsoessaan nuorten nettitekemisiä.
    Mutta minun mielestäni ylläpidon pitäisi alkaa ottamaan palautetta vastaan ja parantaa vihdoinkin chatin olotilaa.
    Olemme Evil hyvä tehneet pitkään hommia yhdessä ja erikseen ja vapaaehtoisesti molemmat istuimme chatissä valvomassa kunnes minulle riitti.

Evil etkö allekirjoita mitä aikaisemmin kirjoitin esim rekisteröintipakosta 16+ huoneeseen?

Se on fakta että se auttaisi jonkun verran asiaa ja helpottaisi valvontaa.

Se on totta MEILLÄ on oma systeemimme millä otamme pahimmat kiinni ja poistamme palvelusta, mutta bannien toimimattomuus IP:n vaihtajat eivät helpota urakkaamme hetken kuluttua sama pedo siellä vaanii toisella nimellä.

Suomi24 ei pyöri sefujen takia se pyörisi jopa ilman sefuja. Luulen että ylläpito on tätä mieltä.

Näin minä tein lopetin valvomisen liiallisen vitutuksen takia kun lukuisten parannusehdotusten alla suomi24 lupaa jotain ja mitä tähän päivään mennessä mitään niistä EI ole näkynyt.

Säännöt ovat suomi24 palvelussa selvät mutta lukeeko niitä kukaan?
    Vanhempien vastuu mutta minusta SUomi24 ylläpidon tulisi myös ottaa vastuuta asioista ja parantaa semmoisten huoneiden oloja jossa nuoret ovat.

Harmi jos muut sefut ovat kyllästyneet puheisiin vaan tekevät hommia sillä mitä on....

Joo tässä vaiheessa nickin menettäminen ei haittaisi olen puhunut!

T: Seriffi Doopie!
  4. Että trollaaminen ja väärien tietojen levittely ei ole sallittua suomi24 palstoilla jos tuntuu että poistelen vääriä viestejä voit tottakai laittaa palautetta suomi24 ylläpidolle palautteen kautta jonka löydät http://keskustelu.suomi24.fi osoitteesta joka on keskustelujen etusivu.

Asialliset kirjoitukset eivät sisällä viitteittä siihen että hevi musiikki sisältää runsasta huumeitten käyttöä tai viittaa heti Saatanaan ja pahuuteen kuten täällä on monta viestiä tullut sellaisia. osoita sinä minulle miten viestit muka olivat asiallisia jos porukka niitä minulle ilmiantaa tuskin heistä ainakaan kyseiset viestit olivat asiallisia eivät sinne päinkään.

Kunnioitus ihmistä kohtaan tulisi olla ja etenkin omaisia tälläisissä tilanteissa kun ihminen on mennyt pois.

Voit yritättää laittaa sanoja näppäimistölleni mutta tuota mieltä en ole. palsta on valvottu ja palstoilla on olemassa säännöt joita tulisi noudattaa samoin hyviä tapoja.

Jos haluatte olla nuorisosta huolissanne tehkää itse asialle jotain teen asialle minäkin.
    Ette voi laittaa viestien poiston syytä kasvatuksen piikkiin.

Kukaan ei voi yleistää että rock metalli ja hevi musiikin piiriin kuuluisi huumeet tai alkoholi.
    esimerkiksi eikös sipe santapukki ole absolutisti?
    (Apulanta yhtyeen rumpali)

Tästä asiasta on enempää turha keskustella.
    Kuolema voi korjata varhain oli syy mikä tahansa.

Mutta tämä ketju koskee nyt vain Miikka Tenkulaa ja hänestä keskustelua. joten asiaa on turha enempää jatkaa.