Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2145
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei suomi ole saamassakaan mitään, suomi on vain taistelualusta, ja sotaväki natolle. Suomi tuhoutuu sodassa venäjää vastaan (ainakin pohjoinen). Usalaiset ja eurooppalaiset haluavat jakaa venäjän alueet keskenään.
18.01.2025 20:15
Poliitikot ovat aina tuollaisia, puhuvat kovaan ääneen ja ajavat jotain asiaa, mutta kun omalle kohdalle osuu jotain ongelmallista niin aiemmin puhutut säännöt eivät päde enää kun asiasta tulee henkilökohtainen.
Rasismia oli myös tuo välisermi oikeussalissa, aivan kuin rotuerottelua usa:ssa tai etelä-afrikassa aikoinaan.
17.01.2025 20:05
Uskomuksia ja uskontoja tulee aina olemaan, ensin palvottiin aurinkoa ja kuuta, sitten raamatullisia hahmoja ym. ja nyt on taas tullut uusi jumala: ilmasto...
17.01.2025 13:00
Ei kaikki nato-maat ole sotahulluja, varmaan suuri osa ei hyväksy ukrainaa mukaan mikäli äänestys tulisi.
17.01.2025 12:53
Puttinilla on pöydällä punainen "ongelmanratkaisunappi" jota hän joka päivä tuijottaa kun pohtii asioitaan ja murheitaan. Trump olisi halunnut samanlaisen napin pöydälleen mutta hänelle ei sitä jostain syystä annettu, lisäksi kannettavasta ydinasesalkusta oli otettu patterit pois.
Venäläiset ovat valmistautuneet voittamaan ydinsodan, amerikkalaiset eivät ole.
17.01.2025 12:42
Kyllä, lopullinen ydinsota lopettaa kaikki sodat ja tuo maailmaan vihdoin rauhan joka pysyy tuhansia vuosia.
16.01.2025 20:53
"lääkekielteinen idiootti" sanoi lääkäri, kun minut tapasi. Voisiko lääkekielteisyys johtua ihan siitä että tiedän lääkkeistä yhtä sun toista.
Tässäpä tositapaus, vain yksi sadoista vastaavista tapauksista:
Nuori tyttö "pääsi" hoitoon, sai lääkityksen meni nopeasti huonompaan kuntoon ja kuoli lääkityksen sivuvaitusten seurauksena.
"Äiti elätteli hoitojaksosta suuria toiveita."
– Saatoin ////// osastolle samana päivänä, kun hän täytti 13. Vaikka olin täynnä toivoa, tuntui samalla järkyttävältä viedä hänet suljetulle osastolle juuri syntymäpäivänä.
– ////// oli kuitenkin hyvin optimistinen ja uskoi, että nyt hän saa apua ja selviää, mikä häntä oikein vaivaa.
////// mukaan ensimmäinen osastojakso kesti kaksi viikkoa, ja sen aikana /////// määrättiin mielialalääkitys ja ahdistukseen lääke, jonka tunnettuihin mahdollisiin haittavaikutuksiin kuuluu itsetuhoisuus. Äidin mukaan /////// tilanne vain paheni.
– Siitä eteenpäin itsemurhayrityksiä oli kuukausittain. Enää ei “vain” viillelty, vaan nyt leikittiin jo hengellä aivan tosissaan.
Kotona ////// nieli purkillisen särkylääkkeitä ja päätyi sairaalan kautta takaisin osastolle.
Sieltä ////// sijoitettiin perhekeskukseen, jossa hän yritti jälleen itsemurhaa. Se toistui Mikaelan viimeisinä elinkuukausina useita kertoja
Seuraavana iltana, kun ///// oli ollut kadoksissa jo yli vuorokauden, ///// puhelin soi.
– Soittaja oli nuori tyttö, joka kysyi, että tiesimmekö jo, että ////// oli löytynyt kuolleena parkkihallista.
15.01.2025 19:58
tästä kuvasta näkee miltä demonisen hengen vaikutuksen alaiseksi joutunut ihminen näyttää viimeisessä vaiheessa ennen loppua.
Demoni muuttaa ihmisen omaksi kuvakseen.
https://www.instagram.com/1800leavemaryalone/p/DEi-IuwuA4c/
in-sta-gram
1800leavemaryalone
13.01.2025 23:21
Lääketieteen ei ole tarkoituskaan parantaa ihmisiä, vaan tehdä heistä lääkkeistä riippuvaisia "asiakkaita". Kyseessä on satojen miljardien arvoinen bisnes. Lääkärit ovat lääketehtaiden myyntimiehiä.
11.01.2025 14:09
""Lasten kaltaisten on Taivasten Valtakunta"."
Jättäkää lapset rauhaan!
11.01.2025 14:02
Kyllä se uskonto pitäisi saada pois kouluista ja pikkulasten ympäriltä kokonaan, kuten myös mainitsemasi woke-ideologia. Molemmat ovat yhtä vahingollisia ja vieraita aatteita, ulkomailta väkisten suomeen tuotuja ja istutettuja. Itämaan uskonnot eivät kuulu suomeen.
Takaisin vanhat perinteet ja uskomukset jotka kuuluivat suomalaiseen alkuperäis-kulttuuriin ennen kuin kristinusko iskettiin tänne miekan voimalla.
11.01.2025 13:57
Kun katsoo perussuomalaisten johtajia niin asia on hyvinkin selvä.
Ja näitten maistereitten ja muitten yliopistokoulutettujen pitäisi sitten ajaa tavallisen pienen ihmisen asiaa.... naurettavaa! Koko homma on ollut huijausta alusta asti. Itsekin perussuomalaisen puolueen alkumetreillä sorruin heitä äänestämään, kun menin uskomaan suuria puheita ja lupauksia, mutta todellisuus iski hyvinkin nopeasti vasten kasvoja vaalien jälkeen, ja varsinkin kun pääsivät hallitukseen mukaan. Sen jälkeen lopetin äänestämisen kokonaan.
11.01.2025 13:51
Suurin osa ihmisistä on juuri tuollaisia, he tarvitsevat ainoastaan tilaisuuden.
"Tilaisuus tekee varkaan" - lause pätee moneen muuhunkin asiaan.
Mm. keskitysleirien vartijoiden mentaliteettia on paljon tutkittu, he olivat ihan tavallisia ihmisiä jotka saivat tilaisuuden hallita muita ja rankaista alempiaan. Monet heistä olivat aiemmin poliiseja, ja monet palasivat takaisin virkaansa sodan jälkeen.
11.01.2025 13:39
Jumalakaan ei ole täydellinen. Täytyi kokeilla erillaisia malleja ja todeta mikä toimii parhaiten. Sai viimein kyhättyä välttävästi toimivan ihmisen ja sen jälkeen kyllästyi koko hommaan ja jätti leikin kesken, vaan häipyi pois paikalta.
11.01.2025 13:32
Mutta jospa se on osa heidän kulttuuriaan, en tiedä? Eihän siitä voi sitten tuomita, pitää vaan ymmärtää ja suvaita erillaista kulttuuria.
11.01.2025 13:26
Katsoin sivujasi, tajuton määrä erillaisia bändejä siellä. Minulla vastaavassa listassa olisi ehkä neljä bändiä.... joten olisi melko turhat sivut minulle nuo.
Kannattaisi ottaa tuo yksi nimimerkki käyttöön kaikille alustoille, jotta seuraajat löytävät sinut eri paikoista. Tuota tekstinmuodostuskykyäsi kannattaisi hyödyntää esim. kirjoittamalla kirjaa. Jos tekisit juuri toisinpäin kuin kirjailijat yleensä tekevät, nimittäin kirjailija aloittaa lyhyestä teemasta ja laajentaa sitä kunnes saa kirjan aikaiseksi, sinä voisit tehdä toisinpäin: kirjoittaa rajattomasti tekstiä ja sitten tiivistää sitä niin paljon että vain olennainen jää jäljelle. Yhdessä vuodessa saisit varmasti kirjan verran aineistoa kasaan.
Olen kovin kiireinen,sori vaan mutta ei ole pahemmin ylimääräistä vapaa-aikaa käytettävissä.
11.01.2025 13:13
Minulle koko poliitiikka on kuin punainen vaate, en siedä sitä ollenkaan. Perussuomalaiset näyttivät mitä oikeasti ovat heti kun pääsivät hallitukseen ensimmäistä kertaa, en ymmärrä että miten idiootti ihminen niitä enää voi äänestää. Tosin jos ei muitakaan vaihtoehtoja ole niin sitten kait. On jopa todennäköistä että persusuomalaiset leikkaavat köyhiltä ja vähäosaisilta tuet pois, koska tuo joukko ei pysty vastaamaan heille millään tavalla. Itse en ole äänestänyt kymmeniin vuosiin.
Kiitos vain kirjasuosituksesta, mutta en lue suomenkielistä kirjallisuutta, enkä varsinkaan takuulla mitään poliikkaa käsittelevää, tai edes siihen millään tavoin viittavaa.
Trumpista pidän siksi koska se on arvaamaton, se voi tehdä mitä tahansa. Se on mielenkiintoista. Ja Musk, siitäkään ei yhtään tiedä mitä se vielä keksii tehdä, aikoo lähteä marsiin, se on sen koko elämän tavoite. Ehkä se lentää itse marsiin ja tuhoaa ihmiskunnan tekoälyn avulla sen jälkeen.... mistä sitä tietää.
10.01.2025 19:42
Ohoh! Melko paljon tekstiä!.... Sinulla on selvästi kykyjä kirjoittamiseen kyllä, tuota kannattaisi hyödyntää jollain tavoin.
Mielestäni sinun kannattaa pukeutua juuri niinkuin itse haluat, käyttää aurinkolaseja vaikka talvella tms. ja pipoa kesällä... mitä väliä sillä on mitä mieltä joku muu on.
Musiikkia oli valtavat määrät! Itse en suomalaista musiikkia kuuntele niin suurin osa meni minulta ohi, ja muutenkin kun kuuntelen suunnilleen vain yhtä genreä, siis jos on aikaa. Nyt taas on töitä tiedossa joten ei pahemmin ylimääräistä aikaa ole. Itse joudun olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä joka päivä, mutta oikeasti en välittäisi yhtään, ja olen huomannut että jopa hieman yritän vältellä ainakin joitain ihmisiä, sellaisia joilla on jo valmiiksi erittäin yrmeä ilme ja ikävä asenne.... inhottaa ihan katsella sellaista ihmistä, saati olla samassa huoneessa tai kommunikoida jotain. Kyllä minua siis eristäytyminen kiinnostaisi hyvinkin, mutta nykyisessä elämäntilanteessani se ei ole mitenkään mahdollista, joskus tulevaisuudessa ehkä. Sitten joskus kyllä mietin miten hoidan vaan omat asiani ja olen mahdollisimman vähän ihmisten kanssa tekemisissä, sitten juttelen ainoastaan satunnaisten tapaamieni ihmisten kanssa. Sitten joskus....
10.01.2025 19:29
Opi jotain uutta.
09.01.2025 23:47
Todennäköisesti en edes huomaa sitä, kun en yleensä kompassia kädessäni pidä.
09.01.2025 23:47
13 / 108