Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän jo nyt sen ilmastouskonnon takia ole tehty ihan tarpeeksi pahaa ihmiskunnalle.
Joskus 50-luvulla tms. ydinohjuksia ammuttiin yläilmakehään, mutta eivät pystyneet ampumaan niitä avaruuteen asti, ne räjähtivät yläilmakehässä ja räjäytyksistä otetuissa videokuvissa näkyi kummallinen maapalloa ympäröivä kaari, " van allen belt"?..
23.11.2024 18:49
Jotenkin kun näitä kommentteja lukee niin tulee mieleen että ihmiset ovat kuin pikkulapsia, ilman minkäänlaista käsitystä maailman menosta ja todellisuudesta.
Vaikuttaa siltä ettei ihmisillä ole edes vähäisintäkään käsitystä siitä minkätasoinen sotateknologia venäläisillä on hallussaan. Ei sitä toki ole käytetty vielä, paitsi yhden kerran juuri nähtiin ohjusisku jollaista ei ole ennen koettu. Se on vasta ensimmäinen kehittyneen asesysteemin isku tässä sodassa, miltei kaikki muu on ollut viime maailmansotien aikaista teknologiaa. Todella nykyaikaista sodankäyntiä ei ole vielä edes nähty. Tuossakaan ohjusiskussa ei edes tapahtunut räjähdyksiä, mietipä sama juttu mutta taktisilla ydinohjuksilla varustettuna.
23.11.2024 18:42
Valita vielä vähän aikaa, jo kohta saat merkin vasempaan käteesi tai otsaasi jolla hoituu kaikki tunnistautumisasiat ja maksaminen turvallisesti...
23.11.2024 18:02
Niinpä. Lapissa on harjoiteltu jo vuosikausia tulevaa sotaa varten. Millähän konstilla ne saa venäjän hyökkäämään sinne, kun siellä ei todellakaan ole yhtään mitään muuta kuin mäntymetsää. Ehkä eivät malta odottaa venäjän hyökkäystä vaan hyökkäävät itse venäjälle. Alakurtti on siinä lähellä, mutta sekin on lähes autio paikka.
Mitäs jos nyt kaikki sotakiihkoilijat lähtisivät heti nyt tänään ukrainaan, sotimaan tai muuten tukemaan sotaa siellä, avustamaan, rakentamaan yhteiskuntaa jne. Kaikki ne jotka jaksavat jauhaa ukrainasta voisivat vaan mennä itse sinne.
Ukrainalaisia itseään asia ei kiinnosta, he ovat kuulleet sodasta rajallaan mutta eivät ole asiasta kiinnostuneita tai innostuneita, haluavat vaan juhlia iltaisin ja elää normaalisti välittämättä koko asiasta. Miksi meidän muiden pitäisi välittää? Nyt jos kaikista maista kaikki sotakiihkoilijat muuttaisivat ukrainaan sotimaan niin sillä saisitte sen sodan aikaiseksi mitä haluatte, ainakin vähäksi aikaa. Mutta te itse joutuisitte sotaan ja kuolemanvaaraan, ettehän te sitä halua...
23.11.2024 17:54
Itselläni hieman samankaltaisia kokemuksia, että jos alkaa jumalilta pyytelemään apuja niin kaikki menee vaan pieleen.
Aivan kuin "jokin" kuuntelisi rukouksia, jokin pahantahtoinen joka sitten pistää kapuloita rattaisiin.
Pitää luottaa vaan ja ainoastaan itseensä. Ei muihin, varsinkaan ei jumalolentoihin.
20.09.2024 23:50
Erikoinen analyysi.
Tietääkseni en ole kovinkaan usein alentunut haukkumaan ihmisiä, muutamia kertoja lukuunottamatta.
Enkä ole puhunut naton tai lännen puolesta.
En ole ajanut minkäänlaista rappiollista asiaa, eikä minulla ole muita nimimerkkejä, enkä kirjoita kuin parilla palstalla.
Mutta noin muuten ehkä olit aika lähellä totuutta....
23.07.2024 23:14
En oikeasti tiedä mistä tuossa oikein puhut.... hyvin sekavaa juttua.
Siis Saatana omistaa tämän maailman, tai käytännössä omistaa, se hallitsee tätä menoa. Silti sen pitää kysyä lupaa ylemmältä taholta joihinkin asioihin mitä aikoo tehdä.
23.07.2024 23:11
Historia-ohjelmassa näytettiin Mooseksen patsasta, oli tehty pronssista joskus aikoja sitten, ja silmiinpistävä piirre siinä oli se että Mooseksella oli sarvet päässä, ihan pienet tosin vain... eihän niihin tarvitse kiinnittää huomiota..
Mitenkään siinä ohjelmassa ei asiaa selitetty että miksi sillä oli sarvet päässä.
googlaa: Moses statue
23.07.2024 23:06
>>>Kristityt elävät omaa siunauksen alaista hyvää elämäänsä. Miksi meidän pitäisi tuntea syyllisyyttä saatanan riivaamien puolesta? >>>
Niinpä, tuossa se kristinuskon sanoma onkin lyhennettynä... miksi pitäisi välittää tuon taivaallista muista ihmisistä, kunhan vaan itse pelastuu jeesuksen veren avulla suoritettavien rituaalien kautta. Miksi pitäisi tuntea mitään muuta kadotettuja kohtaan kuin vihaa. Voi olla ylpeä itsestään ja henkilökohtaisesta pelastuksestaan, ei tarvitse välittää muista.
14.07.2024 23:24
No jo nyt on HELV......!
Minä, sekä suunnilleen kaikki muut tietää sen!
Vain sinä olet ainoa maailmassa joka ei mistään mitään tajua!
Katsot vaan ylen uutisia aamusta iltaan ja kaikki on hyvin.... elät jossain mielikuvituksellisessa saippuakuplassa joka voi puhjeta milloin tahansa.
Koeta nyt päästä hieman sen saippuakuplamaailmasi ulkopuolelle, etsi tietoa asioista itse, lue ja kuuntele ja opi asioista ja todellisesta maailmasta ja sen toiminnasta.
14.07.2024 23:16
Kommenttini oli vastaus siis tähän viestiin:
kirjotaja2:
"Ei ole mitään salaisia sanoja, mikä pelastaa on Jeesuksen veren kautta pelastus sullekin, syntien tunnustaminen tulla valkeuteen"
13.07.2024 18:32
Olet siis sitä mieltä ettei raamatusta löytyviä rukouksia tarvitse opetella ulkoa eikä toistella joka päivä?
Taas on ihan erillainen käsitys samasta uskonnosta kuin monella muulla. Hyvin monipuolinen uskonto teillä...
Siis vain jeesuksen verta juomalla voi pelastua? Jos ei ole jeesusta tarjolla niin käykö jonkun muun veri tilalle? Ehkä sillä saisi edes osittaisen pelastuksen aikaiseksi.
13.07.2024 18:28
Mieti sitä. Ja miksi tietyt maat haluaa aloittaa sotia ympäri maailmaa? Samat syyt taustalla. Koko systeemi toimii jarruttamalla sekä kiihdyttämällä talouskasvua, ilman noita kahta tekijää koko vaivalla rakennettu hallintasysteemi romahtaisi.
Se systeemi on tehty ihmisten (kansalaisten) hallintaa varten, mitään muuta tarkoitusta sillä ei ole.
Luuletko ehkä että ne on jotain hyväntekijöitä siellä korkeissa asemissaan olevat päättäjät? Ne on hallitsijoita ja sinä olet alamainen. Ne säätää sinun elämäsi tekijöitä ylhäältä käsin, ne päättävät millainen elämäsi tulee olemaan. Onnekkaita ovat ne jotka sattuvat elämään nousukaudella (ts. rakentamaan elämäänsä).
13.07.2024 18:16
Minä vastaan tähän vaikka en nyt ihan tiedä mitä asiat teille uskovaisille tarkoittavat, tai ilmeisesti tarkoitusta ja merkitystä voidaan tarpeen tai mielialojen mukaan vaihdella.
Mutta on olemassa taivaallinen ja maallinen, ylinen ja alinen. Peruskäsitteitä. Voit tehdä maallisia, alhaisia asioita ja tekoja, tai sitten taivaallisia ylimaallisia tekoja. Ja voit ajatella molempia asioita, teoilla ja ajatuksilla tosin ei juuri ole eroa.
11.07.2024 22:40
No totta hel ve tis sä sen kaikki tajuaa! Mieti nyt vähän itse!
Ne ei vaan halua tehdä sitä, se on taas ihan eri asia.
Alv on tehty jarruttamaan taloutta, sillä ei ole mitään muuta tarkoitusta. Sillä voidaan säädellä taloutta ja kulusta.
11.07.2024 22:36
Et olisi äänestänyt mariinia sinne niin nyt ei olisi niin paljoa velkaa maksettavana.
11.07.2024 22:34
Tuo kännyköiden liittäminen työelämään on iso ongelma, suuri turvallisuusuhka, sekä heikentää työsuoritusta sekä työmoraalia ratkaisevasti.
Kohta tekoäly hoitaa useimmat tietokonehommat automaattisesti, ei tarvita työntekijöitä enää.
09.07.2024 22:50
Näin juuri, mikäli kiellettäisiin lailla lapsien ehdollistaminen erillaisiin uskontoihin, niin uskonnot romahtaisivat. Hyvin harva aikuisena vapaaehtoisesti liittyy mihinkään kulttiin.
09.07.2024 22:47
Leikkaukset voisi aloittaa eduskunnasta. Kaikilta edustajilta palkka pois, ja tilalle minimipäiväraha.
09.07.2024 22:45
Yksi riittää, poistetaan alvi kokonaan. Sillä olisi järisyttävän valtava vaikutus, alkaisi sellainen nousukausi mitä nähtiin joskus vain amerikoissa.
09.07.2024 22:44
32 / 108