Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikäli minuun viittaat kommentillasi, niin täysin normaali olotila minulle. Kuulla ei vaikutuksia.
Luulen että kunhan sinullekin tulee hieman ikää lisää (muutamia kymmeniä vuosia) niin alat nähdä ihmiset ihan eri valossa kuin nyt, voi olla että muutat nimimerkkiäsikin sitten... ehkä siihen loppuun tulee "night" tai "dark"...(tuo olisi muuten mahtava nimimerkki..Empressofthedarkofthenight)
ps. Mukavan näköinen profiili sinulla, mikset näytä muille mitä olet kirjoittanut, häpeätkö kirjoitelmiasi?
23.04.2024 18:30
Sensurointi on päivän sana... Tuohon suuntaan yhteiskunta on ollut menossa jo pitkän aikaa, joka vuosi tulee lisää kiellettyjä sanoja joitten käyttö on pahimmillaan rangaistavaa. Ja koko ajan tulee uusia ihmisryhmiä jotka ovat muiden yläpuolella sananvapaudessa, heihin ei saa kohdistaa "vihapuhetta" mutta he itse voivat käyttää kiellettyjä sanoja ja vihapuheeksi rinnastettavaa kieltä.
23.04.2024 18:17
Olisko hyvä olla täällä oma palsta ala-ikäisille jossa tehostettu valvonta, ja aikuisille omat palstat missä vapaa puhe. Ja useimmille palstoille kirjautumispakko.
23.04.2024 18:11
Siis itsekäs ihminen kehoittaa sinua keskittymään itseesi, ja epäitsekäs ihminen kehoittaa keskittymään muihin kuin itseesi, ok..
Jos tavoittelet onnellisuutta, niin kuvitteletko mahdollisesti löytäväsi onnellisuuden itsesi ulkopuolelta, muista ihmisistä? En oikein jaksa uskoa että se olisi mahdollista, mielikuvitukseni ei vaan riitä siihen.
Sinun elämäsi on siis sitä että keskitys koko elämäsi ajan kaikkiin ja kaikkeen muuhun kuin omaan itseesi, ja sitten kuolet. Ja sen jälkeen ei ole mitään?
Minulla taas on sen jälkeen hyvinkin paljon, ja kaikki nämä ihmiset ja tämä elämä on kadonnut siinä vaiheessa, olen vain itseni kanssa tämän elämän päättyessä.
Siinä vaiheessa on paras pitää itsestään, ja olla sen arvoinen että voi arvostaa itseään.
23.04.2024 17:48
Ok, kuullostaa todella hämärältä tuollainen kyllä.
Kuitenkaan tuo ei siitä artikkelista selvinnyt millään tapaa, siinä oli kyse vain henkilökohtaisesti heräämisestä ja henkisyyden kohtaamisesta persoonallisella tasolla.
Vaikken kristinuskoa millään tavalla kannatakaan niin silti kannustan tuohon, mikäli se henkilö tuollaisen kokee sopivaksi itselleen.
23.04.2024 17:39
Jospa sinä teet muutoksen ja otat selvää niistä tuntemistasi "ihanista" ihmisistä, että mitenkä hienoja ne nyt ihan oikeasti ovatkaan. Et vaan tunne niitä tarpeeksi hyvin, tunnet vain niiden pintakuvan, kiiltokuvan, jota ne esittelevät muille. Yleensäkään ei kannata ihastua tai ihailla ketään jota et tunne sisäisesti, täydellisesti. AINA sieltä paljastuu jotain mikä romuttaa sen ihailusi kunhan vaan menet tarpeeksi syvälle. Ota selvää mitä ihmiset oikeasti ovat. Ne ei ole "ihania" alkuunkaan kunhan todella tunnet ne.
23.04.2024 16:57
>>>Tahdon uskoa rakkauteen ja että ihmisissä on vielä hyvää
vaikka se välillä vaikeeta onkin>>
Mikäli oikeasti haluat uskoa noin niin sitten tarvitset sitä tahtoa todella paljon. Sinun täytyy kerätä sitä tahtoa joka päivä ja kohdistaa se siihen rakkauden uskoon ja hyvyyden uskoon. Jossain vaiheessa kunhan olet kerännyt tahtoa tarpeeksi paljon, on mahdollista että pystyt manifestoimaan sen todelliseen maailmaan, ja se saattaa realisoitua jollain tavalla. Tosin ei ehkä juuri sillä tavalla miten sen kuvittelet mielessäsi.
Jos juuri tuo nyt on se mitä todella haluat niin sitä sinun tulee tavoitella elämässäsi.
22.04.2024 23:44
Kuullostat tosi väsyneeltä jos et enää jaksa edes vihata.
Viha on ihmisen perustunne, sen voimalla on tehty paljon.
Viha on puhdas tunne. Puhdasta voimaa.
Ehkä sekoitat siihen katkeruuden, kateuden, kostonhalun, ne on erillaisia tunteita ja voivat hyvinkin liittyä vihaan tilanteesta riippuen. Vihan ei tarvitse kohdistua mihinkään tai keneenkään, se vain on.
22.04.2024 23:28
Sinun pitäisi saada olla rauhassa? Voit mennä johonkin muualle missä saat olla omassa rauhassasi.
Näille palstoille pitää saada lisää todellisuutta, todellisten ihmisten todellisia kokemuksia ja ajatuksia elämästä.
Ei mitään tekopyhää ***kaa ja mielikuvitusroskaa. Sitä on jo ihan tarpeeksi muutenkin.
22.04.2024 23:22
Taitaa olla vain mielikuvituskaivattu tuo..
22.04.2024 23:13
Mistäs tuollaisen tyypin löysit? Varmaan on aika monta muutakin ottajaa tuolle, en tiedä oletko ihan yksin jonossa tuota saamaan. On vähän niinkuin yksisarvinen jota kaikki etsivät kivien alta ja vuorten huipuilta asti.
22.04.2024 22:57
En katso naisten ohjaamia elokuvia.
On kuitenkin täyttä sopaa ja tunteellisuutta.
22.04.2024 18:33
Ehkä niin jos itse olet tylsä ihminen niin on tylsää olla omassa seurassasi...
Mutta jos kehität itseäsi jatkuvasti niin jossain vaiheessa et enää ole tylsää seuraa itsellesi. Kun lähestyt edes vähän täydellisyyttä niin alat arvostamaan itseäsi enemmän. Jos tulet lähes täydelliseksi (esim 85% täydellisyydestä) niin olet itse jo lähes jumala siinä vaiheessa, ja seurassasi ei ole kenelläkään tylsää.
22.04.2024 17:57
>>>kun joku äärettömän komea mies tai silmiä hivelevän kaunis neitonen kertoo edes pienen kohteliaisuuden>>
Tuo menee nyt täysin fantasiamaailman puolelle, tuollaista ei tapahdu todellisessa elämässä koskaan.
Muuten ehkä liikut väärässä seurassa tai olet liikkeellä väärään aikaan jos noin paljon kohtaat humalaisia rappioalkoholisteja kuin tuossa yllä kuvailit.
22.04.2024 17:53
Unohda koko juttu.
Tuo on mielikuvitusjuttua koko ajatus, ei tuollaista ole todellisessa maailmassa. Tuollaisen mielikuvan mukana raahaaminen vain masentaa ja verottaa henkistä hyvinvointiasi. Parempi kun keskityt vain itseesi.
Ota itsesi elämäsi tärkeimmäksi asiaksi ja tee itsestäsi täydellinen.
22.04.2024 17:06
Nykyaikana tuo näyttää lähinnä huonolta vitsiltä... sellaiselta mikä ei edes naurata yhtään.
22.04.2024 17:01
Mutta katso ensin tarkasti että onko kohteliaisuuden kohde feministi, jos sille lausut jotain kauneudesta niin se hyökkää päällesi ja syöksee tulta kitusistaan...
22.04.2024 16:55
Mieti sitä tarkkaan itseksesi että oletko niin vapaamielinen luonteeltasi että pystyisit osallistumaan tuollaiseen sotkuun. Itse tiedän varmasti etten ikinä pystyisi, ei tarvitse edes miettiä. Mutta ihmiset ovat erillaisia luonteeltaan.
Dokumentoi nyt joka tapauksessa kaikki mitä siitä saat irti, voit mennä niitten tietojen kanssa oikeuteen vaatimaan huoltajuutta. Varaudu siihen että oikeudessa nainen kiistää aivan kaiken. Usko pois että se vielä vedättää sinua pahemman kerran. Sen takia yksityisetsivä olisi paras, sellainen joka on valmis todistamaan oikeudessa näkemänsä asiat, ja ottamansa valokuvat jne.
Onko tuollainen nainen oikea äiti lapsillesi? Antaako se kunnollisen esimerkin lapsillesi. Näitä kannattaa miettiä nyt.
22.04.2024 16:50
Minusta tuo artikkeli näytti hyvältä. Itse en kristinuskoa edusta tai siitä perusta, mutta jos joku löytää henkisen tien niin se on aina hyvä asia. Ja tuossa tapauksessa uskonto on ihan ok, koska aikuinen henkilö itse sen on valinnut. Näytti että häntä puhutteli nimenomaan tuollainen uskonnollisuus jossa otetaan se usko tosissaan eikä lähdetä muokkaamaan uskontoa oman mielensä mukaiseksi. Tuo kaveri näyttää olevan tosissaan ja hänellä on se todellinen usko (mitä itse en koskaan löytänyt itsestäni).
Minusta on aivan naurettavia sellaiset uskovaiset jotka eivät itse edes noudata uskontonsa käskyjä, edes sinnepäinkään... vaan tekevät mitä lystäävät. Ovat vain muita parempia jostain syystä.
Mikä ongelma tuossa nyt aloittajalla sitten ylipäätään oli? Ei ihan auennut ainakaan minulle.
22.04.2024 16:31
En väittänytkään että sieluni olisi erityisen hieno ja puhdas.... se nyt on mikä on.
21.04.2024 18:38
84 / 108