Sunnuntainaama

En harrasta deittejä, ensinkään, en käy ikinä treffeillä, vaan ainoastaan kohtaamassa uuden ihmisen, mutta nekin tapaamiset ovat herättäneet ajatuksia vuosia sitten. Nyt, vaikken todellakaan kaipaa mitään sutinaa, ovat palstan orastavaa keväthulinaa lukiessa nuo ajatukset nousseet taas mieleen.

Nimittäin miksi ns. treffeille mennessä tällätään oma ulkoasu tappiin, olosuhteet toki huomioiden? Vastaus on tietenkin aivan selvä, pitäisi tehdä vaikutus eikä siinä mitään vikaa ole. Mutta...

Aina kun uuden tuttavuuden kanssa tällää itsensä priimaksi, tulee yleensä valehdelleeksi toiselle ja myös itselleen. Arkinen todellisuus on hyvin usein ihan toinen ja näyttämällä itsestään ekoilla, tokilla, kolmansilla ja vielä neljänsilläkin deiteillä parhaan kuviteltavissa olevan version, tulee kusettaneeksi molempia osapuolia sen osalta, mitä toinen osapuoli yleensä saa ottaa vastaan 99% yhteisestä ajasta. Tukka sekaisin, parta ajamatta, suihku päiviä sitten, pieruverkkarit, villasukat, lohkeilevat kynnet, paskaiset farkut jne.

Siksi olisi molemmille osapuolille rehellistä ja luultavasti pidemmän päälle kestävämpää, mikäli keskinäinen yhteys syntyy ja säilyy, mennä deiteille ns. sunnuntainaamalla. Paskaiset farkut, parta ajamatta, tukka sekaisin, meikit pyyhkeessä, pussit silmien alla, crocsit jalassa jne.

212

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö se ole kohteliaisuutta ja toisen arvostamista, että menet puhtaana ja raikkaana kohtaamaan uuden ihmisen.

      Kyllä niissä pieruverkkareissa ehtii sitten olemaan ihan riittävästi jos/kun olette tutustuneet ja olleet yhdessä riittävän kauan ollaksenne ns. pierukavereita 😅

      • On se toki kohteliasta, enkä tarkoitakaan, että tarttis suoraan sikalan sakokaivon tyhjennykseltä deiteille singahtaa, mutta jos menet tällättynä, jää toiselle väistämättä se mielikuva, että tämä ihminen panostaa itseensä. Kun se asia ei sitten olekaan niin 99% yhteisestä ajasta, on pettymys melko väistämätön, mikä taas on omiaan aiheuttamaan epäröintiä sen suhteen, että mitähän nyt tulikaan valittua ja kannattaako tähän suhteeseen panostaa.

        Jos sen sijaan heti alkuunsa kohtaat sunnuntainaaman, toki suihkussa käyneen, toivottavasti, ja vaikutut siitä ihmisestä, olet vaikuttunut likimain ainoastaan persoonasta, ulkoasun sijaan. Se on huomattavasti kestävämpi lähtökohta, ellei se toinen nyt sitten feikannut persoonaansa vaikka ulkoasu oli totuuden mukainen.


      • Anonyymi

        Miten ne verkkarit tekee toisen huonommaksi, kun ne joilla on jotain muita housuja jalassa? En rehellisesti ymmärrä.

        Jasu


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        On se toki kohteliasta, enkä tarkoitakaan, että tarttis suoraan sikalan sakokaivon tyhjennykseltä deiteille singahtaa, mutta jos menet tällättynä, jää toiselle väistämättä se mielikuva, että tämä ihminen panostaa itseensä. Kun se asia ei sitten olekaan niin 99% yhteisestä ajasta, on pettymys melko väistämätön, mikä taas on omiaan aiheuttamaan epäröintiä sen suhteen, että mitähän nyt tulikaan valittua ja kannattaako tähän suhteeseen panostaa.

        Jos sen sijaan heti alkuunsa kohtaat sunnuntainaaman, toki suihkussa käyneen, toivottavasti, ja vaikutut siitä ihmisestä, olet vaikuttunut likimain ainoastaan persoonasta, ulkoasun sijaan. Se on huomattavasti kestävämpi lähtökohta, ellei se toinen nyt sitten feikannut persoonaansa vaikka ulkoasu oli totuuden mukainen.

        En oikein ymmärrä, että tarkoitatko tuolla itseensä panostamisella 99% sen toisen ihmisen panostamista vain ulkonäköönsä vai ylipäätänsä itseensä muutenkin elämässä?

        Oletko mahdollisen tutustumisen jälkeen joutunut pettymään ulkonäköön vai mihin ihmeeseen? En saa nyt oikein kiinni sun pointtia tässä. Johtuu varmaan omasta väsymyksestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En oikein ymmärrä, että tarkoitatko tuolla itseensä panostamisella 99% sen toisen ihmisen panostamista vain ulkonäköönsä vai ylipäätänsä itseensä muutenkin elämässä?

        Oletko mahdollisen tutustumisen jälkeen joutunut pettymään ulkonäköön vai mihin ihmeeseen? En saa nyt oikein kiinni sun pointtia tässä. Johtuu varmaan omasta väsymyksestä.

        Lue aloitus uudelleen hieman vähemmän väsyneenä, kyllä se johtoajatus/teema on siinä kohtuullisen selkeästi esitettynä.

        Pointti kiteytettynä on se, että jengi painaa deiteille 100%n tällättynä, vaikka arjessa ovat vain 1% tällättynä. Kuka kusettaa ja ketä? Ainakin mahdollinen suhde alkaa väärillä olettamilla. Siksi sunnuntainaama, kiitos. Tai no ei kiitos, en käy deiteillä 😂


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­y­­m­­­f­­o­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mjuu, siksi minä en tälläydy ketään tavatessa, vaan meen sellaisena kun arkeani elän. Sitten arvostellaan moukaksi tai tyylitajuttomaksi. Mokomat feikit, kehtaakin arvostella, hmph. 😅

      Jasu

      • Eläpä höpötä tyhjiä. Jos minä laitan treffikutsua, niin olet vimpan päälle laitettu 😝😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eläpä höpötä tyhjiä. Jos minä laitan treffikutsua, niin olet vimpan päälle laitettu 😝😂

        Tuskinpa. Sinua kun ei tarttis edes yrittää miellyttää. 😅

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa. Sinua kun ei tarttis edes yrittää miellyttää. 😅

        Jasu

        Minä kun kelpaan seuraas näinkin. 😜

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa. Sinua kun ei tarttis edes yrittää miellyttää. 😅

        Jasu

        Sun kohdalla muru, ei todellakaan tarvitsisi, verkkarit olis juhlapuku 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun kelpaan seuraas näinkin. 😜

        Jasu

        Ps. Ja ne kenen seuraan en kelpaisi näin, laittaisin tahallani kanalinta päälle mitä kaapista löytyy ja oikeen paskasena menisin paikalle. Henki haisten ja piereskellen. 😆

        Jasu


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sun kohdalla muru, ei todellakaan tarvitsisi, verkkarit olis juhlapuku 😘

        Näinpä. Silleen se parasta onkin. Olla mitä on. Eikä luoda illuusioita rätein ja lumpuin, jos ne on kerran vaan treffi maski, eikä sen todellisempaa. 😅

        Jasu


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sun kohdalla muru, ei todellakaan tarvitsisi, verkkarit olis juhlapuku 😘

        Sehän on kiva että sulla on joka sormelle muruja. Sun kaikki kivat sanat menevät muille naisille ei kiinnosta sun kivat sanat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on kiva että sulla on joka sormelle muruja. Sun kaikki kivat sanat menevät muille naisille ei kiinnosta sun kivat sanat.

        Kannattaa identifioitua jollain tavalla, niin tiedän kenen kanssa keskustelen ja voin jopa kiintyä. Muuten... No aika heikot on mahdollisuudet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Silleen se parasta onkin. Olla mitä on. Eikä luoda illuusioita rätein ja lumpuin, jos ne on kerran vaan treffi maski, eikä sen todellisempaa. 😅

        Jasu

        No sut mä tiedän, niin tiedän myös ettei mitään turhaa tule mukana, on vain Jasu 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kannattaa identifioitua jollain tavalla, niin tiedän kenen kanssa keskustelen ja voin jopa kiintyä. Muuten... No aika heikot on mahdollisuudet.

        En kiinny tuollaiseen. Voit unohtaa minut ei käy että muruttelet edesystäviäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kiinny tuollaiseen. Voit unohtaa minut ei käy että muruttelet edesystäviäsi.

        No se jos mikä on viisas päätös, olen hyvilläni jos kukaan ei kiinny minuun. Ja kyllä muruttelen sopivaksi katsomiani ystäviä jatkossakin, kuten olen aina tehnyt, olin sinkku tai suhteessa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se jos mikä on viisas päätös, olen hyvilläni jos kukaan ei kiinny minuun. Ja kyllä muruttelen sopivaksi katsomiani ystäviä jatkossakin, kuten olen aina tehnyt, olin sinkku tai suhteessa.

        Sen saat tehdä mutta minä jättäydyn nyt matkasta.
        Ei tule musta sun murua muru kuuluu sanottavaksi omalle kullalle.
        Ja sitä sinä et mulle ole.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se jos mikä on viisas päätös, olen hyvilläni jos kukaan ei kiinny minuun. Ja kyllä muruttelen sopivaksi katsomiani ystäviä jatkossakin, kuten olen aina tehnyt, olin sinkku tai suhteessa.

        Tuo on valhe et murutellutäää muita kuin minua silloin kun olimme yhdessä.
        Pidä murusi hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on kiva että sulla on joka sormelle muruja. Sun kaikki kivat sanat menevät muille naisille ei kiinnosta sun kivat sanat.

        Heh, murun tilalla voi olla vaikka hönö, kun mulle skriivaa. Ei tartte olla mustis, ei syytä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, murun tilalla voi olla vaikka hönö, kun mulle skriivaa. Ei tartte olla mustis, ei syytä.

        Jasu

        En ole mustis että ihan turhaan poistit viestini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen saat tehdä mutta minä jättäydyn nyt matkasta.
        Ei tule musta sun murua muru kuuluu sanottavaksi omalle kullalle.
        Ja sitä sinä et mulle ole.

        Kuule. Jos pahoitat mielesi jostain, mikä ei oikeastaan edes sinulle kuulu, niin minkä minä sille voin? En osaa lukea ajatuksia, en ole minkäänlaisessa intiimissä ihmissuhteessa yhdenkään henkilön kanssa IRL saatikka somessa, joten kiukustumisesi johtuu vain jostain omasta kuvitelmastasi.

        Ja ei pelkoa, en ole tyrkyttämässä itseäni kenenkään seurustelu tai muuksikaan kumppaniksi, on kaikkien kannalta viisain ratkaisu että olen ja pysyn itsekseni.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kuule. Jos pahoitat mielesi jostain, mikä ei oikeastaan edes sinulle kuulu, niin minkä minä sille voin? En osaa lukea ajatuksia, en ole minkäänlaisessa intiimissä ihmissuhteessa yhdenkään henkilön kanssa IRL saatikka somessa, joten kiukustumisesi johtuu vain jostain omasta kuvitelmastasi.

        Ja ei pelkoa, en ole tyrkyttämässä itseäni kenenkään seurustelu tai muuksikaan kumppaniksi, on kaikkien kannalta viisain ratkaisu että olen ja pysyn itsekseni.

        Pahoittelut emme ole koskaan olleet yhdessä.

        Saat murutella ketä vaan niin kuin tähänki asti olet tehnyt. 👍


    • Kyse on kait siitä että mitä haluat saavuttaa. Tuolla kuvailemallasi tyylillä saavutat ihan varmasti nollan...
      Sillä toisella tyylikkäämmällä tyylillä pääset sen naisen sänkyyn ensimmäisellä tapaamisella. Ja ehkä toisen ja kolmannenkin kerran. Ei sinun tarvitse sitä roolia esittää kovin pitkään kerrallaan.

      Jos odotat mitä tahansa muuta niin seurauksena on vain pettymys.
      Ei ole mitään muuta olemassa.

      • Anonyymi

        Eli nainen ihastuu vain pintaan ja makeiluun? No aika turha muija sitten mun mittareillani.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli nainen ihastuu vain pintaan ja makeiluun? No aika turha muija sitten mun mittareillani.

        Jasu

        Nainen ihastuu siihen mielikuvaan minkä se luo sinusta omaan mieleensä. Tyylikkäät vaatteet ja kohtelias käytös edistävät sen mielikuvan luomista. Arvokas asema, johtajan asemassa toimiva, hieno auto, arvokas rannekello, kaikki tälläiset asiat lisäävät mielenkiintoa. Ei niitä esitellä eikä niillä pröystäillä, ne vaan ovat siinä aivan normaalin elämän osana.
        Tärkeintä on naisen oman mielikuvituksen manipulointi, jos nainen kuvittelee mielessään miehellä olevan tulevaisuudessa potentiaalia saavuttaa jotain suurta, niin nainen ihastuu siihen.

        Ts. mitä enemmän täyttä soopaa pystyt vakuuttavasti puhumaan niin sitä enemmän naisia saat. On näitä auervaaroja ollut paljon suomessakin jotka ovat naisilta kääntäneet suuria rahasummia ihan vain puheidensa voimalla, luomalla mielikuvia.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Nainen ihastuu siihen mielikuvaan minkä se luo sinusta omaan mieleensä. Tyylikkäät vaatteet ja kohtelias käytös edistävät sen mielikuvan luomista. Arvokas asema, johtajan asemassa toimiva, hieno auto, arvokas rannekello, kaikki tälläiset asiat lisäävät mielenkiintoa. Ei niitä esitellä eikä niillä pröystäillä, ne vaan ovat siinä aivan normaalin elämän osana.
        Tärkeintä on naisen oman mielikuvituksen manipulointi, jos nainen kuvittelee mielessään miehellä olevan tulevaisuudessa potentiaalia saavuttaa jotain suurta, niin nainen ihastuu siihen.

        Ts. mitä enemmän täyttä soopaa pystyt vakuuttavasti puhumaan niin sitä enemmän naisia saat. On näitä auervaaroja ollut paljon suomessakin jotka ovat naisilta kääntäneet suuria rahasummia ihan vain puheidensa voimalla, luomalla mielikuvia.

        No se on sitten ihan oma mokansa, jos harakkana kiillon perässä lentää ja sähkötolppaan nokka eellä törmää. Vaikee ajatella noin keskenkasvuisia ihmisiä olevan olemassa, mutta kait niitäkin on.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sitten ihan oma mokansa, jos harakkana kiillon perässä lentää ja sähkötolppaan nokka eellä törmää. Vaikee ajatella noin keskenkasvuisia ihmisiä olevan olemassa, mutta kait niitäkin on.

        Jasu

        Vaikee ajatella, kun edes mun nuorin lapseni tyttö 9-vuotias ei ajattele noin lapsellisia, mitä kuvailit aikuisesta naisesta.

        Elävät jossain eri kuplassa, kun mä ja perheeni.

        Jasu


      • Anonyymi

        "Sillä toisella tyylikkäämmällä tyylillä pääset sen naisen sänkyyn ensimmäisellä tapaamisella. Ja ehkä toisen ja kolmannenkin kerran."

        Ja sähän tosiaan tiesitkin paljon siitä miten sinne naisen sänkyyn pääsee.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Nainen ihastuu siihen mielikuvaan minkä se luo sinusta omaan mieleensä. Tyylikkäät vaatteet ja kohtelias käytös edistävät sen mielikuvan luomista. Arvokas asema, johtajan asemassa toimiva, hieno auto, arvokas rannekello, kaikki tälläiset asiat lisäävät mielenkiintoa. Ei niitä esitellä eikä niillä pröystäillä, ne vaan ovat siinä aivan normaalin elämän osana.
        Tärkeintä on naisen oman mielikuvituksen manipulointi, jos nainen kuvittelee mielessään miehellä olevan tulevaisuudessa potentiaalia saavuttaa jotain suurta, niin nainen ihastuu siihen.

        Ts. mitä enemmän täyttä soopaa pystyt vakuuttavasti puhumaan niin sitä enemmän naisia saat. On näitä auervaaroja ollut paljon suomessakin jotka ovat naisilta kääntäneet suuria rahasummia ihan vain puheidensa voimalla, luomalla mielikuvia.

        Ei kyllä kenenkään kello tai auto todellakaan kiinnosta jollei mies ole muuten kiinnostava. Vai seurusteleeko se nainen auton ja kellon kanssa?

        Naisen oman mielikuvituksen manipulointi ei kuulosta kyllä yhtään terveeltä hommalta. Jännä, että tällainen naisen kusettaminen olisi tarpeellista ja mistä syystä niitä naisia pitäisi saada paljon?

        Tämä materiaan ja tavaraan peilaaminen ihmissuhteissa luo halvan ja petollisen vaikutelman ihmisestä. Oli sitten kyse naisesta tai miehestä.

        Hyviä unia.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Nainen ihastuu siihen mielikuvaan minkä se luo sinusta omaan mieleensä. Tyylikkäät vaatteet ja kohtelias käytös edistävät sen mielikuvan luomista. Arvokas asema, johtajan asemassa toimiva, hieno auto, arvokas rannekello, kaikki tälläiset asiat lisäävät mielenkiintoa. Ei niitä esitellä eikä niillä pröystäillä, ne vaan ovat siinä aivan normaalin elämän osana.
        Tärkeintä on naisen oman mielikuvituksen manipulointi, jos nainen kuvittelee mielessään miehellä olevan tulevaisuudessa potentiaalia saavuttaa jotain suurta, niin nainen ihastuu siihen.

        Ts. mitä enemmän täyttä soopaa pystyt vakuuttavasti puhumaan niin sitä enemmän naisia saat. On näitä auervaaroja ollut paljon suomessakin jotka ovat naisilta kääntäneet suuria rahasummia ihan vain puheidensa voimalla, luomalla mielikuvia.

        Sä et selvästikään tiedä paljoa naisista ja sekin minkä kuvittelet tietäväsi on lähinnä jotain instaprinsessojen höpötyksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikee ajatella, kun edes mun nuorin lapseni tyttö 9-vuotias ei ajattele noin lapsellisia, mitä kuvailit aikuisesta naisesta.

        Elävät jossain eri kuplassa, kun mä ja perheeni.

        Jasu

        9 vuotias tyttö ei todennäköisesti ajattelekaan yhtään mitään tuollaista, todennäköisesti ei ole vielä murrosiässä. Vasta kohonneiden hormonitasojen vaikutuksen alaisena tarpeeksi pitkään oltuaan nainen alkaa miettimään tulevaisuutensa turvaamista ja miettimään sijoittamista jälkeläistensä arvopotentiaalin kasvuun, ts. haluaa aina sijoittaa tulevaisuuden suunnitelmansa itseään korkeammalle tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä toisella tyylikkäämmällä tyylillä pääset sen naisen sänkyyn ensimmäisellä tapaamisella. Ja ehkä toisen ja kolmannenkin kerran."

        Ja sähän tosiaan tiesitkin paljon siitä miten sinne naisen sänkyyn pääsee.

        Niinhän se aina täällä on, että miehet, joilla ei ole mitään käsitystä mistään naisiin liittyvästä, ovat äänekkäimmin kertomassa millaisia naiset ovat. 😀


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        9 vuotias tyttö ei todennäköisesti ajattelekaan yhtään mitään tuollaista, todennäköisesti ei ole vielä murrosiässä. Vasta kohonneiden hormonitasojen vaikutuksen alaisena tarpeeksi pitkään oltuaan nainen alkaa miettimään tulevaisuutensa turvaamista ja miettimään sijoittamista jälkeläistensä arvopotentiaalin kasvuun, ts. haluaa aina sijoittaa tulevaisuuden suunnitelmansa itseään korkeammalle tasolle.

        Noup, hän puhuu jo nyt viisaampia kun moni aikuinen ikinä. Hänen haaveensa on eläinlääkärin ammatti. Eläinrakas kun on.

        Hän on älykäs tyttö muutenkin kuin koulussa, kympin oppilas kaikissa oppiaineissa. En usko hänen tarvivan miestä koskaan rahoittajaksi. Miettii kuten minä. Pärjään itsekin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup, hän puhuu jo nyt viisaampia kun moni aikuinen ikinä. Hänen haaveensa on eläinlääkärin ammatti. Eläinrakas kun on.

        Hän on älykäs tyttö muutenkin kuin koulussa, kympin oppilas kaikissa oppiaineissa. En usko hänen tarvivan miestä koskaan rahoittajaksi. Miettii kuten minä. Pärjään itsekin.

        Jasu

        Ja sama pätee vanhempaan tyttäreen. Ei kiinnosta miehet. Eikä raha. Nämä lapset miettii ihan erilaisia asioita, kuin materialistit. Onneksi. 😃

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama pätee vanhempaan tyttäreen. Ei kiinnosta miehet. Eikä raha. Nämä lapset miettii ihan erilaisia asioita, kuin materialistit. Onneksi. 😃

        Jasu

        Ovat älyllisesti samalla tasolla, kun mun ikäluokassa oltiin peruskoulun loputtua. Ei paljon mietitty kuten nykylapset, jotka ei niin lapsellisia edes ole kun moni luulee olevan.

        Jasu


      • Ikävää että sanot noin, mutta toisaalta ihan sama, koska se kuvaa sitä mitä sinä olet tai olisit saavuttanut toimimalla kuin aloituksessa esitin. Minun saavutukseni sen sijaan ovat olleet varsin hyvät, oikeastaan loistavat, mutta vain silloin kun todella halusinkin jotain saavuttaa.

        Jos tavoitteena on päästä vain sänkyyn, niin kaikin mokomin, itselläni se ei ole ollut tavoitteena enää reiluun kolmeenkymmeneen vuoteen. Pillua saa kyllä jos vähänkään viitsii yrittää, mutta jos sen saavuttaminen ei edellytä edes kunnon yritystä, onko se sen arvoista? Itselleni ei ole.

        Sinä mahdollisesti olet joutunut pettymään edellä kuvaamistasi syistä, minä en ole niistä ojhtuen ikinä joutunut pettymään. Kerropa mikä ero meillä sitten on sinun mielestäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama pätee vanhempaan tyttäreen. Ei kiinnosta miehet. Eikä raha. Nämä lapset miettii ihan erilaisia asioita, kuin materialistit. Onneksi. 😃

        Jasu

        Juu, hienoja ihmisiä, siinä nyt on ne suomen tulevaisuuden toivot.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Juu, hienoja ihmisiä, siinä nyt on ne suomen tulevaisuuden toivot.

        On, hienompia kun osaat kuvitellakkaan. 😃

        Ei kahden fiksun tekemästä tyhmää tuu.

        Jasu


      • randombypasser kirjoitti:

        Ikävää että sanot noin, mutta toisaalta ihan sama, koska se kuvaa sitä mitä sinä olet tai olisit saavuttanut toimimalla kuin aloituksessa esitin. Minun saavutukseni sen sijaan ovat olleet varsin hyvät, oikeastaan loistavat, mutta vain silloin kun todella halusinkin jotain saavuttaa.

        Jos tavoitteena on päästä vain sänkyyn, niin kaikin mokomin, itselläni se ei ole ollut tavoitteena enää reiluun kolmeenkymmeneen vuoteen. Pillua saa kyllä jos vähänkään viitsii yrittää, mutta jos sen saavuttaminen ei edellytä edes kunnon yritystä, onko se sen arvoista? Itselleni ei ole.

        Sinä mahdollisesti olet joutunut pettymään edellä kuvaamistasi syistä, minä en ole niistä ojhtuen ikinä joutunut pettymään. Kerropa mikä ero meillä sitten on sinun mielestäsi?

        Jotain ***tuilua tuo nyt on olevinaan, mutta mitään selvää siitä ei ota. Arvonimesi gollegessa on varmaan "master of bullshit"..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä toisella tyylikkäämmällä tyylillä pääset sen naisen sänkyyn ensimmäisellä tapaamisella. Ja ehkä toisen ja kolmannenkin kerran."

        Ja sähän tosiaan tiesitkin paljon siitä miten sinne naisen sänkyyn pääsee.

        Misogyyni incel joka ei ole koskaan siis koskaan naista saanut on aiheen asiantuntija tottakai


      • randombypasser kirjoitti:

        Ikävää että sanot noin, mutta toisaalta ihan sama, koska se kuvaa sitä mitä sinä olet tai olisit saavuttanut toimimalla kuin aloituksessa esitin. Minun saavutukseni sen sijaan ovat olleet varsin hyvät, oikeastaan loistavat, mutta vain silloin kun todella halusinkin jotain saavuttaa.

        Jos tavoitteena on päästä vain sänkyyn, niin kaikin mokomin, itselläni se ei ole ollut tavoitteena enää reiluun kolmeenkymmeneen vuoteen. Pillua saa kyllä jos vähänkään viitsii yrittää, mutta jos sen saavuttaminen ei edellytä edes kunnon yritystä, onko se sen arvoista? Itselleni ei ole.

        Sinä mahdollisesti olet joutunut pettymään edellä kuvaamistasi syistä, minä en ole niistä ojhtuen ikinä joutunut pettymään. Kerropa mikä ero meillä sitten on sinun mielestäsi?

        Jos meinaat täällä miehenä esiintyä niin sano sitten myös asiasi niinkuin mies.. Mies ei kirjoita sivukaupalla soopaa johon on kätketty jotain ihmeen ***tuilua.
        Seuraavaksi varmaan myönnätkin että oikeasti olet feministi... en hämmästyisi yhtään.

        Vaikutat jotenkin kovin aralta ihmiseltä, joten sovitaan nyt vaikka niin että minä olen väärässä koko ajan ja sinä olet oikeassa aina. Sinä olet hieno ihminen ja minä en. Minulle tuo nyt on ihan sama, tuollaisilla seikoilla ei ole minulle mitään merkitystä.

        Voisitko nyt valistaa minua tietämätöntä, ja kertoa että mitä ihmettä oikein haet noilla treffeilläsi jotka eivät siis ole treffejä (vaan ainoastaan tapaamisia satunnaisten ihmisten kanssa?) mikä sinulla siis on motivaatio tuossa toiminnassa? En ymmärrä sitä, miksi nähdä niin paljon vaivaa tyhjän takia.

        Kauanko olet tehnyt tuota, ja kauanko meinaat vielä jatkaa... 30 vuotta, 40 vuotta vielä lisää? Milloin vaan toteat ettei tästä mitään tule ja lähdet kävelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama pätee vanhempaan tyttäreen. Ei kiinnosta miehet. Eikä raha. Nämä lapset miettii ihan erilaisia asioita, kuin materialistit. Onneksi. 😃

        Jasu

        Sivusta komppaan, että kyllä näitä juttuja jo nuoresta näkee. Siskontyttäreni ovat kaikki ja parikymppisiä ja olleet nuorena tuollaisia ja ovat edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta komppaan, että kyllä näitä juttuja jo nuoresta näkee. Siskontyttäreni ovat kaikki ja parikymppisiä ja olleet nuorena tuollaisia ja ovat edelleen.

        Taitaa nuorilla arvot muuttu, kun näkevät mihin vanhoilla arvoilla on päästy. Jatkuvaan pahaan oloon ja kiritykseen juosta kilpaa milloin minkäkin asian suhteen.

        Suoritysyhteiskunta jossa kritisoidaan kaikki itsestä poikkeava ja kilpaillaan jatkuvasti paremmuudesta on monelle nykynuorelle kuvottavaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nuorilla arvot muuttu, kun näkevät mihin vanhoilla arvoilla on päästy. Jatkuvaan pahaan oloon ja kiritykseen juosta kilpaa milloin minkäkin asian suhteen.

        Suoritysyhteiskunta jossa kritisoidaan kaikki itsestä poikkeava ja kilpaillaan jatkuvasti paremmuudesta on monelle nykynuorelle kuvottavaa.

        Jasu

        Oon iloinen nähtyäni, että moni nuori ja lapsi ajattelee reilummin muista ihmisistä mitä menneet sukupolvet noin enimmäkseen.

        Osa toki sekoilee yhä, kuten vanhempansa tuskaillen riittämättömyyden kanssa painaen muita alas.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nuorilla arvot muuttu, kun näkevät mihin vanhoilla arvoilla on päästy. Jatkuvaan pahaan oloon ja kiritykseen juosta kilpaa milloin minkäkin asian suhteen.

        Suoritysyhteiskunta jossa kritisoidaan kaikki itsestä poikkeava ja kilpaillaan jatkuvasti paremmuudesta on monelle nykynuorelle kuvottavaa.

        Jasu

        Paljon vaikuttaa myö se mitä kotona opetetaan ja miten lähipiiri toimii.


      • darknessin kirjoitti:

        Jos meinaat täällä miehenä esiintyä niin sano sitten myös asiasi niinkuin mies.. Mies ei kirjoita sivukaupalla soopaa johon on kätketty jotain ihmeen ***tuilua.
        Seuraavaksi varmaan myönnätkin että oikeasti olet feministi... en hämmästyisi yhtään.

        Vaikutat jotenkin kovin aralta ihmiseltä, joten sovitaan nyt vaikka niin että minä olen väärässä koko ajan ja sinä olet oikeassa aina. Sinä olet hieno ihminen ja minä en. Minulle tuo nyt on ihan sama, tuollaisilla seikoilla ei ole minulle mitään merkitystä.

        Voisitko nyt valistaa minua tietämätöntä, ja kertoa että mitä ihmettä oikein haet noilla treffeilläsi jotka eivät siis ole treffejä (vaan ainoastaan tapaamisia satunnaisten ihmisten kanssa?) mikä sinulla siis on motivaatio tuossa toiminnassa? En ymmärrä sitä, miksi nähdä niin paljon vaivaa tyhjän takia.

        Kauanko olet tehnyt tuota, ja kauanko meinaat vielä jatkaa... 30 vuotta, 40 vuotta vielä lisää? Milloin vaan toteat ettei tästä mitään tule ja lähdet kävelemään.

        No mikähän vittu sinuakin närästää? Josko vain toteaisit, että aha, tämmönen aloitus, eipä ole syytä vaivautua vastaamaan näin hölmöihin juttuihin?

        Jos sinun elämääsi johtaa pillu ja sen tavoittelu, niin oikein kiva, onnea sille tielle. Minulle pipari ei ole ykkönen, enkä edes jaksa tavoitella sitä, kun sitä saa tavoittelemattakin.

        Joten. Ole hyvä äläkä enää ikinä kommentoi minulle, kiitos.


      • randombypasser kirjoitti:

        No mikähän vittu sinuakin närästää? Josko vain toteaisit, että aha, tämmönen aloitus, eipä ole syytä vaivautua vastaamaan näin hölmöihin juttuihin?

        Jos sinun elämääsi johtaa pillu ja sen tavoittelu, niin oikein kiva, onnea sille tielle. Minulle pipari ei ole ykkönen, enkä edes jaksa tavoitella sitä, kun sitä saa tavoittelemattakin.

        Joten. Ole hyvä äläkä enää ikinä kommentoi minulle, kiitos.

        Ole hyvä ja hyppää kaivoon...
        Näetkö, kommentoin vaikka kielsit niin tekemästä.


      • darknessin kirjoitti:

        Ole hyvä ja hyppää kaivoon...
        Näetkö, kommentoin vaikka kielsit niin tekemästä.

        En kieltänyt, vaan pyysin. No oma on murheesi, en jaksa jutella hölmöjen kanssa.


      • randombypasser kirjoitti:

        En kieltänyt, vaan pyysin. No oma on murheesi, en jaksa jutella hölmöjen kanssa.

        Pyytää saa ja anella ja rukoilla, millään niillä ei vaan ole mitään vaikutusta.


      • darknessin kirjoitti:

        Pyytää saa ja anella ja rukoilla, millään niillä ei vaan ole mitään vaikutusta.

        Kts. edellinen "No oma on murheesi, en jaksa jutella hölmöjen kanssa."


      • randombypasser kirjoitti:

        Kts. edellinen "No oma on murheesi, en jaksa jutella hölmöjen kanssa."

        Mutta miksi ihmeessä sitten yhä vaan jatkat juttelua, enkö olekaan määrittelemäsi "hölmö"?


      • darknessin kirjoitti:

        Mutta miksi ihmeessä sitten yhä vaan jatkat juttelua, enkö olekaan määrittelemäsi "hölmö"?

        Jatkan, koska se on viihdyttävää. On aina kiva höynäyttää hölmöjä jankkaamaan, että kielsit, mutten tottelle, lällää. Tekee hölmöstä hiljalleen hölmömmän, ei haittaa minua.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kts. edellinen "No oma on murheesi, en jaksa jutella hölmöjen kanssa."

        Sinusta tulee erittäin vahvasti esiin naisellinen energia. Varsinkin kun suutahdat niin herkästi. Sen takia hieman jo epäilin tuota että esiinnytkö vain miehenä täällä, en siis väitä että olisit valehtelija, aistin vaan sellaisen energian sinusta. Ehkä sinulla vain on voimakas feminiininen puoli, jokuhan täällä mainitsi että kaikilla miehillä on enemmän tai vähemmän feminiisiä ominaisuuksia.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jatkan, koska se on viihdyttävää. On aina kiva höynäyttää hölmöjä jankkaamaan, että kielsit, mutten tottelle, lällää. Tekee hölmöstä hiljalleen hölmömmän, ei haittaa minua.

        Hahhaa!.... no sinulla on sitten halvat huvit!.. Voi käydä hyvin niinkin että saat jonkun älykkään ihmisen esiintymään idioottimaisesti noilla keinoin, arvelisin että se vasta olisikin erittäin huvittavaa.


      • darknessin kirjoitti:

        Sinusta tulee erittäin vahvasti esiin naisellinen energia. Varsinkin kun suutahdat niin herkästi. Sen takia hieman jo epäilin tuota että esiinnytkö vain miehenä täällä, en siis väitä että olisit valehtelija, aistin vaan sellaisen energian sinusta. Ehkä sinulla vain on voimakas feminiininen puoli, jokuhan täällä mainitsi että kaikilla miehillä on enemmän tai vähemmän feminiisiä ominaisuuksia.

        No saat leikkiä palstapsykologia miten paljon haluat, se on sinun etuoikeutesi. Tosin tuosta tavasta tehdä tulkintoja muiden kirjoituksista huopmaa hyvin sinun passiivis-aggressiivisen tapasi käsitellä asioita, jotain minkä aistin jo ensimmäisistä kirjoituksistasi palstalla. Ja jo silloin totesin, että tuossa taho, jonka kanssa en halua olla tekemisissä, selkeästi todella hankala otus.

        Joten. Pydän uudelleen. Älä kommentoi juttujani enää muissa ketjuissa jatkossa. Kiitos.


      • randombypasser kirjoitti:

        No saat leikkiä palstapsykologia miten paljon haluat, se on sinun etuoikeutesi. Tosin tuosta tavasta tehdä tulkintoja muiden kirjoituksista huopmaa hyvin sinun passiivis-aggressiivisen tapasi käsitellä asioita, jotain minkä aistin jo ensimmäisistä kirjoituksistasi palstalla. Ja jo silloin totesin, että tuossa taho, jonka kanssa en halua olla tekemisissä, selkeästi todella hankala otus.

        Joten. Pydän uudelleen. Älä kommentoi juttujani enää muissa ketjuissa jatkossa. Kiitos.

        Itse asiassa puhuin energiasta, en psykologiasta.
        Passiivis-agressiivisuus on muuten naisten paljon käyttämä termi.
        Tuokin kuullostaa kovin naismaiselta että pyydät olemaan kommentoimatta juttujasi, itseasiassa en ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan tuolla tavoin.

        Ai sinäkin aistit asioita... sehän on hienoa. Ja olet sitä mieltä että seuraani tulee vältellä..? Arveletko että minulla saattaa olla huono vaikutus sinuun? Vai noin yleisesti ottaen huono vaikutus ihmisiin. Ehkä saan tuotua ihmisistä huonoimmat puolet esiin...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mikähän vittu sinuakin närästää? Josko vain toteaisit, että aha, tämmönen aloitus, eipä ole syytä vaivautua vastaamaan näin hölmöihin juttuihin?

        Jos sinun elämääsi johtaa pillu ja sen tavoittelu, niin oikein kiva, onnea sille tielle. Minulle pipari ei ole ykkönen, enkä edes jaksa tavoitella sitä, kun sitä saa tavoittelemattakin.

        Joten. Ole hyvä äläkä enää ikinä kommentoi minulle, kiitos.

        Hän trolli ja lisäksi melkoinen idiootti. Tykkää haukkua, kun ei mitään järkevää sanottavaa keksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mikähän vittu sinuakin närästää? Josko vain toteaisit, että aha, tämmönen aloitus, eipä ole syytä vaivautua vastaamaan näin hölmöihin juttuihin?

        Jos sinun elämääsi johtaa pillu ja sen tavoittelu, niin oikein kiva, onnea sille tielle. Minulle pipari ei ole ykkönen, enkä edes jaksa tavoitella sitä, kun sitä saa tavoittelemattakin.

        Joten. Ole hyvä äläkä enää ikinä kommentoi minulle, kiitos.

        Ai niin ja kuuluu tuohon naurettavaan porukkaan, joka käy AINA peukuttamassa jokaista omaa viestiään. 😂


      • darknessin kirjoitti:

        Jotain ***tuilua tuo nyt on olevinaan, mutta mitään selvää siitä ei ota. Arvonimesi gollegessa on varmaan "master of bullshit"..

        Ai katos, missasin tämän. No taannoisen keskutelun perusteella tämä kommenttisi vastaa sirtä käsitystä, jonka sinusta sain jo kuukausia sitten. Hölmö.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai katos, missasin tämän. No taannoisen keskutelun perusteella tämä kommenttisi vastaa sirtä käsitystä, jonka sinusta sain jo kuukausia sitten. Hölmö.

        "Hölmö" on muuten sana jota naiset käyttävät jopa hellyttelysanana, mielestäni se ei ole tyypillinen miesten käyttämä sana. Voi toki johtua siitäkin kun olet helsinkiläinen, siellä on hieman erillaista kuin muualla suomessa.


      • darknessin kirjoitti:

        Itse asiassa puhuin energiasta, en psykologiasta.
        Passiivis-agressiivisuus on muuten naisten paljon käyttämä termi.
        Tuokin kuullostaa kovin naismaiselta että pyydät olemaan kommentoimatta juttujasi, itseasiassa en ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan tuolla tavoin.

        Ai sinäkin aistit asioita... sehän on hienoa. Ja olet sitä mieltä että seuraani tulee vältellä..? Arveletko että minulla saattaa olla huono vaikutus sinuun? Vai noin yleisesti ottaen huono vaikutus ihmisiin. Ehkä saan tuotua ihmisistä huonoimmat puolet esiin...

        Passiivis-aggressiivinen nousi esiin vain siksi, että tarpeesi määrittää muita kirjoittajia naisiksi on siitä oppikirjaesimerkki.

        Se, että pyydän sinua olemaan kommentoimatta, on vain kohtelias tapa, voisin esittää asian toisellakin tavalla, mutta sillä ei ole merkitystä palstalla, jossa kuka tahansa voi kommentoida mitä huvittaa, miten huvittaa, jos huvittaa. Voi pyytää nätisti, mutta ei vaatia. Se juuri kertoo typeryydestäsi, ettet ole itsenäisesti ymmärtänyt edes tuota pientä yksityiskohtaa.

        Sinusta aistii kusipäisyyden kilometrin päähän, siksi pidän parempana vältellä kaltaisiasi... No kusipäitä. Kusipäisyytesi on tullut esille jo ennen kuin vaihdoin sanaakaan kanssasi ja nyt kun sanoja on vaihdettu, sai aiempi päätelmäni vahvistuksen. Oliko tuo nyt riittävän miehekkästi esitetty vai haluatko toisen täyslaidallisen? Ai niin, ethän sinä tiedä mistä täyslaidallisessa on kyse 🤣


      • darknessin kirjoitti:

        "Hölmö" on muuten sana jota naiset käyttävät jopa hellyttelysanana, mielestäni se ei ole tyypillinen miesten käyttämä sana. Voi toki johtua siitäkin kun olet helsinkiläinen, siellä on hieman erillaista kuin muualla suomessa.

        Käytän sanaa hölmö vain siksi, etten voi kutsua sinua idiootiksi, koska osaat kirjoittaa. Mutta kusipääksi sinut jo ristin toisessa ketjussa, niin tyydy siihen. Toki sinun tapauksessai sekin lienee naismainen nimitys, joten nauti siitä päätelmästäsi, olkoonkin että se todistaa aiemman olettamukseni.


      • randombypasser kirjoitti:

        Passiivis-aggressiivinen nousi esiin vain siksi, että tarpeesi määrittää muita kirjoittajia naisiksi on siitä oppikirjaesimerkki.

        Se, että pyydän sinua olemaan kommentoimatta, on vain kohtelias tapa, voisin esittää asian toisellakin tavalla, mutta sillä ei ole merkitystä palstalla, jossa kuka tahansa voi kommentoida mitä huvittaa, miten huvittaa, jos huvittaa. Voi pyytää nätisti, mutta ei vaatia. Se juuri kertoo typeryydestäsi, ettet ole itsenäisesti ymmärtänyt edes tuota pientä yksityiskohtaa.

        Sinusta aistii kusipäisyyden kilometrin päähän, siksi pidän parempana vältellä kaltaisiasi... No kusipäitä. Kusipäisyytesi on tullut esille jo ennen kuin vaihdoin sanaakaan kanssasi ja nyt kun sanoja on vaihdettu, sai aiempi päätelmäni vahvistuksen. Oliko tuo nyt riittävän miehekkästi esitetty vai haluatko toisen täyslaidallisen? Ai niin, ethän sinä tiedä mistä täyslaidallisessa on kyse 🤣

        Ok, nyt kuullosti jo paljon miehekkäämmältä...

        Täyslaidallinen ilmeisesti viittaa entisaikojen fregattien käyttämiin kanuunoihin, laiva ohjattiin vihollislaivan rinnalle ja kaikki tykit laukaistiin yhtäaikaisesti. Rekyyli oli melkoinen kun monta kymmentä tykkiä laukaistiin kerralla ja jopa laivan kaatuminen saattoi olla lähellä joskus.
        En tosin yhdistäisi tuota tapahtumaa sinun kirjoitelmiisi mitenkään.

        Mielestäni typerää tässä on pyytää jotain olemaan kommentoimatta kirjoitelmiaan yleisellä palstalla, se on kovin ylimielistä ja mielestäni vain ainoastaan nainen voi suhtautua muihin noin ylimielisellä asenteella.


      • darknessin kirjoitti:

        Ok, nyt kuullosti jo paljon miehekkäämmältä...

        Täyslaidallinen ilmeisesti viittaa entisaikojen fregattien käyttämiin kanuunoihin, laiva ohjattiin vihollislaivan rinnalle ja kaikki tykit laukaistiin yhtäaikaisesti. Rekyyli oli melkoinen kun monta kymmentä tykkiä laukaistiin kerralla ja jopa laivan kaatuminen saattoi olla lähellä joskus.
        En tosin yhdistäisi tuota tapahtumaa sinun kirjoitelmiisi mitenkään.

        Mielestäni typerää tässä on pyytää jotain olemaan kommentoimatta kirjoitelmiaan yleisellä palstalla, se on kovin ylimielistä ja mielestäni vain ainoastaan nainen voi suhtautua muihin noin ylimielisellä asenteella.

        No kuten jo aiemmin totesin, olet hölmö. Muitakin kuvailuja voisi käyttää, mutta sinun kohdallasi ne menisivät hukkaan. Joten omasta puolestani lopetan turhiksi havaitut höpöttelyt kanssasi ja sinä saat jatkaa kuten parhaaksi katsot.


      • randombypasser kirjoitti:

        No kuten jo aiemmin totesin, olet hölmö. Muitakin kuvailuja voisi käyttää, mutta sinun kohdallasi ne menisivät hukkaan. Joten omasta puolestani lopetan turhiksi havaitut höpöttelyt kanssasi ja sinä saat jatkaa kuten parhaaksi katsot.

        Mielestäni käyttämällesi määritelmälle "hölmö" ei ole tarpeeksi perusteita. Sekä hieman kritisoisin myös käyttämääsi termiä "höpöttely".
        Toisekseen, nyt siis annat minulle luvan jatkaa toimintaani yleisellä palstalla kuten parhaaksi katson. Aivan kuin sinä jotenkin voisit sen luvan antaa, niinkuin sinulla olisi jonkinlaiset valtuudet siihen.. taas tulee kovin naismainen vaikutelma tuosta asenteestasi.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mielestäni käyttämällesi määritelmälle "hölmö" ei ole tarpeeksi perusteita. Sekä hieman kritisoisin myös käyttämääsi termiä "höpöttely".
        Toisekseen, nyt siis annat minulle luvan jatkaa toimintaani yleisellä palstalla kuten parhaaksi katson. Aivan kuin sinä jotenkin voisit sen luvan antaa, niinkuin sinulla olisi jonkinlaiset valtuudet siihen.. taas tulee kovin naismainen vaikutelma tuosta asenteestasi.

        Sivusta totean, että mulle taas tulee kovin akkamainen kuva tuosta sun tyhjänpäiväsestä suunsoitostasi. Tollanen ei yleensä ole miehen käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että mulle taas tulee kovin akkamainen kuva tuosta sun tyhjänpäiväsestä suunsoitostasi. Tollanen ei yleensä ole miehen käytöstä.

        Voisitko hyvä sivustatoteaja kertoa millainen on oikeaa miehen käytöstä? Kirjoittaako oikea mies ylipäätään tälläisillä palstoilla alkuunkaan?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Voisitko hyvä sivustatoteaja kertoa millainen on oikeaa miehen käytöstä? Kirjoittaako oikea mies ylipäätään tälläisillä palstoilla alkuunkaan?

        Oikean miehen käytökseen ei kuulu tuollainen tyhjänpäivänen turvansoitto ja akkamaiset typerät haukkumisyritykset. Toi ei ole edes naismaista käytöstä, vaan nimenomaan akkamaista kalkatusta.

        Oikea mies voi mainiosti kirjoitella tällaisilla palstoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikean miehen käytökseen ei kuulu tuollainen tyhjänpäivänen turvansoitto ja akkamaiset typerät haukkumisyritykset. Toi ei ole edes naismaista käytöstä, vaan nimenomaan akkamaista kalkatusta.

        Oikea mies voi mainiosti kirjoitella tällaisilla palstoilla.

        Mielestäni on erittäin akkamaista siirtyä anonyymiksi kesken keskustelun ja sitten huudella puskista anonyymisti ties mitä...

        Nähtävästi onnistuin jollain tavalla loukkaamaan sinua, se ei ollut tarkoitukseni. Olisit voinut tietysti huomauttaa siitä jo aikaisemmin.
        Asiaa nyt hetken mietittyäni hyväksyn aiemmin esittämäsi kritiikin. Kieltämättä täytyisi koettaa suhtautua hieman varovaisemmin ihmisiin näillä palstoilla, kun ei koskaan tiedä kuinka herkkiä ihmiset saattavat olla, ja minkä sortin ongelmia heillä on taustallaan. Jos henkilöllä olisi vaikkapa ongelmia sukupuoli-identiteetin kanssa niin varmaan tälläinen käymäni keskustelu aiheuttaisi ahdistusta. Ehkä sinulla oli oikea pointti aiemissa viesteissäsi, se meni minulta vaan jotenkin ohitse.

        Feministeille tosin en edelleenkään anna yhtään armoa, ne eivät sitä yhtään ansaitse.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mielestäni on erittäin akkamaista siirtyä anonyymiksi kesken keskustelun ja sitten huudella puskista anonyymisti ties mitä...

        Nähtävästi onnistuin jollain tavalla loukkaamaan sinua, se ei ollut tarkoitukseni. Olisit voinut tietysti huomauttaa siitä jo aikaisemmin.
        Asiaa nyt hetken mietittyäni hyväksyn aiemmin esittämäsi kritiikin. Kieltämättä täytyisi koettaa suhtautua hieman varovaisemmin ihmisiin näillä palstoilla, kun ei koskaan tiedä kuinka herkkiä ihmiset saattavat olla, ja minkä sortin ongelmia heillä on taustallaan. Jos henkilöllä olisi vaikkapa ongelmia sukupuoli-identiteetin kanssa niin varmaan tälläinen käymäni keskustelu aiheuttaisi ahdistusta. Ehkä sinulla oli oikea pointti aiemissa viesteissäsi, se meni minulta vaan jotenkin ohitse.

        Feministeille tosin en edelleenkään anna yhtään armoa, ne eivät sitä yhtään ansaitse.

        Kukaan ei ole siirtynyt yhtään miksikään kesken keskustelun. Mä kirjoitan aina anonyyminä, olen kirjoittanut ja tulen jatkossakin kirjoittamaan.

        Sä tuskin onnistut loukkaamaan noilla lässytyksilläsi täällä ketään. Ne ovat niin latteita ja heikkotasosia yrityksiä, että tuskin onnistuvat uppoamaan keneenkään. Ne lähinnä huvittavat sellasessa v.ttumaisen teinitytön tasosessa lässytyksessään.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mielestäni on erittäin akkamaista siirtyä anonyymiksi kesken keskustelun ja sitten huudella puskista anonyymisti ties mitä...

        Nähtävästi onnistuin jollain tavalla loukkaamaan sinua, se ei ollut tarkoitukseni. Olisit voinut tietysti huomauttaa siitä jo aikaisemmin.
        Asiaa nyt hetken mietittyäni hyväksyn aiemmin esittämäsi kritiikin. Kieltämättä täytyisi koettaa suhtautua hieman varovaisemmin ihmisiin näillä palstoilla, kun ei koskaan tiedä kuinka herkkiä ihmiset saattavat olla, ja minkä sortin ongelmia heillä on taustallaan. Jos henkilöllä olisi vaikkapa ongelmia sukupuoli-identiteetin kanssa niin varmaan tälläinen käymäni keskustelu aiheuttaisi ahdistusta. Ehkä sinulla oli oikea pointti aiemissa viesteissäsi, se meni minulta vaan jotenkin ohitse.

        Feministeille tosin en edelleenkään anna yhtään armoa, ne eivät sitä yhtään ansaitse.

        Älä turhaan pelkää. Ei täällä kukaan noihin sun jaarituksiisi loukkaannu. Nuo samat jutut on luettu niin moneen kertaan pikkasen eri paketeissa. Sun kanssasi hyvin samankaltaisia kirjottelijoita, joilla ei ole mitään todellista sisältöä jutuissaan ja jotka jauhaa miten naiset sitä naiset tätä ja joku miesoletettu kirjottaja on naismainen ja diipadaapa läpätilää on ollut täällä vaikka kuinka. Muutama on aikuistunut tässä vuosien varrella ja kirjottelee nykyään valtaosin noin suurinpiirtein järkeviäkin juttuja ja osa on kadonneet jonnekin aivopierujen saharaan.

        Sä olet joko yksi jaarittelijoiden jatkumossa, trolli tai muuten vain hieman häiriintynyt yksilö, joita on jo kaikkia nähty vaikka kuinka monta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mikähän vittu sinuakin närästää? Josko vain toteaisit, että aha, tämmönen aloitus, eipä ole syytä vaivautua vastaamaan näin hölmöihin juttuihin?

        Jos sinun elämääsi johtaa pillu ja sen tavoittelu, niin oikein kiva, onnea sille tielle. Minulle pipari ei ole ykkönen, enkä edes jaksa tavoitella sitä, kun sitä saa tavoittelemattakin.

        Joten. Ole hyvä äläkä enää ikinä kommentoi minulle, kiitos.

        Et vastannut kysymykseen? Mitä teet treffeillä jotka eivät johda mihinkään?😉
        Aloitus ilm. huvin vuoksi tehty ja eikä sillä ollut oikeastaan mitään tarkoitustakaan kuin vain tuoda esiin miten ulkonäöåköön panostaminen antaa virheelisen kuvan treffikumppanille siitä minkälainen toinen todellisuudessa on?
        Näinhän se yleensä käy, toiset panostaa ulkonäköönsä ja laittautuu, kuuluu asiaan, siihen jännitykseen ja fiiliksen nostamiseen jota treffit aina edustaa.
        Niitä voidaan jännittää jo päiviä ennen tapaamista .
        Kaikki oletettavasti jotain tuntevat treffeille menon johdosta, osa jännittää ihan järjettömästi, osa ei oikeastaan välitä, ovat rutinoituneita jo treffaamisen suhteen, mitä useampi treffikokemus on takana, sitä huolettomammin suhtaudutaan? Who cares..what ewer ..rutinoidutaan mikä johtaa jopa tietyntyyppiseen käyttäytymiseenkin jokavoi myös paistaa läpi. Ja joka voidaan tulkita välinpitämättömyydeksikin, toki puhelahjathan siinä kehittyvät, mitä pitempään tuollaista harjoittaa oppii silmä näkemään eri tyyppisiä naisia ja minkälaisia he ovat tai miten kohdella,kohdata eri tyyppisiä naisia?. Naistyyppi- tuntemus kehittyy ellei sitten tapaile aina vain samanlaisia?

        Toiset taas suhtautuvat siten että tulevat sellaisina kuin ovat, toki suihkunraikkaana ja hiukset kammattuona mutta eivät muutoin panosta hirvittävän paljon eivätb esim.meikkaa lainkaan, naisista siis.. jo ihan oman mukavuutensa vuoksi tai siksi etteivät muutoinkaan käytä meikkiä juuri koskaan, ehkä juhliin mennessään korkeintaan jotain ripsiväriä ja huulipunaa ..tai sitten meikataan koska tehdään sitä muutoinkin joka päivä vaikka vain ulos mennessä muutoin.
        Jotkut taas tulevat rempseinä, vaatteet ovat mitä ovat juri siksi ettei haluta antaa kiiltokuvamaista kuvaa vaan mielummin halutaan esiintyä rempseänä. Rempseys on ikään kuin omaa identiteettiä. Miehet siis. Ja miksei osa naisistakin.
        Ulkoasu on osa identiteettiä, pitkät hiukset jotka ovat taakse sidottu , parta ja vaatetus jne.
        Miehetkin osaavat olla todella hyvinkin erilaisia, joidenkin kanssa ei voisi kuvitellakaan seukkaavansa johtuen juuri siitä omasta tyylistä johon nainen ei ole tottunut.
        Joku hevimuusikon esim. Tai harrikkatyyppi, tatuointeja täynnä..ei kiitos. .joku taas nimenomaan tykkää tämäntyyppisistä.
        Siis ulkoinen olemus poikkeaa valtavirrrasta, naisilla voisi olla just runsas tatuointi, vahva meikki, niukka pukeutumistyyli jota vierastaa..tottumiskysymyksiä kaikki.
        Tai on liian " tasokas" hyvännäköinen jolloin mies voi miettiä ettei nainen voi hänestä kiinnostua.
        Mies taas voi olla liian komea naisen mielestä ja tuntea itsensä rupisammakoksi miehen rinnalla.
        Siksi ihmiset valitsevat usein itseään lähinnä olevan oloisia ja näköisiä kumppaneita , ehkä? En tiedä.
        Avainsana; valtavirrasta poikkeavuus..se hämmentää ja se koetaan tavalisten kaduntallaajien silmissä erikoiselta.
        Farkut ihan ok.juttuja, kauluspaita, pikku takki, sopii farkkujen kanssa..työmaalta tuskin kukaan lähtee suoraan treffeille ellei halua korostaa juuri duunarimaisuuttaan ja rempseyttään..hällä väliä tyyliään..on ylpeyttään duunaritaustastaan ja ammatistaaan,.?
        Näitäkin löytyy, jotenkin tulee mieleen näistä tietyntyyppinen välinpitämättömyyskin, juuri tuo "who cares.."..


      • randombypasser kirjoitti:

        No kuten jo aiemmin totesin, olet hölmö. Muitakin kuvailuja voisi käyttää, mutta sinun kohdallasi ne menisivät hukkaan. Joten omasta puolestani lopetan turhiksi havaitut höpöttelyt kanssasi ja sinä saat jatkaa kuten parhaaksi katsot.

        Ajattelin ensin että sinulla on vain jonkinlaisia identiteettiongelmia, enkä halunnut aiheuttaa enempää ongelmia sellaiselle jolla niitä jo on omasta takaa tarpeeksi.

        Mutta nyt minulla on uusi teoria joka selittää täysin käytöksesi. Noin 90% todennäköisyydellä olet nuori nainen (alle 30v) joka esiintyy miehenä täällä ja sinulla on melko varmasti myös muita "hahmoja" joiden kanssa käyt "keskustelua". Ei niinkään yllättäen kaikilla näillä "hahmoilla" on konsensus mielipiteidensä suhteen ja he myötäilevät toisiaan "keskusteluissa".
        Sinulla on aika varmasti vakavia ongelmia itsesi kanssa, et muuten toimisi tuolla tavalla. Hermostuit ja menit paniikkiin kun aloin analysoimaan tekstiäsi ja huomasin poikkeavia asioita. Aloin ihmettelemään myös sitä kun vaikutit omistavan palstan, tai sinulla oli selvästi sellainen asenne, se johtuu siitä että käytännössä olet ominut palstan kun keskustelet täällä itse luomiesi hahmojen kanssa.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mielestäni on erittäin akkamaista siirtyä anonyymiksi kesken keskustelun ja sitten huudella puskista anonyymisti ties mitä...

        Nähtävästi onnistuin jollain tavalla loukkaamaan sinua, se ei ollut tarkoitukseni. Olisit voinut tietysti huomauttaa siitä jo aikaisemmin.
        Asiaa nyt hetken mietittyäni hyväksyn aiemmin esittämäsi kritiikin. Kieltämättä täytyisi koettaa suhtautua hieman varovaisemmin ihmisiin näillä palstoilla, kun ei koskaan tiedä kuinka herkkiä ihmiset saattavat olla, ja minkä sortin ongelmia heillä on taustallaan. Jos henkilöllä olisi vaikkapa ongelmia sukupuoli-identiteetin kanssa niin varmaan tälläinen käymäni keskustelu aiheuttaisi ahdistusta. Ehkä sinulla oli oikea pointti aiemissa viesteissäsi, se meni minulta vaan jotenkin ohitse.

        Feministeille tosin en edelleenkään anna yhtään armoa, ne eivät sitä yhtään ansaitse.

        Feninisteiltä oikein runsaasti parantavia haleja ärrimurrille..🤗..kaikilta femakoilta nimenomaan heiltä......ajatelkaa asiaa siltä kantilta että darknessis on joskus ollut pieni hellyttävä tuttia imevä nyytti äidin sylissä ja pieni, hauska kujeitakeksivä pojannassikka ..jossain päin maailmaa joskus..käynyt koulun ensiluokkaa ja jännittänyt opettajia, joutunut ehkä koulukiusatuksi..isä ollut ankara ja vitsaa ja remmiä ei ole säästetty.....


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ajattelin ensin että sinulla on vain jonkinlaisia identiteettiongelmia, enkä halunnut aiheuttaa enempää ongelmia sellaiselle jolla niitä jo on omasta takaa tarpeeksi.

        Mutta nyt minulla on uusi teoria joka selittää täysin käytöksesi. Noin 90% todennäköisyydellä olet nuori nainen (alle 30v) joka esiintyy miehenä täällä ja sinulla on melko varmasti myös muita "hahmoja" joiden kanssa käyt "keskustelua". Ei niinkään yllättäen kaikilla näillä "hahmoilla" on konsensus mielipiteidensä suhteen ja he myötäilevät toisiaan "keskusteluissa".
        Sinulla on aika varmasti vakavia ongelmia itsesi kanssa, et muuten toimisi tuolla tavalla. Hermostuit ja menit paniikkiin kun aloin analysoimaan tekstiäsi ja huomasin poikkeavia asioita. Aloin ihmettelemään myös sitä kun vaikutit omistavan palstan, tai sinulla oli selvästi sellainen asenne, se johtuu siitä että käytännössä olet ominut palstan kun keskustelet täällä itse luomiesi hahmojen kanssa.

        Hahaa... piekeen meni ...voi voi ..sinällään hauska ajatus kirjoittaa ja vastata itse omaan kirjoitukseensa, esiintyä eri henkilöinä..totta, kas kun en tuota aiemmin keksinytkään ja en ole aloittaja edelleenkään...en vaihtanut sukupuoltani tässä kesken kaiken...siihen en sentään kykene...
        En siis ole random..by passer...mutta vastasi kyllä hänen viestiinsä ja nyt sinun viestiisi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feninisteiltä oikein runsaasti parantavia haleja ärrimurrille..🤗..kaikilta femakoilta nimenomaan heiltä......ajatelkaa asiaa siltä kantilta että darknessis on joskus ollut pieni hellyttävä tuttia imevä nyytti äidin sylissä ja pieni, hauska kujeitakeksivä pojannassikka ..jossain päin maailmaa joskus..käynyt koulun ensiluokkaa ja jännittänyt opettajia, joutunut ehkä koulukiusatuksi..isä ollut ankara ja vitsaa ja remmiä ei ole säästetty.....

        Ja taas se alkoi.... En muuten usko että olet aito feministi, sinusta ei tule sellaista vaikutelmaa ollenkaan. Aito feministi on täynnä vihaa ja tulta ja inhoa, ja sylkee sitä ympärilleen joka paikassa missä kulkee. En aisti mitään sellaista sinusta alkuunkaan.

        Mielenkiintoinen ajatus, pieni Darknessis.... vähän kuin little Darth Vader tai jotain.. Melko naurettavaa.

        Pitäisiköhän perustaa joku palsta mikä käsittelee minun persoonaani niin nämä minun henkilööni kohdistuvat viestit eivät täyttäisi näitä kaikkia muita keskusteluja joihin erehdyn osallistumaan.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ja taas se alkoi.... En muuten usko että olet aito feministi, sinusta ei tule sellaista vaikutelmaa ollenkaan. Aito feministi on täynnä vihaa ja tulta ja inhoa, ja sylkee sitä ympärilleen joka paikassa missä kulkee. En aisti mitään sellaista sinusta alkuunkaan.

        Mielenkiintoinen ajatus, pieni Darknessis.... vähän kuin little Darth Vader tai jotain.. Melko naurettavaa.

        Pitäisiköhän perustaa joku palsta mikä käsittelee minun persoonaani niin nämä minun henkilööni kohdistuvat viestit eivät täyttäisi näitä kaikkia muita keskusteluja joihin erehdyn osallistumaan.

        Täältä kanssa feministiltä haleja sulle ärtipurrille. Hienoa, että muutkin on alkaneet halailemaan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feninisteiltä oikein runsaasti parantavia haleja ärrimurrille..🤗..kaikilta femakoilta nimenomaan heiltä......ajatelkaa asiaa siltä kantilta että darknessis on joskus ollut pieni hellyttävä tuttia imevä nyytti äidin sylissä ja pieni, hauska kujeitakeksivä pojannassikka ..jossain päin maailmaa joskus..käynyt koulun ensiluokkaa ja jännittänyt opettajia, joutunut ehkä koulukiusatuksi..isä ollut ankara ja vitsaa ja remmiä ei ole säästetty.....

        Aivan. Se on sääli, miten viattomista ihmisen alusta voidaan saada aikaan noita katkeria ja ahdistuneita yksilöitä.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ajattelin ensin että sinulla on vain jonkinlaisia identiteettiongelmia, enkä halunnut aiheuttaa enempää ongelmia sellaiselle jolla niitä jo on omasta takaa tarpeeksi.

        Mutta nyt minulla on uusi teoria joka selittää täysin käytöksesi. Noin 90% todennäköisyydellä olet nuori nainen (alle 30v) joka esiintyy miehenä täällä ja sinulla on melko varmasti myös muita "hahmoja" joiden kanssa käyt "keskustelua". Ei niinkään yllättäen kaikilla näillä "hahmoilla" on konsensus mielipiteidensä suhteen ja he myötäilevät toisiaan "keskusteluissa".
        Sinulla on aika varmasti vakavia ongelmia itsesi kanssa, et muuten toimisi tuolla tavalla. Hermostuit ja menit paniikkiin kun aloin analysoimaan tekstiäsi ja huomasin poikkeavia asioita. Aloin ihmettelemään myös sitä kun vaikutit omistavan palstan, tai sinulla oli selvästi sellainen asenne, se johtuu siitä että käytännössä olet ominut palstan kun keskustelet täällä itse luomiesi hahmojen kanssa.

        Rande ei omista palstaa, rande ON palsta.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ok, nyt kuullosti jo paljon miehekkäämmältä...

        Täyslaidallinen ilmeisesti viittaa entisaikojen fregattien käyttämiin kanuunoihin, laiva ohjattiin vihollislaivan rinnalle ja kaikki tykit laukaistiin yhtäaikaisesti. Rekyyli oli melkoinen kun monta kymmentä tykkiä laukaistiin kerralla ja jopa laivan kaatuminen saattoi olla lähellä joskus.
        En tosin yhdistäisi tuota tapahtumaa sinun kirjoitelmiisi mitenkään.

        Mielestäni typerää tässä on pyytää jotain olemaan kommentoimatta kirjoitelmiaan yleisellä palstalla, se on kovin ylimielistä ja mielestäni vain ainoastaan nainen voi suhtautua muihin noin ylimielisellä asenteella.

        Genio pyysi Jasulia olemaan kommentoimatta ketjujaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Se on sääli, miten viattomista ihmisen alusta voidaan saada aikaan noita katkeria ja ahdistuneita yksilöitä.

        Viattomia ihmisten alkuja ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Viattomia ihmisten alkuja ei ole olemassa.

        Kaikki ne ovat. Jopa sinä olet ollut sellainen, vaikja se tuntuukinbm sinusta vaikealta uskoa. Sinäkään et ole syntyjäsi paha. 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne ovat. Jopa sinä olet ollut sellainen, vaikja se tuntuukinbm sinusta vaikealta uskoa. Sinäkään et ole syntyjäsi paha. 🤗

        Tämä nyt ei tälle palstalle mitenkään kuulu....
        Mutta, luuletko että sielu syntyy samalla kun ihminen syntyy.
        Sielu on jo olemassa ja se sijoitetaan ihmiseen syntymän jälkeen/aikoihin.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Tämä nyt ei tälle palstalle mitenkään kuulu....
        Mutta, luuletko että sielu syntyy samalla kun ihminen syntyy.
        Sielu on jo olemassa ja se sijoitetaan ihmiseen syntymän jälkeen/aikoihin.

        Eli esimerkiksi abortinko voisi siis tehdä ihan juuri ennen syntymää asti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli esimerkiksi abortinko voisi siis tehdä ihan juuri ennen syntymää asti?

        Mikäli sinun uskontosi/moraalisi sallii elävän olennon/ihmisen tappamisen, niin voit sen tehdä ihan milloin haluat, yhtä hyvin vaikka syntymän jälkeen.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mikäli sinun uskontosi/moraalisi sallii elävän olennon/ihmisen tappamisen, niin voit sen tehdä ihan milloin haluat, yhtä hyvin vaikka syntymän jälkeen.

        Ilman sielua, tai miksi olennon henkistä puolta sitten nimittääkään, ihminen ei ole ihminen, eikä eläin eläin, se on vain kasa lihaa, luuta ja muuta maatuvaa materiaa.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Tämä nyt ei tälle palstalle mitenkään kuulu....
        Mutta, luuletko että sielu syntyy samalla kun ihminen syntyy.
        Sielu on jo olemassa ja se sijoitetaan ihmiseen syntymän jälkeen/aikoihin.

        Minä en usko sieluihin, eli pohdi tuota ihan keskenäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko sieluihin, eli pohdi tuota ihan keskenäsi.

        Sinulla ei välttämättä sielua edes olekaan. Se on täysin mahdollista.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Sinulla ei välttämättä sielua edes olekaan. Se on täysin mahdollista.

        Ihan kuten ei kenelläkään muullakaan. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuten ei kenelläkään muullakaan. 👍

        Ainoastaan sieluton ihminen pystyy olemaan noin käsittämättömän ylimielinen.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ainoastaan sieluton ihminen pystyy olemaan noin käsittämättömän ylimielinen.

        Eli on ilmiselvää, että sinulla(kaan) ei ole sielua. 👍


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ainoastaan sieluton ihminen pystyy olemaan noin käsittämättömän ylimielinen.

        Osoita hänelle tieteelliseen tutkimusnäyttöön perustuen, että sielu on olemassa, ja että se on olemassa ennen syntymää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli on ilmiselvää, että sinulla(kaan) ei ole sielua. 👍

        Olen absoluuttisen varma omasta sielustani, mistään muusta tämän maan päällä en voi olla yhtä varma kuin siitä.

        Nyt kun tätä mietin niin pitäisi olla todella tyytyväinen siihen että sentään omistaa sielun, vaikka se ei ihan kaikista kirkkain olekaan, silti olen tsiljoona kertaa paremmassa asemassa kuin sieluton ihminen. Sen kohtalo on todella kurja. Tämä maallinen elämä on sieluttoman huippuhetki (pinnacle). Sitä kun miettii niin vetää mielen nöyräksi. Kun taas oman olemassaoloni hetkistä tämä maallinen elämä on kurjinta mitä voi ikinä olla olemassa.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Olen absoluuttisen varma omasta sielustani, mistään muusta tämän maan päällä en voi olla yhtä varma kuin siitä.

        Nyt kun tätä mietin niin pitäisi olla todella tyytyväinen siihen että sentään omistaa sielun, vaikka se ei ihan kaikista kirkkain olekaan, silti olen tsiljoona kertaa paremmassa asemassa kuin sieluton ihminen. Sen kohtalo on todella kurja. Tämä maallinen elämä on sieluttoman huippuhetki (pinnacle). Sitä kun miettii niin vetää mielen nöyräksi. Kun taas oman olemassaoloni hetkistä tämä maallinen elämä on kurjinta mitä voi ikinä olla olemassa.

        Eli on vielä ilmiselvempää, että sinulla(kaan) ei ole sielua. Sinä olet niin moninkertaisesti ylimielisen minuun verrattuna, että jos minulla ei sielua, niin sinun sielustatuksesi on sitten rajusti negatiivisen puolella. Sinulla on korkeintaan antisielu.

        Ja siis saat sinä olla absoluuttisen varma vaikka keijukaisista ja haltioista. Todeksi ne eivät silti muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli on vielä ilmiselvempää, että sinulla(kaan) ei ole sielua. Sinä olet niin moninkertaisesti ylimielisen minuun verrattuna, että jos minulla ei sielua, niin sinun sielustatuksesi on sitten rajusti negatiivisen puolella. Sinulla on korkeintaan antisielu.

        Ja siis saat sinä olla absoluuttisen varma vaikka keijukaisista ja haltioista. Todeksi ne eivät silti muutu.

        En väittänytkään että sieluni olisi erityisen hieno ja puhdas.... se nyt on mikä on.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En väittänytkään että sieluni olisi erityisen hieno ja puhdas.... se nyt on mikä on.

        Älä pelkää. Olematon ei tahriinnu.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En väittänytkään että sieluni olisi erityisen hieno ja puhdas.... se nyt on mikä on.

        Se, että sä alat jauhaan sieluista, kertoo miten totaalisen sekaisin sä olet. Hullu kuin pullosta tullut. Sääli, että säkin tosiaan olet joskus ollut viaton lapsi. Mitähän sullekin raukalle on tapahtunut, kun olet noin seonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että sä alat jauhaan sieluista, kertoo miten totaalisen sekaisin sä olet. Hullu kuin pullosta tullut. Sääli, että säkin tosiaan olet joskus ollut viaton lapsi. Mitähän sullekin raukalle on tapahtunut, kun olet noin seonnut.

        Lopettakaa toistenne nälviminen, ei ole kivaa lukea tuollaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen? Mitä teet treffeillä jotka eivät johda mihinkään?😉
        Aloitus ilm. huvin vuoksi tehty ja eikä sillä ollut oikeastaan mitään tarkoitustakaan kuin vain tuoda esiin miten ulkonäöåköön panostaminen antaa virheelisen kuvan treffikumppanille siitä minkälainen toinen todellisuudessa on?
        Näinhän se yleensä käy, toiset panostaa ulkonäköönsä ja laittautuu, kuuluu asiaan, siihen jännitykseen ja fiiliksen nostamiseen jota treffit aina edustaa.
        Niitä voidaan jännittää jo päiviä ennen tapaamista .
        Kaikki oletettavasti jotain tuntevat treffeille menon johdosta, osa jännittää ihan järjettömästi, osa ei oikeastaan välitä, ovat rutinoituneita jo treffaamisen suhteen, mitä useampi treffikokemus on takana, sitä huolettomammin suhtaudutaan? Who cares..what ewer ..rutinoidutaan mikä johtaa jopa tietyntyyppiseen käyttäytymiseenkin jokavoi myös paistaa läpi. Ja joka voidaan tulkita välinpitämättömyydeksikin, toki puhelahjathan siinä kehittyvät, mitä pitempään tuollaista harjoittaa oppii silmä näkemään eri tyyppisiä naisia ja minkälaisia he ovat tai miten kohdella,kohdata eri tyyppisiä naisia?. Naistyyppi- tuntemus kehittyy ellei sitten tapaile aina vain samanlaisia?

        Toiset taas suhtautuvat siten että tulevat sellaisina kuin ovat, toki suihkunraikkaana ja hiukset kammattuona mutta eivät muutoin panosta hirvittävän paljon eivätb esim.meikkaa lainkaan, naisista siis.. jo ihan oman mukavuutensa vuoksi tai siksi etteivät muutoinkaan käytä meikkiä juuri koskaan, ehkä juhliin mennessään korkeintaan jotain ripsiväriä ja huulipunaa ..tai sitten meikataan koska tehdään sitä muutoinkin joka päivä vaikka vain ulos mennessä muutoin.
        Jotkut taas tulevat rempseinä, vaatteet ovat mitä ovat juri siksi ettei haluta antaa kiiltokuvamaista kuvaa vaan mielummin halutaan esiintyä rempseänä. Rempseys on ikään kuin omaa identiteettiä. Miehet siis. Ja miksei osa naisistakin.
        Ulkoasu on osa identiteettiä, pitkät hiukset jotka ovat taakse sidottu , parta ja vaatetus jne.
        Miehetkin osaavat olla todella hyvinkin erilaisia, joidenkin kanssa ei voisi kuvitellakaan seukkaavansa johtuen juuri siitä omasta tyylistä johon nainen ei ole tottunut.
        Joku hevimuusikon esim. Tai harrikkatyyppi, tatuointeja täynnä..ei kiitos. .joku taas nimenomaan tykkää tämäntyyppisistä.
        Siis ulkoinen olemus poikkeaa valtavirrrasta, naisilla voisi olla just runsas tatuointi, vahva meikki, niukka pukeutumistyyli jota vierastaa..tottumiskysymyksiä kaikki.
        Tai on liian " tasokas" hyvännäköinen jolloin mies voi miettiä ettei nainen voi hänestä kiinnostua.
        Mies taas voi olla liian komea naisen mielestä ja tuntea itsensä rupisammakoksi miehen rinnalla.
        Siksi ihmiset valitsevat usein itseään lähinnä olevan oloisia ja näköisiä kumppaneita , ehkä? En tiedä.
        Avainsana; valtavirrasta poikkeavuus..se hämmentää ja se koetaan tavalisten kaduntallaajien silmissä erikoiselta.
        Farkut ihan ok.juttuja, kauluspaita, pikku takki, sopii farkkujen kanssa..työmaalta tuskin kukaan lähtee suoraan treffeille ellei halua korostaa juuri duunarimaisuuttaan ja rempseyttään..hällä väliä tyyliään..on ylpeyttään duunaritaustastaan ja ammatistaaan,.?
        Näitäkin löytyy, jotenkin tulee mieleen näistä tietyntyyppinen välinpitämättömyyskin, juuri tuo "who cares.."..

        "Et vastannut kysymykseen? Mitä teet treffeillä jotka eivät johda mihinkään?😉
        Aloitus ilm. huvin vuoksi tehty ja eikä sillä ollut oikeastaan mitään tarkoitustakaan kuin vain tuoda esiin miten ulkonäöåköön panostaminen antaa virheelisen kuvan treffikumppanille siitä minkälainen toinen todellisuudessa on? "

        No kuule ihan jokaista kysymystä tai kommenttia en huomaa, enkä aina edes kaikille muista vastailla.

        Vastaus tuohon kysymykseesi on se, että minulle ei tapahdu treffejä jotka eivät johda mihinkään, kun en ikinä käy treffeillä. Jos käyn jonkun uuden ihmisen kanssa kahvilla, niin käymme vain kahvilla koska molempia huvitti nähdä se toinen livenäkin. Mulla ei ole niiden kahvittelujen osalta mitään odotuksia, paitsi nyt ihmisarvoinen kohtelu, mutta en tietenkään tiedä onko toinen asettanut tapaamiselle jotain odotuksia. Tosin se ei ole minun murheeni, vaan sen toisen.

        Olet ymmärtänyt aloituksen tarkoituksen oikein, sillä erolla, että sitä ei tehty huvikseen, vaan ihan tosissaan, joskin hiukan pilke silmäkulmassa. Kun palstan juttuja on jonkun vuoden lukenut, niin käy hyvin selväksi, että aika usein isoimmat pettymykset syntyvät ulkonäön osalta, ei välttämättä ekoilla tapaamisilla, vaan jos tapaamisista syntyy jonkinlainen suhde. Ja se jos mikä on juuri sunnuntainaama-syndrooma, kuvitellaan että se toinen osapuoli on aina sillä tavoin tällingissä kuin oli tapaamisillakin. Ongelma on todellinen, jos itse sattuu aina olemaan tällingissä ja luuli löytäneensä siinä mielessä vastakappaleen, muussa tapauksessa puhutaan vain sunnuntainaama-syndroomasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rande ei omista palstaa, rande ON palsta.

        Tämä pitää paikkansa, minä OLEN palsta 🤣

        Palstan omistaa... Oliko se nyt City Media Group tai joku vastaava. Mikä tarkoittanee loogisesti sitä, että samainen taho omistaa minut... Saateri 😂


    • Kyseenlaistan vaan… Jos ulkonäkö on se arvo millä pariinsa ensisijaisesti sitoutuu ja ihastuu, ei suhde tule kestämään. Kauneus ja komeus katoaa aina. Ihan aina. Sanoisin, että sillä tälläytyykö mies tai nainen vai molemmat, ei ole oikean parisuhteen muodostamisen kannalta mitään merkitystä. Jopa ihan alussa on paljon oleellisempaa tunteeko pari keskinäistä kemiaa, luonnistuuko luonteva läsnäolo ja löytyykö riittävästi juteltavaa.

      Kestävät parisuhteet rakennetaan ihmisen kanssa, jonka kanssa arvomaailmat kohtaa, luonteet sopii yhteen, pari kunnioittaa ja arvostaa toisiaan, tunteet on molemminpuoliset sekä löytyy tahto ja kyky muodostaa parisuhde.

      Itse pitäisi tärkeämpänä, että on aito oma itsensä. Ei esitä olevansa jotain mitä ei oikeasti vain ole.

      • Nyt on pakko sanoa, että sun ehkä tarttis lukea viimeisimpiä tutkimuksia hiukan. Nimittäin on todetu, jo vuosia sitten, mutta taas taannoin uudelleen, että ensivaikutelmalla on järisyttävän suuri merkitys sille, lähentyykö pari ensinkään. Ja sen osalta ensivaikutelma nimenomaan syntyi muutamassa sekunnissa, eli ihan hirveän isoja teemoja ei ole voitu käsitellä keskusteluissa.

        Olen sitä mieltä, että oman kommenttisi alun osalta peilaat puhtaasti itseesi, unohtaen ihmiskunnan enemmistön, jotka ovat jossain määrin erilaisia kiintymyssuhteidenkin luomisen osalta. Niinpä muutaman sekinnun ensivaikutelma voi olla hyvinkin merkittävä muille, sinulle ehkä vain luottamusta tai kiinnostusta herättävä.

        Kestävät parisuhteet syntyvät usein kuten esitit, mutta huomattavan suuri osa ihmisistä ryhtyy suhteisiin ns. perstuntumalta, koska toinen oli tosi kivan näköinen, mukavan oloinen ja kaikkea tosi ihanaa jne. JA se tykkäsi musta. Siinä kuvassa ensivaikutelma on merkittävä.

        Tosin myöäs sapioseksuaalit tarvitsevat ulkoisen hyväksynnän, niin itselleen kuin kumppannileen, niin heidänkin kohdallaan treffit sunnuntainaamalla on hyvä idea.


      • randombypasser kirjoitti:

        Nyt on pakko sanoa, että sun ehkä tarttis lukea viimeisimpiä tutkimuksia hiukan. Nimittäin on todetu, jo vuosia sitten, mutta taas taannoin uudelleen, että ensivaikutelmalla on järisyttävän suuri merkitys sille, lähentyykö pari ensinkään. Ja sen osalta ensivaikutelma nimenomaan syntyi muutamassa sekunnissa, eli ihan hirveän isoja teemoja ei ole voitu käsitellä keskusteluissa.

        Olen sitä mieltä, että oman kommenttisi alun osalta peilaat puhtaasti itseesi, unohtaen ihmiskunnan enemmistön, jotka ovat jossain määrin erilaisia kiintymyssuhteidenkin luomisen osalta. Niinpä muutaman sekinnun ensivaikutelma voi olla hyvinkin merkittävä muille, sinulle ehkä vain luottamusta tai kiinnostusta herättävä.

        Kestävät parisuhteet syntyvät usein kuten esitit, mutta huomattavan suuri osa ihmisistä ryhtyy suhteisiin ns. perstuntumalta, koska toinen oli tosi kivan näköinen, mukavan oloinen ja kaikkea tosi ihanaa jne. JA se tykkäsi musta. Siinä kuvassa ensivaikutelma on merkittävä.

        Tosin myöäs sapioseksuaalit tarvitsevat ulkoisen hyväksynnän, niin itselleen kuin kumppannileen, niin heidänkin kohdallaan treffit sunnuntainaamalla on hyvä idea.

        Itselle ensivaikutelma ei synny vain ulkoisesta vaan eleistä, hymystä, läsnäolosta, siitä onko kemiaa ja katsooko silmiin, miten ihminen kantaa itseään, onko mielikuva ihmisestä luotettava jne. Puoliskoni sanoo, että älykkyyden vaan näkee ensi kohtaamisella parissa minuutissa (miten?). Ja silloin kun kolahtaa kovaa myös ihmisen ominaistuoksu vaikuttaa vaikkei vaikka 1-1.5m päästä hajua vielä tiedostakkaan. Ominaistuoksu taas kertoo geeneistä ja myös älykkyydestä, vaikka nenän huomiot jäät useimiten alitajunnan tasolle.

        Jos vain kuva toimisi, ihastuisimme ja rakastuisimme pelkkään valokuvaan. No, joku ehkä ihastuu ja toivottavasti se ei silloin ole kovin muokattu kuva…

        Kannatan luonnollisuutta ja omana itsenä olemista. Likaisuus ja rönttöisyyys ei kyllä ole arkiluonnollisuutta kuin pienellä vähemmistöllä, niin kuin krapulakaan. Siis olen samaa mieltä periaatteesta idean takana, siitä että on oma itsensä oli se mitä vaan ja koskien myös ihmisen sisäistä puolta.

        Ehkä sitten vaan elän erilaista elämää ja elinpiirini, (kaverini, työkaverini, miesystäväni ja ystäväni) ovat poikkeuksellisen älykästä porukkaa kun pään ja sydämen sisäinen voittaa ulkoisen ja statuksen 6-0. Mutta jokainen meistä voi valita itse miten vastinparinsa valitsee ja mitä pitää itselleen tärkeänä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nyt on pakko sanoa, että sun ehkä tarttis lukea viimeisimpiä tutkimuksia hiukan. Nimittäin on todetu, jo vuosia sitten, mutta taas taannoin uudelleen, että ensivaikutelmalla on järisyttävän suuri merkitys sille, lähentyykö pari ensinkään. Ja sen osalta ensivaikutelma nimenomaan syntyi muutamassa sekunnissa, eli ihan hirveän isoja teemoja ei ole voitu käsitellä keskusteluissa.

        Olen sitä mieltä, että oman kommenttisi alun osalta peilaat puhtaasti itseesi, unohtaen ihmiskunnan enemmistön, jotka ovat jossain määrin erilaisia kiintymyssuhteidenkin luomisen osalta. Niinpä muutaman sekinnun ensivaikutelma voi olla hyvinkin merkittävä muille, sinulle ehkä vain luottamusta tai kiinnostusta herättävä.

        Kestävät parisuhteet syntyvät usein kuten esitit, mutta huomattavan suuri osa ihmisistä ryhtyy suhteisiin ns. perstuntumalta, koska toinen oli tosi kivan näköinen, mukavan oloinen ja kaikkea tosi ihanaa jne. JA se tykkäsi musta. Siinä kuvassa ensivaikutelma on merkittävä.

        Tosin myöäs sapioseksuaalit tarvitsevat ulkoisen hyväksynnän, niin itselleen kuin kumppannileen, niin heidänkin kohdallaan treffit sunnuntainaamalla on hyvä idea.

        "Nyt on pakko sanoa, että sun ehkä tarttis lukea viimeisimpiä tutkimuksia hiukan. Nimittäin on todetu, jo vuosia sitten, mutta taas taannoin uudelleen, että ensivaikutelmalla on järisyttävän suuri merkitys sille, lähentyykö pari ensinkään. Ja sen osalta ensivaikutelma nimenomaan syntyi muutamassa sekunnissa, eli ihan hirveän isoja teemoja ei ole voitu käsitellä keskusteluissa.2

        Töysin sivusta totean, että tuo ensivaikutelma on varmasti kaikilla totta, mutta jotenkin mun luonteellani varustetun on mahdoton käsittää tuota suurta merkitystä. Mä en ole koskaan ihanstunut nopeasti. En varmaankaan ole siihen kykynevä. Ensivaikutelma vaikuttaa tietenkin mullakin siihen, että onko joku kivanolonen vai ei, mutta se, että ihastun voi vied vuosikausiakin. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt on pakko sanoa, että sun ehkä tarttis lukea viimeisimpiä tutkimuksia hiukan. Nimittäin on todetu, jo vuosia sitten, mutta taas taannoin uudelleen, että ensivaikutelmalla on järisyttävän suuri merkitys sille, lähentyykö pari ensinkään. Ja sen osalta ensivaikutelma nimenomaan syntyi muutamassa sekunnissa, eli ihan hirveän isoja teemoja ei ole voitu käsitellä keskusteluissa.2

        Töysin sivusta totean, että tuo ensivaikutelma on varmasti kaikilla totta, mutta jotenkin mun luonteellani varustetun on mahdoton käsittää tuota suurta merkitystä. Mä en ole koskaan ihanstunut nopeasti. En varmaankaan ole siihen kykynevä. Ensivaikutelma vaikuttaa tietenkin mullakin siihen, että onko joku kivanolonen vai ei, mutta se, että ihastun voi vied vuosikausiakin. 😂

        Ensivaikutelma ei omallakaan kohdalla ratkaise kuin ääritapauksissa jos ihmisessä on jotain epämiellyttävää tai antaa itsestään aivan pimbon kuvan tai on huonosti käyttäytyvä tai uhkaava tms. Ei kiinnostus ole omalla kohdalla on/off-tyylistä, eikä riipu vaatteista (ellei sitten haise selkeästi eritteille). Lähinnä ensivaikutelman johtopäätös on, että ihminen on/ei ole turvallinen kohdata, löytyykö edes hitusen samaa aaltopituutta, onko ihminen miellyttävä vai ei, onko ihmisellä normaalit sosiaaliset taidot. Varsinainen kiinnostus tapahtuu tai ei tapahdu omalla kohdalla ensivaikutelman jälkeen. Mutta meitä on erilaisia, joku toinen toimii eritavalla.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ensivaikutelma ei omallakaan kohdalla ratkaise kuin ääritapauksissa jos ihmisessä on jotain epämiellyttävää tai antaa itsestään aivan pimbon kuvan tai on huonosti käyttäytyvä tai uhkaava tms. Ei kiinnostus ole omalla kohdalla on/off-tyylistä, eikä riipu vaatteista (ellei sitten haise selkeästi eritteille). Lähinnä ensivaikutelman johtopäätös on, että ihminen on/ei ole turvallinen kohdata, löytyykö edes hitusen samaa aaltopituutta, onko ihminen miellyttävä vai ei, onko ihmisellä normaalit sosiaaliset taidot. Varsinainen kiinnostus tapahtuu tai ei tapahdu omalla kohdalla ensivaikutelman jälkeen. Mutta meitä on erilaisia, joku toinen toimii eritavalla.

        Sanoinko jossain, että se minullakaan mitään ratkaisee? En ymmärrä miten tuonkin edes voi käsittää noin mustavalkoisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt on pakko sanoa, että sun ehkä tarttis lukea viimeisimpiä tutkimuksia hiukan. Nimittäin on todetu, jo vuosia sitten, mutta taas taannoin uudelleen, että ensivaikutelmalla on järisyttävän suuri merkitys sille, lähentyykö pari ensinkään. Ja sen osalta ensivaikutelma nimenomaan syntyi muutamassa sekunnissa, eli ihan hirveän isoja teemoja ei ole voitu käsitellä keskusteluissa.2

        Töysin sivusta totean, että tuo ensivaikutelma on varmasti kaikilla totta, mutta jotenkin mun luonteellani varustetun on mahdoton käsittää tuota suurta merkitystä. Mä en ole koskaan ihanstunut nopeasti. En varmaankaan ole siihen kykynevä. Ensivaikutelma vaikuttaa tietenkin mullakin siihen, että onko joku kivanolonen vai ei, mutta se, että ihastun voi vied vuosikausiakin. 😂

        No mä luotan tieteelliseen tutkimukseen ja se sanoo, että ekat 5-10 sekuntia ratkaisevat uuden tuttavuuden suunnan. Toki kuten sinun tapauksessasi, niin eihän se tutkimus kerro muuta kuin että ne ekat sekunnit ratkaisevat tuleeko toisen kanssa juttuun vai ei, loppu selviää sitten ajan kanssa, kellä päivissä, kellä vuosissa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mä luotan tieteelliseen tutkimukseen ja se sanoo, että ekat 5-10 sekuntia ratkaisevat uuden tuttavuuden suunnan. Toki kuten sinun tapauksessasi, niin eihän se tutkimus kerro muuta kuin että ne ekat sekunnit ratkaisevat tuleeko toisen kanssa juttuun vai ei, loppu selviää sitten ajan kanssa, kellä päivissä, kellä vuosissa 😁

        Ei se kyllä mun kohdallani sitäkään ratkaise. Hyvin harvoin on sellaisia tilanteita, että mä ylipäänsä voisin itse vapaasti päättää kenen kanssa olen tekemisissä ja kenen kanssa en. Valtaosan kanssa sitä vain pitää tulla juttuun, kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko jossain, että se minullakaan mitään ratkaisee? En ymmärrä miten tuonkin edes voi käsittää noin mustavalkoisesti.

        Luepa uudestaan, herneesi on nenässä ihan turhaan. Puhuin mitä itse näen, en tulkinnut sinun sanojasi (=keskustelua aiheesta). Ymmärsin kyllä, että sinulla ei ensivaikutelma ratkaise sen näet vaikka ekan lauseen KAAN-päätteestä.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Luepa uudestaan, herneesi on nenässä ihan turhaan. Puhuin mitä itse näen, en tulkinnut sinun sanojasi (=keskustelua aiheesta). Ymmärsin kyllä, että sinulla ei ensivaikutelma ratkaise sen näet vaikka ekan lauseen KAAN-päätteestä.

        Mitään hernettä ei ole missään ruumiinaukossa. Sun vain kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota tuohon tyyliin jolla sä kirjoittelet.


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä luotan tieteelliseen tutkimukseen ja se sanoo, että ekat 5-10 sekuntia ratkaisevat uuden tuttavuuden suunnan. Toki kuten sinun tapauksessasi, niin eihän se tutkimus kerro muuta kuin että ne ekat sekunnit ratkaisevat tuleeko toisen kanssa juttuun vai ei, loppu selviää sitten ajan kanssa, kellä päivissä, kellä vuosissa 😁

        Laitatko viitteet, jos olet aiheeseen tutustunut tieteen puolella. Nuo olisi oiva lukea. Tuon tyyliset aiheet on monesti naistenlehti”tutkimuksia” jenkkikulttuurista tai muita kyselyitä ilman vertaisarviointia (ei ole tiedettä). Tai voin itsekin katsoa mitä löydän… Uskon kyllä, että ensivaikutelmalla on merkitystä isolle osalle ihmisistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä mun kohdallani sitäkään ratkaise. Hyvin harvoin on sellaisia tilanteita, että mä ylipäänsä voisin itse vapaasti päättää kenen kanssa olen tekemisissä ja kenen kanssa en. Valtaosan kanssa sitä vain pitää tulla juttuun, kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole. 🙂

        No mulla on sinällään sama töissä, että juttuun on tultava, mutta silti yleensä selviää kymmenessä sekunnissa tullaanko oikeasti juttuun vai vainko siksi, että on tultava. Useimpien kanssa tullaan ihan hyvin juttuun, joidenkin kanssa tullaan juttuun paljon paremminkin.


      • Citrinella kirjoitti:

        Laitatko viitteet, jos olet aiheeseen tutustunut tieteen puolella. Nuo olisi oiva lukea. Tuon tyyliset aiheet on monesti naistenlehti”tutkimuksia” jenkkikulttuurista tai muita kyselyitä ilman vertaisarviointia (ei ole tiedettä). Tai voin itsekin katsoa mitä löydän… Uskon kyllä, että ensivaikutelmalla on merkitystä isolle osalle ihmisistä.

        Voi hanuri... No mä koitan ettiä lähiaikoina, mutta just oli Hesarissa jonkin metatutkimuksen koonnista artikkeli, tämän vuoden puolella se muistaakseni oli.

        Sitä en sano, etteikö se meta olisi ollut ns. anglosaksisen kulttuurin yhteiskunnista, mikä "hiukan" vaikuttaa asiaan, mutta sinällään kyse on kuitenkin länsimaisen kulttuurin ihmisistä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mulla on sinällään sama töissä, että juttuun on tultava, mutta silti yleensä selviää kymmenessä sekunnissa tullaanko oikeasti juttuun vai vainko siksi, että on tultava. Useimpien kanssa tullaan ihan hyvin juttuun, joidenkin kanssa tullaan juttuun paljon paremminkin.

        Mä kyllä harvoin huomaan kenestäkään kymmenessä sekunnissa mitään sellaista, joka ei voi seuraavan kymmenen sekunnin kuluessa muuttuakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä harvoin huomaan kenestäkään kymmenessä sekunnissa mitään sellaista, joka ei voi seuraavan kymmenen sekunnin kuluessa muuttuakin.

        Ai? Jostain syystä mä tiedän miltei heti kenen kanssa tulen juttuun ja kenen kanssa en, niin se aika pitkälti ohjaa tilanteita. Toki joskus käy niin, että pidemmän ajan jälkeen huomaa, että yhteinen nuotti jonkun kanssa löytyy alkukankeuksien jälkeen, mutta ne joiden kanssa on heti hyvä fiilis, jää kyllä pysyväksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai? Jostain syystä mä tiedän miltei heti kenen kanssa tulen juttuun ja kenen kanssa en, niin se aika pitkälti ohjaa tilanteita. Toki joskus käy niin, että pidemmän ajan jälkeen huomaa, että yhteinen nuotti jonkun kanssa löytyy alkukankeuksien jälkeen, mutta ne joiden kanssa on heti hyvä fiilis, jää kyllä pysyväksi.

        Jokainen tekee kymmenessä sekunnissa myös virhearvioita. Ei kannata jumittua liikaa niihin ensi vaikutelmiin. Ihmiset osaavat halutessaan myös esittää, mutta se on tietenkin hienoa, että sinä et ole koskaan sellaisiin yksilöihin törmännyt. Sulla on käynyt tosi hyvä tuuri elämässäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tekee kymmenessä sekunnissa myös virhearvioita. Ei kannata jumittua liikaa niihin ensi vaikutelmiin. Ihmiset osaavat halutessaan myös esittää, mutta se on tietenkin hienoa, että sinä et ole koskaan sellaisiin yksilöihin törmännyt. Sulla on käynyt tosi hyvä tuuri elämässäsi.

        Varmasti virheitä sattuu, mutta siinä missä olen perusluottavainen otus, en myöskään heti tosissani luota kehenkään 100% vaikka kuinka olisi hyvät fiilikset kohtaamisesta. Mun luottamuksen sinällään saa aika helposti, mutta kuten kaikilla muillakin, se vaatii sitten ylläpitämistä, muuten tulee ryppyjä "rakkauteen" nopeasti.

        Olen mä kaikenlaisiin viheltäjiin törmännyt, niin töissä kuin siviilissäkin, mutta toistaiseksi vaisto on pelastanut hasseilta. Mutta jossain kohden tulee se väistämätön kämmikin, jos riittävän vanhaksi elää.


    • Anonyymi

      Mun täytyy todeta, että en oikeastaan ikinä tällää viimeisen päälle treffeille. Poikkeuksena jos on pitää mennä johonkin tosi fiiniin paikkaan, joka taas on vihonviimeinen mitä haluan. Mä tällään treffeille aikalailla tasan sen, minkä tälläisin normaalitilanteessakin samaan paikkaa.

      • Anonyymi

        Sama, kuljen normistikin niissä kamppeissa, meikittömällä naamalla millä menisin ja meen muutenkin kaikkialle minne meen. Muut ihmiset ei kyllä tuu mieleen minään kunnioituksen aiheena mitä tulee habitukseeni, riittää että kunnioitan heidän yksilön oikeuksiaan ja osaan käyttäytyä tarpeeksi hyvin. Ei mun kamppeista tartte vaivautua, jollen minäkään niistä vaivaudu.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, kuljen normistikin niissä kamppeissa, meikittömällä naamalla millä menisin ja meen muutenkin kaikkialle minne meen. Muut ihmiset ei kyllä tuu mieleen minään kunnioituksen aiheena mitä tulee habitukseeni, riittää että kunnioitan heidän yksilön oikeuksiaan ja osaan käyttäytyä tarpeeksi hyvin. Ei mun kamppeista tartte vaivautua, jollen minäkään niistä vaivaudu.

        Jasu

        No mä kyllä laitan itseäni, mutta en paljoa. Tykkään hoitaa kasvoni ja varsinkin nyt kun kesä tulee, niin suojaan aina auringolta jne. Mutta jos jotakuta nyt loukkaavat t-paitani ja farkkuni, niin suksikoon suolle. 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä kyllä laitan itseäni, mutta en paljoa. Tykkään hoitaa kasvoni ja varsinkin nyt kun kesä tulee, niin suojaan aina auringolta jne. Mutta jos jotakuta nyt loukkaavat t-paitani ja farkkuni, niin suksikoon suolle. 😃

        Nojuu ja mä kyllä pidän hiuksistani aina huolen. Ne ei toki kaikkien silmää miellytä, mutta itseäni aina. 😃

        Noin muuten en piittaa mitä muut ajattelee ulkonäöstäni mukaan lukien vaatteet. Ne ovat osa minua ja persoonaani, sitähän voi haukkua, mutta sitten on turha tulla sanomaan mitään tekopyhää ettei ihmisiä saa arvostella ja arvottaa hörökorvien tms. mukaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojuu ja mä kyllä pidän hiuksistani aina huolen. Ne ei toki kaikkien silmää miellytä, mutta itseäni aina. 😃

        Noin muuten en piittaa mitä muut ajattelee ulkonäöstäni mukaan lukien vaatteet. Ne ovat osa minua ja persoonaani, sitähän voi haukkua, mutta sitten on turha tulla sanomaan mitään tekopyhää ettei ihmisiä saa arvostella ja arvottaa hörökorvien tms. mukaan.

        Jasu

        Mä laitan samalle viivalle kaiken ulkoisen, jokaisen oma asiansa miltä näyttää ja miltä muista pitäisi nöyttää on paskapaperia mulle. Voi pyyhkiä perseen niihin.

        Kunhan itse viihtyy ittessään.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitan samalle viivalle kaiken ulkoisen, jokaisen oma asiansa miltä näyttää ja miltä muista pitäisi nöyttää on paskapaperia mulle. Voi pyyhkiä perseen niihin.

        Kunhan itse viihtyy ittessään.

        Jasu

        Koskee myös mun mielipiteitä meikeistä. Minä en tykkää meikatusta naamasta, mutta sekin on mun ongelma ei niitten, jotka meikkaa. Ei heidän tarvi mua miellyttää, kunhan itse viihtyy itsessään. Suhtautuu vaan kuin paskapaperiin kuten minäkin muitten tykkäämisiin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskee myös mun mielipiteitä meikeistä. Minä en tykkää meikatusta naamasta, mutta sekin on mun ongelma ei niitten, jotka meikkaa. Ei heidän tarvi mua miellyttää, kunhan itse viihtyy itsessään. Suhtautuu vaan kuin paskapaperiin kuten minäkin muitten tykkäämisiin.

        Jasu

        Minä taas tykkään siitä, että naamani tuntuu kivalta. Itselläni on aina ollut hyvin rasvoittuva iho ja vaikka ikä on sitä vähän helpottanut, niin eipä se öljyinen naamataulu must edelleenkään kivalta tunnu. Se, että iho tuntuisi miellyttävältä koko päivän, mä hoidan sitä ja myös ison sävyä tsoittavat tuotteeni tekevät tuota, että ne tasoittavt sen inhottavan yölyisyyden tunteen iholla. Kaikki meikkituotteiksi laskettavat eivät ole vain ja ainoastaan näön takia.

        Ja lisäksi olen aito punapää, eli tosiaan suojaan ihoni auringolta, oikeastaan aina muulloin paitsi synkimmän sydäntalven aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas tykkään siitä, että naamani tuntuu kivalta. Itselläni on aina ollut hyvin rasvoittuva iho ja vaikka ikä on sitä vähän helpottanut, niin eipä se öljyinen naamataulu must edelleenkään kivalta tunnu. Se, että iho tuntuisi miellyttävältä koko päivän, mä hoidan sitä ja myös ison sävyä tsoittavat tuotteeni tekevät tuota, että ne tasoittavt sen inhottavan yölyisyyden tunteen iholla. Kaikki meikkituotteiksi laskettavat eivät ole vain ja ainoastaan näön takia.

        Ja lisäksi olen aito punapää, eli tosiaan suojaan ihoni auringolta, oikeastaan aina muulloin paitsi synkimmän sydäntalven aikaan.

        Mulla on sekaiho. Aika usein öljyisen tuntuinen myös tai sitten paikoin rutikuivakin. Yhä tulee näppyjäkin. Ikiteinin tyyliin.

        Punapigmenttiä on minussakin. Onneksi ei enää tule pisamia kuin nenään. Mutta maksaläiskä tulee kasvoihin joka pirun kevät jo auringossa ollessa. Tai parikin isoa. Ei kivat.

        Mutta siedän. 🙂

        Joo ja kuten sanoin. Minusta kaikilla on oikeus elää kuten itselleen hyväksi kokee, en halua ketään muuksi muuttaa vaikka rehellisesti kerronkin mielipiteitäni ja omia mieltymyksiäni. En koe olevani yhtään sen parempi, maku vain on erilainen. 🙂

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sekaiho. Aika usein öljyisen tuntuinen myös tai sitten paikoin rutikuivakin. Yhä tulee näppyjäkin. Ikiteinin tyyliin.

        Punapigmenttiä on minussakin. Onneksi ei enää tule pisamia kuin nenään. Mutta maksaläiskä tulee kasvoihin joka pirun kevät jo auringossa ollessa. Tai parikin isoa. Ei kivat.

        Mutta siedän. 🙂

        Joo ja kuten sanoin. Minusta kaikilla on oikeus elää kuten itselleen hyväksi kokee, en halua ketään muuksi muuttaa vaikka rehellisesti kerronkin mielipiteitäni ja omia mieltymyksiäni. En koe olevani yhtään sen parempi, maku vain on erilainen. 🙂

        Jasu

        Mä inhoan sitä rasvaisen ihon tuntua ja sitä miten ihoon tulee sellaista epäpuhdasta öljyistä näppylää, jotka sitten voivat tukkeutua isommiksi näpyiksi. Toisinaan tulee edelleen aknenäppyjäkin, jos en pidä ihostani huolta ja varsinkin kesällä toi öljyisyys yhdistettynä hikoiluun tuntuu tosi ikävältä. Monet aurinkovoiteet (kemialliset) sitten vielä lisäisivät sitä tunnetta. Mä siis käytän mielummin mm. sellaisia auronkovoiteita, joissa on fysikaalinen suoja. Enkä nyt vältäämättä halua koko naamaani selliseksi harmaanvalkoiseksi koko kesäksi, joten käytän mielummin "meikkaavaa" fysikaalista aurinkosuojaa. Mä en ole koskaan ollut sitä sorttia, joka saisi pisamia. Mä vain yksinkertaisesti palan, jos en ole varovainen.


    • Anonyymi

      Mulla on talvicrocsit ympäri vuoden joka paikassa.

    • Anonyymi

      Mutta predator-kävelyt öisillä hautausmailla jatkuvat?

    • Ihan normaali arkiminä kelpaa mainiosti, on tullut jopa tähdennettyä ettei mun takiani tarvitse pynttäytyä. Otaksun myös että kontaktilla on tarpeeksi järkeä nähdä ilman ruusua napinlävessä että onko potentiaalia tutustumiseen olemassa vai ei

      • Itse yleensä tähdennän toiselle siten, että kerron tulevani arkisissa ja paskaisissa (no en...) vaatteissa, että älä vaan tälläydy, ei ny mun takii tartte... Toimii ihan hyvin, jää ulkoiset odotukset aika vähiin ja ihmiset itse nousee pääosaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Itse yleensä tähdennän toiselle siten, että kerron tulevani arkisissa ja paskaisissa (no en...) vaatteissa, että älä vaan tälläydy, ei ny mun takii tartte... Toimii ihan hyvin, jää ulkoiset odotukset aika vähiin ja ihmiset itse nousee pääosaan.

        Hahahaaa… Nyt täytyy huudella tähän väliin..

        Mites minä?😂🤣 Ei oo kuule ikinä ollut hiukset niin mintissä… kun sut näin. Samperin kampaaja teki mulle liian hienot hiukset.. 😝 muuten olin suht arkiminä vaatteineni. Eikä mitään kauheeta pakkeli kerrosta ollut naamalla. Niin ja tää on jäänyt mieleen, että jotenkin häkellyin kohtaamisesta ja tarjosin sulle kahvit😂 toki mietin olithan tullut pitkän matkan päästä, että jos kahvien tarjoaminen vähän tasoittaa..🙈 eikä tässä vielä kaikki, unohdin että olin hävittänyt pankkikorttini.. jotenka mulla oli just ja just niihin kahveihin rahaa.. mutta siis näitä on hyvä vanhana muistella..🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hahahaaa… Nyt täytyy huudella tähän väliin..

        Mites minä?😂🤣 Ei oo kuule ikinä ollut hiukset niin mintissä… kun sut näin. Samperin kampaaja teki mulle liian hienot hiukset.. 😝 muuten olin suht arkiminä vaatteineni. Eikä mitään kauheeta pakkeli kerrosta ollut naamalla. Niin ja tää on jäänyt mieleen, että jotenkin häkellyin kohtaamisesta ja tarjosin sulle kahvit😂 toki mietin olithan tullut pitkän matkan päästä, että jos kahvien tarjoaminen vähän tasoittaa..🙈 eikä tässä vielä kaikki, unohdin että olin hävittänyt pankkikorttini.. jotenka mulla oli just ja just niihin kahveihin rahaa.. mutta siis näitä on hyvä vanhana muistella..🤣

        No mietinkin sua, kun aloitusta kirjoittelin. Se nimittäin on ainoa kerta viimeiseen 20+ vuoteen, kun olen itse edes hiukan yrittänyt laittaa pintaa kuosiin hetkellisesti 😂

        Ja olithan sinäkin selvästi tehnyt hiukan perussettiin viilauksia, muttei mitään isompaa, se oli aika pitkälti sitä mitä oletkin ja se oli hyvä.

        No se kahvi-episodi oli kyllä sinällään hiukan koominen, semminkin kun mulla sinkkuna sitä rahaa oli yli laitojenkin 😁


    • Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että antaahan sitä paljon silotellumman kuvan itsestään treffeillä, kuin mitä on valtaosan ajasta. Aion silti jatkossakin tälläytyä treffeille edes kohtalaisesti 😄

      Ja siis minähän esim. meikkaan kyllä ihan arjessakin ja eritoten, jos lähden iltaa viettämään eli minun tälläytymiseni ei rajoitu pelkästään treffeille. Meikkaan kuitenkin sen verran hillitysti, että minun pitäisi kyllä olla tunnistettava ilman meikkiäkin 😊

      • Niinpä antaa, todellakin, sukupuoleen katsomatta. Siksi sillä on merkitystä, kun sitä sunnuntainaamaa saa katsella isoimman isan ajasta, toiset 70 vuotta, toiset 50, jotkut 20 jne.

        Nuorenahan tämä ei ole ongelma, aina voi vaihtaa 😂 Mutta koitapa A) löytää joku, B) Vaihtaa joku viisikymppisenä... Eeeeeeei, ei saateri, haluan pysyä hengissä, ei uskalla deittailla ja jos joku olisikin, niin ei ainakaan "vaihtaa" 😂

        Naiset. Meikkaus. "ihan kevyt vaan". Tuota... Ei lausuntoa, tahdon pysyä elossa. 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinpä antaa, todellakin, sukupuoleen katsomatta. Siksi sillä on merkitystä, kun sitä sunnuntainaamaa saa katsella isoimman isan ajasta, toiset 70 vuotta, toiset 50, jotkut 20 jne.

        Nuorenahan tämä ei ole ongelma, aina voi vaihtaa 😂 Mutta koitapa A) löytää joku, B) Vaihtaa joku viisikymppisenä... Eeeeeeei, ei saateri, haluan pysyä hengissä, ei uskalla deittailla ja jos joku olisikin, niin ei ainakaan "vaihtaa" 😂

        Naiset. Meikkaus. "ihan kevyt vaan". Tuota... Ei lausuntoa, tahdon pysyä elossa. 😁

        No kyllä se sunnuntainaama aika nopeasti selviää, niin en stressaa siitä liikaa 😄 En edes paljasta sunnuntainaamaani kuin sellaiselle, jonka tunnen hyväksyvän mut myös huonoina ulkoisina hetkinä.

        Kevyt meikki mulla on just sitä, vaikka tuotteita olisikin paljon. Kevyt meikkivoide, voidemainen poskipuna, puuteri, kevyt luomiväri, ripsiväri, kulmat kuosiin ja huulirasva. Kyllä mut vielä tuon jälkeen tunnistaa 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        No kyllä se sunnuntainaama aika nopeasti selviää, niin en stressaa siitä liikaa 😄 En edes paljasta sunnuntainaamaani kuin sellaiselle, jonka tunnen hyväksyvän mut myös huonoina ulkoisina hetkinä.

        Kevyt meikki mulla on just sitä, vaikka tuotteita olisikin paljon. Kevyt meikkivoide, voidemainen poskipuna, puuteri, kevyt luomiväri, ripsiväri, kulmat kuosiin ja huulirasva. Kyllä mut vielä tuon jälkeen tunnistaa 🤣

        Ai, oliko tuo lupaus? Että sunnuntainaama selviää nopeasti? No hitto, en ollut valmistautunut, mutta olen kyllä valmis kuin partiolainen, aina 😂

        Tuo meikkauksen kuvaus, ellen tietäisi paremmin, kuulostaa samalta kuin keskiaikaisten ritarien pukeutuminen taisteluun. Kerros kerrokselta laitetaan panssarit kuntoon ja sitten kohti taistelua 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai, oliko tuo lupaus? Että sunnuntainaama selviää nopeasti? No hitto, en ollut valmistautunut, mutta olen kyllä valmis kuin partiolainen, aina 😂

        Tuo meikkauksen kuvaus, ellen tietäisi paremmin, kuulostaa samalta kuin keskiaikaisten ritarien pukeutuminen taisteluun. Kerros kerrokselta laitetaan panssarit kuntoon ja sitten kohti taistelua 😂

        Hah, mun sunnuntainaama on ehkä niin järkyttävä, ettei siihen voi valmistautua edes partiolaisen reippaudella 😂

        Jos lähtee taisteluun, voi sinne vallan hyvin lähteä huoliteltuna 😅 Panssari on tärkeä suojaväline 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Hah, mun sunnuntainaama on ehkä niin järkyttävä, ettei siihen voi valmistautua edes partiolaisen reippaudella 😂

        Jos lähtee taisteluun, voi sinne vallan hyvin lähteä huoliteltuna 😅 Panssari on tärkeä suojaväline 😁

        No sehän selviää vain yhdellä tavalla, eikö? 😂

        Siis taisteluunhan ei lähdetä niinkään panssari maalattuna, vaan peitsi tanassa... Siis se ase, se peitsi siis, tuota noin... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No sehän selviää vain yhdellä tavalla, eikö? 😂

        Siis taisteluunhan ei lähdetä niinkään panssari maalattuna, vaan peitsi tanassa... Siis se ase, se peitsi siis, tuota noin... 😂

        En lähetä kuvaa mun tämänhetkisestä naamasta 🤣 Hetken päästä ln parempi, kun saan kahvia koneistoon ja taistelumaalit naamaan 😁

        Peitsi tanassa tietenkin, onhan sitä on oltava valmiina taistoon 😅


      • Aletheias kirjoitti:

        En lähetä kuvaa mun tämänhetkisestä naamasta 🤣 Hetken päästä ln parempi, kun saan kahvia koneistoon ja taistelumaalit naamaan 😁

        Peitsi tanassa tietenkin, onhan sitä on oltava valmiina taistoon 😅

        Me odotellaan vieläkin sitä kuvaa... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Me odotellaan vieläkin sitä kuvaa... 😂

        Ei tule mitään kuvia, sä oot jo mun pärstän nähnyt niin päättele siitä 😁 Tai no ehkä parempi olla päättelemättä, kauhistut vielä ja näet painajaisia 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei tule mitään kuvia, sä oot jo mun pärstän nähnyt niin päättele siitä 😁 Tai no ehkä parempi olla päättelemättä, kauhistut vielä ja näet painajaisia 🤣

        Joo, ne on sun kuvat meidän toimistolla jääkaapin ovessa, niin olet sinällään jo vanha tuttu. Etkä yksin minulle 😝🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, ne on sun kuvat meidän toimistolla jääkaapin ovessa, niin olet sinällään jo vanha tuttu. Etkä yksin minulle 😝🤣

        Ai jääkaapin ovessa 😂 Se mun säärikuvako? Menee ruokahalu, niin ei tee mieli enää ottaa ruokaa jääkaapista ja saa laihdutuskuurin samalla 😆


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai jääkaapin ovessa 😂 Se mun säärikuvako? Menee ruokahalu, niin ei tee mieli enää ottaa ruokaa jääkaapista ja saa laihdutuskuurin samalla 😆

        Jep, sepä just. Meillä on aikamoinen trafiikki ollut sen jälkeen keittiössä, mutta ei sitä jääkaapin ovea kyllä pahemmin availla, pelottaa ajatellakin mitä siellä sisällä nyt on, kohta tulee jotain vihreitä lonkeroita oevnraosta ulos 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, sepä just. Meillä on aikamoinen trafiikki ollut sen jälkeen keittiössä, mutta ei sitä jääkaapin ovea kyllä pahemmin availla, pelottaa ajatellakin mitä siellä sisällä nyt on, kohta tulee jotain vihreitä lonkeroita oevnraosta ulos 🤣

        Mahtavaa, toimii siis karkotteena napostelijoille niin mähän vähän kuin hoidan teidän toimiston tyypit kesäkuntoon huomaamatta 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Mahtavaa, toimii siis karkotteena napostelijoille niin mähän vähän kuin hoidan teidän toimiston tyypit kesäkuntoon huomaamatta 😂

        Toimii liiankin hyvin, pari sälliä alkaa olla aika hoikkia, aattelin wapun jälkeen ottaa sun kuvat pois ja laittaa tilalle jonkun kuvat Windows95 -miehestä, alkaa taas kaapin ovi saamaan liikettä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Toimii liiankin hyvin, pari sälliä alkaa olla aika hoikkia, aattelin wapun jälkeen ottaa sun kuvat pois ja laittaa tilalle jonkun kuvat Windows95 -miehestä, alkaa taas kaapin ovi saamaan liikettä 😂

        No hyvä, ei sentään ihan viitsi näännyttää ihmisiä 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        No hyvä, ei sentään ihan viitsi näännyttää ihmisiä 😁

        IT-firma, niin pitää varmaan rasvata kaapin saranat hyvin ennen kuin tuikkaa oveen kuvan W95-miehestä, saattaa nimittäin käydä melkoinen trafiikki sen jälkeen, ovi selälleen kun sisällä näyttää paremmalta kuin ulkona 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        IT-firma, niin pitää varmaan rasvata kaapin saranat hyvin ennen kuin tuikkaa oveen kuvan W95-miehestä, saattaa nimittäin käydä melkoinen trafiikki sen jälkeen, ovi selälleen kun sisällä näyttää paremmalta kuin ulkona 😂

        Tuleehan siinä jonkinlaista käsitreeniä samalla, kun ovea aukoo pitkin päivää, niin ei se hukkaan mene 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Tuleehan siinä jonkinlaista käsitreeniä samalla, kun ovea aukoo pitkin päivää, niin ei se hukkaan mene 😂

        No tulee ja parempi että se on tuollaista käsitreeniä, tiedä millaista treeniä toimiston ukkelit muuten saattaa harrastella... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No tulee ja parempi että se on tuollaista käsitreeniä, tiedä millaista treeniä toimiston ukkelit muuten saattaa harrastella... 😂

        No ei sitä tiedä, joku saattaa käydä salilla rautaa punppaamassa, joku toinen ehkä harrastaa crossfitiä. Kyllä siinä kädet treeniä saa. Sitähän sä tarkoitit? 🤔


      • Aletheias kirjoitti:

        No ei sitä tiedä, joku saattaa käydä salilla rautaa punppaamassa, joku toinen ehkä harrastaa crossfitiä. Kyllä siinä kädet treeniä saa. Sitähän sä tarkoitit? 🤔

        Voihan se olla joo, mistäpä sitä noista veijareista tietää. Mutta jos on pakko arvata, niin ainakaan edelliset eivät kuuluu viikottaisiin käsityöohjelmiinsa 😂


    • Anonyymi

      "Tukka sekaisin, parta ajamatta, suihku päiviä sitten, pieruverkkarit, villasukat, lohkeilevat kynnet, paskaiset farkut jne."

      Eipä ole tukka sekaisin juuri koskaan, ainoastaan hetken ennen aamusuihkua voi olla, suihku on vähintään kerran päivässä, en omista pieruverkkareita. villasukkia pidän useinkin mutta en kyllä ymmärrä mitä negatiivista siinä olisi?, kynnet on mitä on, farkkuja pidetään noin viikko ja sitten pesuun, jos sotkeentuu sitten heti pesuun.

      "Siksi olisi molemmille osapuolille rehellistä ja luultavasti pidemmän päälle kestävämpää, mikäli keskinäinen yhteys syntyy ja säilyy, mennä deiteille ns. sunnuntainaamalla. Paskaiset farkut, parta ajamatta, tukka sekaisin, meikit pyyhkeessä, pussit silmien alla, crocsit jalassa jne."

      Tarkoitatko nyt sitten niin että minun pitäisi jotkut farkut ensin sotkea ja jemmata ne sunnuntai/treffi-farkuiksi? jättää parta ajamatta sunnuntai- ja treffipäivän aamuna? olla käymättä suihkussa joka aamu? meikata jotta saisin sitten pyyhkeeseen niitä pyyhkiä? pussit silmien alla varmaan onnistuu kun jättää unen vähälle, croksejakaan en omista, pitäiskö hommata?

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Sä se osaat. Tuon kielellisen muotoilun... nam.


      • Olennaista onkin se, että oletko hakeutunut treffeille, käynyt treffeillä?

        Nimittäin minäkin esitän vapaa-ajallani Chewbaccaa, mutten silloin edes harkitse treffejä. Vai voisitko kuvitella, että random (?) treffeistä voisi jotain syntyä Chewien asussa? No ehkä voisi, mutta todennäköisemmin päätyisin Korkeasaareen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olennaista onkin se, että oletko hakeutunut treffeille, käynyt treffeillä?

        Nimittäin minäkin esitän vapaa-ajallani Chewbaccaa, mutten silloin edes harkitse treffejä. Vai voisitko kuvitella, että random (?) treffeistä voisi jotain syntyä Chewien asussa? No ehkä voisi, mutta todennäköisemmin päätyisin Korkeasaareen.

        Minä en esitä, olen suunnilleen samanlainen aina ihmisten ilmoilla, siihen ei vaikuta olenko treffeille menossa. Toisaalta en hakeudu treffeille mutta jos hakeutuisin ei se minun habitusta muuttaisi millään tavalla. Toisaalta yhden kaverin nainen aikoinaan alkoi soittelemaan kun olin jutellut silloisen työn vaatimissa tosi likaisissa työhaalareissa, en todellakaan ollut ajatellue olevani edustavimmillani niin siinä mielessä voisi kyllä ajatella chewbacca-homman toimivan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en esitä, olen suunnilleen samanlainen aina ihmisten ilmoilla, siihen ei vaikuta olenko treffeille menossa. Toisaalta en hakeudu treffeille mutta jos hakeutuisin ei se minun habitusta muuttaisi millään tavalla. Toisaalta yhden kaverin nainen aikoinaan alkoi soittelemaan kun olin jutellut silloisen työn vaatimissa tosi likaisissa työhaalareissa, en todellakaan ollut ajatellue olevani edustavimmillani niin siinä mielessä voisi kyllä ajatella chewbacca-homman toimivan.

        -harmiseikirj-

        Näinhän se järkevintä onkin. On sellainen kun on. Mämä on niitä etikettejä juuri mitä pidän ihan kivikautisina etiketteinä ja karsastan, että pitäisi jollain habituksella ilmaista kunnioitusta tai arvostusta.

        Pöh, kyllä se on käytös jolla se arvostus ja kunnioitus osoiteraan, kuten sekin että ylipäänsä on läsnä jos läsnäolijaksi on kutsuttu. Ei mitkään vaatteet ja meikit ole muuta kuin roolileikkiä. Yhtään autuaammaksi ne ei ihmisten välejä tee.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se järkevintä onkin. On sellainen kun on. Mämä on niitä etikettejä juuri mitä pidän ihan kivikautisina etiketteinä ja karsastan, että pitäisi jollain habituksella ilmaista kunnioitusta tai arvostusta.

        Pöh, kyllä se on käytös jolla se arvostus ja kunnioitus osoiteraan, kuten sekin että ylipäänsä on läsnä jos läsnäolijaksi on kutsuttu. Ei mitkään vaatteet ja meikit ole muuta kuin roolileikkiä. Yhtään autuaammaksi ne ei ihmisten välejä tee.

        Jasu

        On kuin tarra mikä on liimattu alkuperäisen etiketin päälle, myyntikikka eli aivan turhaa. Joka tarvii, haluaa ihmisen ja tuotteen ilman tarrojakin päälle liimattuina.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en esitä, olen suunnilleen samanlainen aina ihmisten ilmoilla, siihen ei vaikuta olenko treffeille menossa. Toisaalta en hakeudu treffeille mutta jos hakeutuisin ei se minun habitusta muuttaisi millään tavalla. Toisaalta yhden kaverin nainen aikoinaan alkoi soittelemaan kun olin jutellut silloisen työn vaatimissa tosi likaisissa työhaalareissa, en todellakaan ollut ajatellue olevani edustavimmillani niin siinä mielessä voisi kyllä ajatella chewbacca-homman toimivan.

        -harmiseikirj-

        Tuo veliseni onkin se juttu, jota itsekin puollan. Kun alkaa jutuille ja tutustuu, on vain oma pieni itsensä, voi tapahtua ihmeellisiä asioita, vaikka sitten paskaisissa työhaalareissa.


    • Uusien ihmisien kohttaamisetkin alkaa olla elettyä elämää mutta jos itse näissä kohtaamisissa kävisin niin ensimmäisellä kerralla perus siisti vaatetus riittää. Mikäli toinen kohtaaminen tulee niin minusta olisi luontevaa sopia jotakin ohjelmaa siihen kylkeen kuten minigolffia, keilaamista, koskenlaskua tai vaikka urheilu/musiikkitapahtumassa käyntiä ja niihin sitten pukeutuu tilanteeseen sopivalla tavalla.

      Tuossa kun talvivaatteita pinkkasin jo kaappiin tein havainnon että löytyy farkkua, reisitaskuhousua sekä yläkroppaan tavallista käyttöpaitaa ihan riittävyyteen asti. Toisessa reunassa taas oli pukuja mutta siitä välistä löytyi sellainen tyhjä sektori. Vähän tuossa pohdin että josko seuraavilla vapailla matkustaisi jonnekin isolle kirkolle ja hommaisi muutaman kuution verran asusteita joita yhdistelemällä oltaisiin luokassa smart casual.
      Jotakin uutta kevääseen ja pääsee testaamaan teoriaa että vähän paremmalla seppälällä myös itsetunto ottaisi hypyn seuraavalle tasolle.

      Toki sama se missä asusteessa ne pakit ottaa vastaan mutta ehkä se on hiukan helpompaa pyyhkiä pettymyksen kyyneliä pikkutakista otettuun silkkiliimaam kuin farkkutaskujen pohjalta kaivettuun kertakäyttö nessuun; näin siis hypoteettisena mielikuvana.

      • Anonyymi

        Sinä kyllä kirjoitat aina niin mukavan realistisesti ja aidosti aiheesta kuin aiheesta. Olet harvinaisen puhutteleva ja vaikuttava tyyppi.Ihan näin palstalaisen mielikuvana sinusta. Kiitos kirjoituksestasi ja hyvää viikonloppua.


      • Niin, en tiedä. Itsellä ei ole sitten lapsuuden (alle 20v.) asusteet merkinneet yhtään mitään itsetunnon kannalta, niin vähän nyt paha sanoa siihen mitään miten sillä voi olla vaikutusta ihmisille keskimäärin.

        Toisaalta olen kokenut pettymysten kyynelten poimimisen kevyemmäksi asusteissa joissa touhuan muitakin asioita, ne kyyneleet eivät kiinnity tiettyyn asusteeseen eivätkä siten myöskään tiettyyn asiayhteyteen, niitä nyt vain joskus syntyi jostain syystä ja kas, satuin silloin olemaan pilkkihaalareissa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, en tiedä. Itsellä ei ole sitten lapsuuden (alle 20v.) asusteet merkinneet yhtään mitään itsetunnon kannalta, niin vähän nyt paha sanoa siihen mitään miten sillä voi olla vaikutusta ihmisille keskimäärin.

        Toisaalta olen kokenut pettymysten kyynelten poimimisen kevyemmäksi asusteissa joissa touhuan muitakin asioita, ne kyyneleet eivät kiinnity tiettyyn asusteeseen eivätkä siten myöskään tiettyyn asiayhteyteen, niitä nyt vain joskus syntyi jostain syystä ja kas, satuin silloin olemaan pilkkihaalareissa.

        Et ymmärtänyt aiempien kirjoitusten syvyyttä ja merkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kyllä kirjoitat aina niin mukavan realistisesti ja aidosti aiheesta kuin aiheesta. Olet harvinaisen puhutteleva ja vaikuttava tyyppi.Ihan näin palstalaisen mielikuvana sinusta. Kiitos kirjoituksestasi ja hyvää viikonloppua.

        Kaunis kiitos ja hyvää viikonloppua sinullekin


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, en tiedä. Itsellä ei ole sitten lapsuuden (alle 20v.) asusteet merkinneet yhtään mitään itsetunnon kannalta, niin vähän nyt paha sanoa siihen mitään miten sillä voi olla vaikutusta ihmisille keskimäärin.

        Toisaalta olen kokenut pettymysten kyynelten poimimisen kevyemmäksi asusteissa joissa touhuan muitakin asioita, ne kyyneleet eivät kiinnity tiettyyn asusteeseen eivätkä siten myöskään tiettyyn asiayhteyteen, niitä nyt vain joskus syntyi jostain syystä ja kas, satuin silloin olemaan pilkkihaalareissa.

        En minäkään suoraan sanottuna tiedä mutta tuollahan se aikanaan selviää tai pn selviämättä. Tämä ajatelma lähti niintä puheista että naiset meikkaavat vain itseään varten ja tämä toimenpide vähän kuin nostaa henkilökohtaista tunnelmaa.
        Itselläni vastaava tunnetta ei ole tullut kun kampaan naamani vaan teen sen ettei muita pelota. Saa nähdä tekeekö vaatteet sitten itselleni saman kuin meikit naisille.

        Kyllähän elämä tarjoaa pettymyksiä niin monella sektorilla ja moniin asusteisiin ettei niitä edes saumoissa huomaa. Toisaalta se tekee saman myös hyville ja rakkaille muistoille ja kokemuksille.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        Kaunis kiitos ja hyvää viikonloppua sinullekin

        Kiitos. Ihmeellinen viikonloppu on ollutkin kun oli kaunis kohtaaminen ja muistoja menneistä vuosista.
        Elämä on kuitenkin kaunis.


      • M184 kirjoitti:

        En minäkään suoraan sanottuna tiedä mutta tuollahan se aikanaan selviää tai pn selviämättä. Tämä ajatelma lähti niintä puheista että naiset meikkaavat vain itseään varten ja tämä toimenpide vähän kuin nostaa henkilökohtaista tunnelmaa.
        Itselläni vastaava tunnetta ei ole tullut kun kampaan naamani vaan teen sen ettei muita pelota. Saa nähdä tekeekö vaatteet sitten itselleni saman kuin meikit naisille.

        Kyllähän elämä tarjoaa pettymyksiä niin monella sektorilla ja moniin asusteisiin ettei niitä edes saumoissa huomaa. Toisaalta se tekee saman myös hyville ja rakkaille muistoille ja kokemuksille.

        Juu'u, ei ole hankalat asiat tarttuneet, mutta hyvät asiat muistaa, vaikkei kylläkään muista missä asussa sattui olemaan. Se on ehkä sinälllään armollista, että muistaa ne hyvät asiat, mutta ei niitä epäolennaisuuksia sen hyvän asian ympäriltä, kun eihän niillä ole väliäkään.


    • Anonyymi

      hyvä kirjeaihtoa...

    • Anonyymi

      Älkäähän ottako murheita mistään treffeistä.
      Kerran sovin S24 chatin kautta treffit keskustan baariin.

      Toki valmistauduin hyvin ja ajoissa. Menin hieman etukäteen odottelemaan neidin saapumista.
      Siinäpä otin tuopin jännitykseen ja innostuin juttelemaan Hollantilaisten merimiehien kanssa.

      He kysyivät toki, että tiedänkö ketään naista? En voinut sanoa tietäväni.
      Kun treffikumppanini tuli paikalle, niin ½ tunnin kohdalla totesimme yhdessä, että emme ole toisillemme.

      Esittelin hänet niille merimiehille ja kertoikin jälkeenpäin, että oli lähtenyt toisen matkaan.

      Itsekin hain grilliltä perhekebabin. Kaikille jäi hyvä mieli.

      >simiti<

    • No sanoppa elä muuta...

      Mä toisaalta edelliseen pitkäaikaisempaan suhteeseen tullutta naista katselin ihastellen, kun oli naama ravassa ja rengasavain kädessä, Tinderikuvassa. 😃 Oli vaihtanut Hiaceen renkaat ihan ite...😄
      Treffeillekin pyyhkäs ihan normikuteissa ja normilookissa, olisko tullut tukkureissulle kaupunkiin ja samalla syötiin sapuskat, vai kahvitko ryystettiin?

      No en mä ehkä ihan hikisissä työvehkeissä menis tapailemaan, mutta suht arkisissa releissä, missä mä liikuksin muutenkin kylillä. Nykyään kolitsihousut ja joku takki....nyt ois siinä ja tässä olisko shoftsel-majuritakki vai untuva...aika viileää täällä...

      Kesällä matkan päässä saattaisin olla siinä yokon-sotisovassa, minkä näit viime syksynä...jos polkaisisin Kaisalla huudeille...tukka olis joko sekaisin tai sitten kuin rippipastorilla. 😄

      • Pitipä oikein kattoa mitä oikein puoliunessa eilen avauduin aloituksen verran. No ei auttanut, muistin oikein, sapiskaa tullenee. 😂

        Juuri noin, arkirytkyissä, ei niissä paskaisimmissa konetyörytkyissä, vaan tavallisissa, panostamatta ihmeemmin. Kolmen päivän sänki, tukka sekaisin, pussit ainakin silmien alla jne. Asenteella täsä mää olen, otakko vai pannaanko alennukseen, kun on kori jo hiukan kärsinyt?

        Sulle kyllä sopii se Yokon "pikkutakki" ja tukkakin oli sekaisin, niin mä näkisin että se oli aika hyvä "sunnuntainaama" männä suvena👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Pitipä oikein kattoa mitä oikein puoliunessa eilen avauduin aloituksen verran. No ei auttanut, muistin oikein, sapiskaa tullenee. 😂

        Juuri noin, arkirytkyissä, ei niissä paskaisimmissa konetyörytkyissä, vaan tavallisissa, panostamatta ihmeemmin. Kolmen päivän sänki, tukka sekaisin, pussit ainakin silmien alla jne. Asenteella täsä mää olen, otakko vai pannaanko alennukseen, kun on kori jo hiukan kärsinyt?

        Sulle kyllä sopii se Yokon "pikkutakki" ja tukkakin oli sekaisin, niin mä näkisin että se oli aika hyvä "sunnuntainaama" männä suvena👍

        Lisäisin tuohon, että samaisen valmistajan "potta" huuhtelee kivasti naamaa ilmavirralla, että silmätkin oli luultavasti sopivan punaiset, kuten vanhan kansan uimahallikäynnin jälkeen. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Lisäisin tuohon, että samaisen valmistajan "potta" huuhtelee kivasti naamaa ilmavirralla, että silmätkin oli luultavasti sopivan punaiset, kuten vanhan kansan uimahallikäynnin jälkeen. 😁

        Juu, oli ne silmät punaiset, sanoisin ennemmin että kuin vanhan kansan "pitkän viikonlopun" jäljiltä, mutta tulkintoja on monia 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, oli ne silmät punaiset, sanoisin ennemmin että kuin vanhan kansan "pitkän viikonlopun" jäljiltä, mutta tulkintoja on monia 😁

        Joo, mulla .uutenkin kuivuu silmät herkästi, niin joku tunti "föönissä" tuntuu aikalailla näkettimissä. 😁


    • Anonyymi

      ihmeellinen härcvwli kun kummirtuksia wi olw kuin ihmistwn omissa miewlissäänkin joku

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos sunnuntainaamaan kuuluvat muun muassa peitevoide, meikkivoide, varjostusväri, korostusväri, puuteri, poskipuna, kajali, ripsiväri, huultenrajauskynä, huulipuna, sekä tietenkin tekokynnet ja tekotissit, niin kyllä, siinä on kai hänen sunnuntainaama.


      • Julkisuuden reppanat saattavat oikeastikin joutua meikkaamaan joka ikinen päivä, niin paha sanoa. Mutta aloituksessa käytetty termi sunnuntainaama tarkoitta sitä naamaa, kun olet pitkän työviikon jälkeen perjantaina rentounut sohvalla parin7viinilasillisen verran, tilannut pitsan ja nukahtanut siihen. Sitten olet lauantaina hiki päässä siivonnut, kun kaverit tulevat luoksesi etkoille ennen pitkää baarikierrosta, jonka päätteeksi heräät omasta eteisestäsi sunnuntaina klo 12. Siistiydyt edes hiukan, koska exä tuo muksut parin tunnin päästä kun alkaa sinun viikkosi vanhempana. Tiivistettynä, laittamaton ulkoasu, kun olet vain hengaillut koko viikonlopun työn rasituksia levolla poistaen.


    • Anonyymi

      niin jooh tuollainen yhdellä jalalla oleminen... alkaa väsyttämään jo viimeistään jos jo viikkokin seisottu... piutää on pehmusteita jos kaatuu

    • Anonyymi

      Tällään itseäni treffeille juuri sen verran kuin mitä teen jos menen baariin. Hieman ehostusta ja siistit vaatteet. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että yletön tällääminen on pluffia.
      Tapasin kerran miehen, jonka oli hyvin vaikea aloittaa uutta suhdetta. Aloin vähän ihmetellä miksi hän ei ollenkaan ehdottanut petihommia vaikka tapasimme useita kertoja ja viihdyimme. Niinpä rupesin nakkaamaan autoon seksikkään alusasun varmuuden vuoksi. Kerran hän sitten pyysi aterialle mökilleen ja viinihuurun myötä pyysi yöksi. Hain autosta vaatepussin ja uinnin jälkeen vaihdoin olohuoneen nurkassa "salaa" seksialusvaatteet. Illalla mies kertoi, että mökissä on valvontakamera aina päällä, koska oli metsän siimeksessä, ei sentään makuuhuoneessa. Sitä katsotaan vain jos jotain sattuu. Ajattelin että jos katsoikin sen illan tapahtumat, näkipä heti että yleensä käytän järkeviä ja mukavia alusvaatteita.

      • No saavutitko vaihdetuilla alusasuilla jotain?


    • Mikä saa sinut ajattelemaan noin, ettet halua tavata ketään treffi mielessä? Eli koetko jotenkin kohtaamasi ihmisen ettet voi edes ajatella teidän välillenne mitään kaveruutta vakavempaa? Näen paljon epävarmuutta.. sinä riität tuollaisena kuin olet ja jos et riitä niin silloin se toinen on tuskin sinulle sopiva. Kultapieni sinä riität! Yritä nyt tajuta se myös itse!!! Olis ihanaa kun olisit onnellinen! Mitään muuta en toivo. Kaikella palstarakkaudella.

      • Anonyymi

        Miksi ketään ylipäänsä tarvitsisi koskaan tavata treffimielessä? Mä en ole koskaan elämässäni tavannut ketään kertaakaan treffimielessä ja silti olen ollut parisuhteissakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ketään ylipäänsä tarvitsisi koskaan tavata treffimielessä? Mä en ole koskaan elämässäni tavannut ketään kertaakaan treffimielessä ja silti olen ollut parisuhteissakin.

        No kyllä mulla itselläni on jonkinnäköinen kiinnostus sitä toista kohtaan jo jonka tapaan. Eli käyn treffeillä. Treffi kumppani voi ajatella sitten ihan omalla tavallaan.. eihän siinä vaiheessa kun tavataan toinen olla mitään rakastavaisia. Eli tietysti suht neutraalilla linjalla.. mielestäni ne on silti omalta kohdaltani treffit.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kyllä mulla itselläni on jonkinnäköinen kiinnostus sitä toista kohtaan jo jonka tapaan. Eli käyn treffeillä. Treffi kumppani voi ajatella sitten ihan omalla tavallaan.. eihän siinä vaiheessa kun tavataan toinen olla mitään rakastavaisia. Eli tietysti suht neutraalilla linjalla.. mielestäni ne on silti omalta kohdaltani treffit.

        En harrasta treffeilua. En tosiaan ole koskaan käynyt treffeillä. En ymmärrä miksi moisilla pitäisi käydä. Ja tämä ei tietenkään ole moite sinua tai ketään muutakaan kohtaa, joka käy treffeillä. Tämä on lähinnä reaktio tuohon "Eli koetko jotenkin kohtaamasi ihmisen ettet voi edes ajatella teidän välillenne mitään kaveruutta vakavempaa? Näen paljon epävarmuutta.. sinä riität tuollaisena kuin olet ja jos et riitä niin silloin se toinen on tuskin sinulle sopiva. Kultapieni sinä riität! Yritä nyt tajuta se myös itse!!!" En tietenkään voi sanoa Randomin puolest mitään, mutta ainakaan minulla kyse ei ole lainkaan epävarmuudesta tai siitä näenkö kaveruutta vakavampaa tai ettäkö kuvittelisin, etten riitä. mua vain ei kiinnosta pennin vertaa mikään deittailu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En harrasta treffeilua. En tosiaan ole koskaan käynyt treffeillä. En ymmärrä miksi moisilla pitäisi käydä. Ja tämä ei tietenkään ole moite sinua tai ketään muutakaan kohtaa, joka käy treffeillä. Tämä on lähinnä reaktio tuohon "Eli koetko jotenkin kohtaamasi ihmisen ettet voi edes ajatella teidän välillenne mitään kaveruutta vakavempaa? Näen paljon epävarmuutta.. sinä riität tuollaisena kuin olet ja jos et riitä niin silloin se toinen on tuskin sinulle sopiva. Kultapieni sinä riität! Yritä nyt tajuta se myös itse!!!" En tietenkään voi sanoa Randomin puolest mitään, mutta ainakaan minulla kyse ei ole lainkaan epävarmuudesta tai siitä näenkö kaveruutta vakavampaa tai ettäkö kuvittelisin, etten riitä. mua vain ei kiinnosta pennin vertaa mikään deittailu.

        No siinä vaiheessa kannattaa varmaan lopettaa ihmisten tapaaminen😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No siinä vaiheessa kannattaa varmaan lopettaa ihmisten tapaaminen😂

        Miksi pitäisi ja mikä tarve sellaiseen muka on. Mainiosti olen pärjännyt koko tähänastisen elämäni käymättä yksilläkään treffeillä, enkä ajatellut aloittaa nytkään. Ei niitä treffejä tarvita edes parisuhteen muodostamiseen. jos ei välttämättä halua.


      • Kysymys on puhtaasti rationaalisuudesta.

        Jos lähtee treffeille, on oletusarvona useimmiten se, että treffeistä seuraa jotain, jatkoa, ja ehkä jopain jotain isompaa. Mutta jos treffeille asettaa odotuksia, on todennäköisyyksien valossa asettanut itselleen ansan, tavoitteen saavuttaa jotain muutakin ja koska se ei ole yksin omassa vallassa, on käytännössä antanut asian tuurin käsiin, siis pedannut itselleen valmiiksi pettymyksen. Noin ihmisen mieli useimmiten toimii, treffeiltä odotetaan jotain muutakin kuin että vain käytiin kahvilla. Ja pettymys on siinä tapauksessa todennäköisin vaihtoehto.

        Joten jos ei lähde treffeille, ei aseta turhia odotuksia ja on vapaa vailla tiedostamattomia odotuksia VAIN kohtaamaan uuden ihmisen. Mitä sitten seuraa, on puhdas kysymysmerkki, mutta ainakaan seurauksille ei ole asetettu odotuksia. Jos silti pettyy, on luultavasti huijannut itseään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kysymys on puhtaasti rationaalisuudesta.

        Jos lähtee treffeille, on oletusarvona useimmiten se, että treffeistä seuraa jotain, jatkoa, ja ehkä jopain jotain isompaa. Mutta jos treffeille asettaa odotuksia, on todennäköisyyksien valossa asettanut itselleen ansan, tavoitteen saavuttaa jotain muutakin ja koska se ei ole yksin omassa vallassa, on käytännössä antanut asian tuurin käsiin, siis pedannut itselleen valmiiksi pettymyksen. Noin ihmisen mieli useimmiten toimii, treffeiltä odotetaan jotain muutakin kuin että vain käytiin kahvilla. Ja pettymys on siinä tapauksessa todennäköisin vaihtoehto.

        Joten jos ei lähde treffeille, ei aseta turhia odotuksia ja on vapaa vailla tiedostamattomia odotuksia VAIN kohtaamaan uuden ihmisen. Mitä sitten seuraa, on puhdas kysymysmerkki, mutta ainakaan seurauksille ei ole asetettu odotuksia. Jos silti pettyy, on luultavasti huijannut itseään.

        No olen melko varma ettet sinä tai minä odottanut tuolloin yhtään mitään kun nähtiin.. sittenhän se oli vähän kuin olis puulla päähän lyöty.. miten tässä näin kävi..🤣

        Oon mä käynyt ennenkin näkemässä jonkun eikä siitä ole seurannut mitään.,

        En nyt silti Rande ymmärrä tätä., miksi ei voisi ”pettyä” keneltä se on pois. Ei kaikki pidä vaan toisistaan romanttisessa mielessä, se pitää hyväksyä..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No olen melko varma ettet sinä tai minä odottanut tuolloin yhtään mitään kun nähtiin.. sittenhän se oli vähän kuin olis puulla päähän lyöty.. miten tässä näin kävi..🤣

        Oon mä käynyt ennenkin näkemässä jonkun eikä siitä ole seurannut mitään.,

        En nyt silti Rande ymmärrä tätä., miksi ei voisi ”pettyä” keneltä se on pois. Ei kaikki pidä vaan toisistaan romanttisessa mielessä, se pitää hyväksyä..

        No en tiedä sinun odotuksista, mutta omani olivat kuten edellä todettu, ei odotuksia. Ja sitten tapahtui.

        Siis tuo "filosofia" olla odottamatta mitään, on tapa olla asettamatta odotuksia. Jos ei ole odotuksia, ei ole mahdollista pettyä. Jos on odotuksia, on väistämättä vaarassa pettyä, etenkin toisten ihmisten kanssa, kun niillä on oma tahto. Ei se sen kummempaa ole.


    • Anonyymi

      On off -ajattelu.
      Miksi nämä ei sisälly molemmat osana ihmistä luontevana jatkumona.

      • Ohhoh, sepä olikin nerokkaasti kommentoitu. Haluatko avata tarkemmin, kun nähdäkseni ihminen joko tälläytyy tai ei tälläydy, kuten aloituksessakin oli asia esitetty. Se, löytyykö persoona tällingin alta vai ilman tällinkiä helpommin, on oma lukunsa, mutta ilmeisesti sinulla on asiaan joku näkemys?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ohhoh, sepä olikin nerokkaasti kommentoitu. Haluatko avata tarkemmin, kun nähdäkseni ihminen joko tälläytyy tai ei tälläydy, kuten aloituksessakin oli asia esitetty. Se, löytyykö persoona tällingin alta vai ilman tällinkiä helpommin, on oma lukunsa, mutta ilmeisesti sinulla on asiaan joku näkemys?

        No meneehän ihminen muutenkin eri tavoilla laittautuneena eri tilaisuuksiin eikä se nyt niin ihmeellistä ole. Mun mielestä on kohteliasta kumppania kohtaan, että voi vähän kaunistautua ilman ”syytäkin”.
        ❤️:llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meneehän ihminen muutenkin eri tavoilla laittautuneena eri tilaisuuksiin eikä se nyt niin ihmeellistä ole. Mun mielestä on kohteliasta kumppania kohtaan, että voi vähän kaunistautua ilman ”syytäkin”.
        ❤️:llä.

        Täydennän vielä tähän, että vastasin vain aloitukseen, en ole lukenut muuten ketjua.

        ed. vastaaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        No meneehän ihminen muutenkin eri tavoilla laittautuneena eri tilaisuuksiin eikä se nyt niin ihmeellistä ole. Mun mielestä on kohteliasta kumppania kohtaan, että voi vähän kaunistautua ilman ”syytäkin”.
        ❤️:llä.

        Tälläytyä toki voi vaikka vain omaksi ilokseen, tai kuten asian esitit, myös sinällään vain kohteliasuudesta, mutta ellei kyseessä olet oma tapa 24/7/365, on sunnuntainaama-ongelma ihan mahdollinen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tälläytyä toki voi vaikka vain omaksi ilokseen, tai kuten asian esitit, myös sinällään vain kohteliasuudesta, mutta ellei kyseessä olet oma tapa 24/7/365, on sunnuntainaama-ongelma ihan mahdollinen.

        Ok. Enpä tiedä muista, mutta itsestäni tiedän sen, että jos tykkään ihmisestä, ei tuollainen haittaa. Toisaalta ei ole kyllä kokemusta sellaisesta, että olisi ollut häiritsevää tuommoinen. Sitä vain tykkää toisen persoonasta niin paljon, että pikkujutut ei lainkaan häiritse.


    • Anonyymi

      niin en tiedä pitäisikö alkaa piykädyä aikaa taas kalastamaan kun joku Päijänteem vesoaöieet ka k'rvet. eo aovam åoemo pöer aöie. kps etsoso kptaom laöalavereota. yuslom vootsom mp em toed' ,ot' ,oeöeem vo,åautuu--

    • Anonyymi

      oyse var,aam mulkunut jotenkin jalan polven päällä pahashasti, kun kipeäni'¨vähän

      mutta mikä hauska juttu netflixissä kun naiset karkaavat vankilasta ja raavittu betoniin tosi suuri reikä, onkalo mitä pitkin pääse pakenemaan.

    • Anonyymi

      Että mitä että? Vaikket käy treffeillä kuitenkin kerrot, että treffeille mennään älyttömän tällättynä..?

      Oma näkemykseni asiaan on, ettei treffeille, niille ensimmäisillekään, mennä viimoisen päälle laitettuna, muttei ihanaksi vastapainoksi myöskään paskaisissa farkuissa tms. Vaan nimenomaan sellaisena tavallisena kuin yleensä ilmentyy.

      Olen myös peilistä huomannut, että ihan sama Sheena siellä näyttäytyy, oli kuva sitten vastaheränneenä hiukset solmussa, ilman meikkiä tai meikillä kammattuna juhlamekossa - ihan rehellisiä kuvia molemmat 🤷‍♀️. Jälkimmäiseen vain täytyy hitusen enemmän nähdä vaivaa.

      "Sunnuntainaama" on ihan yhtä hyvä kuin muidenkin aamujen naamat. Koskaan en myöskään mene nukkumaan meikit ja vaatteet päällä. Likaisia vaatteita en käytä ikinä. Kynnet on aina hoidettu sormista ja varpaista, sehän kuuluu yleishygieniaan. Ehkä yksinkertaisesti olen vain aina rehellisen täydellinen 24/7 😂

      - Sheena

      • Olen mä joskus käynyt treffeillä, kauan kauan sitten, mutta silloin huomasin, että se on todella typerää, parempi vain mennä kohtaamaan ihminen, niin ei tule vahingossakaan asettaneeksi itselleen kummallisia odotuksia tapaamisen suhteen. Itselläni se toimii, aivot ovat aika kivasti ohjelmoitavissa.

        No siis mitä omista deiteistä muistan ja mitä olen kavereitten deittejä seuraillut, niin käsittämättömän heppoisilla perusteilla vedetään ihan liinat kiinni ulkoasun kanssa. En sano etteikö toimisi, mutta pettymyksiä ynnäillessä ei voi välttyä ajatukselta, että pitäiskö ottaa vähän lunkimmin sen ulkoasun kanssa ja varsinkin odotusten kanssa.

        Sunnuntainaama on vain kuvaus, muta ilmeisen hyvin palstalaiset ovat ymmärtäneet mitä tarkoitan, mikä itsessään antaa perustelun sille termille, vaikka jotkut (kröhöm) muuta sunnuntai- ja arkinaamojensa eroista sanovatkin 😁


    • Anonyymi

      Niin olen ostanut tuolta NETLIFXIN PORUKALTA ELI bLACKROCK HEINÄKUUN ALKUUN ASTI KATSELUAIKOJA KÄTEIELLÄ... ..

    • Anonyymi

      No totta kai siksi, että saa pimppiä.
      Ei tässä nyt mitään elämänmittaista kivirekeä olla hakemassa.

    • Anonyymi

      tuollainen hyvä jooh pitää kysyä tytöiltäkin apua että minkälainen olisi kaikillekin hauska peli.... olin huomaavinani, naapurit hankkineet uuden auton farkku-jutun jonkin kai

      mutta samalla kun kirjoitan niin nimittelijän muutamat mitä yekee..

      Veidis
      Pikje
      Axena

    • Anonyymi

      ha joo tuo Axena varmaan Xena oyysnut

    • Sinällään olen samaa mieltä aiheesta kanssasi, mutta moni nainen häpeää olla tavanomainen vaikka sitä oikeasti olisikin.
      Deiteille kääriydytään koreaan ulkokuoreen siksi, että tämä maailma on pinnallinen. Se vain on sitä.

      Moni, liian moni hakee sitä wau!-fiilinkiä ensimmäisellä kohtaamisella. Pitää kolahtaa, jotta syntyisi edes niitä toisia treffejä.
      Pinnallista menoa.

      Ite koen että minua viehättää persoona ja sitä ei voi esitellä ensisilmäyksellä.. tarvitsen pitkällistä yhteistyötä, ennenkuin voin sanoa olevani kiinnostunut edes ajattelemaan kumppanuutta.

      Romanttisesti harvoin kiinnostun, ihmisyys tulee ensin ja sit vasta ehkä joskus romantiikkaa.
      Kiima ei ole romantiikkaa ja se kiima aiheuttaa niitä kemiahömpötyksiä itsellenikin.

      Lähtökohtaisesti minä en ole kiinnostunut perinteisestä parisuhteesta, joten asetelmasi ei päde minuun. En se minäkään harrsta mitään deittailua ( paitsi pujiksen kanssa ), kohtaan ihmisiä ihmisinä. En koe tarpeelliseksi kohentaa itseäni kenenkään tähden tapaamisiin, sillä en ole laittanut verkkoja vesille ollenkaan. Siis en ole haku päällä.

      • No kyllä varmaan aika moni mieskin kokee kaipaavansa hiukan jotain mikä nostaa ainakin itsetuntoa ennen treffejä? Toki naisten kohdalla yhteiskunnan maskuliiniset traditiot painanevat enemmän vaakakupissa, miksei myös puhdas halu saada välillä tälläytyä.

        En nyt ihan prikulleen muista, mutta muistelisin, etten meidänkään "ensitreffeillä" ihan täysin "sunnuntainaamalla" ollut liikenteessä. Mulla on mielikuva, että olin laittanut päälleni "pyhäpaidan" arkipaitojen sijaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No kyllä varmaan aika moni mieskin kokee kaipaavansa hiukan jotain mikä nostaa ainakin itsetuntoa ennen treffejä? Toki naisten kohdalla yhteiskunnan maskuliiniset traditiot painanevat enemmän vaakakupissa, miksei myös puhdas halu saada välillä tälläytyä.

        En nyt ihan prikulleen muista, mutta muistelisin, etten meidänkään "ensitreffeillä" ihan täysin "sunnuntainaamalla" ollut liikenteessä. Mulla on mielikuva, että olin laittanut päälleni "pyhäpaidan" arkipaitojen sijaan 😂

        Meidän ensitreffit .. siis "ensitreffit" oli tyttöjen bailuilta. Jos muistat. Sain kovasti noottia, että toin miehen tyttöjeniltaan.
        Ne kun perinteisesti ovat tyttöjeniltoja...


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe