jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
6detta päivää 8kaljaa
kuudetta päivää kaljassa mutta lievässä. Tänään tuli nukuttua yöllä kello kahteen päivällä ja parissa erässä kesken päiv4112taas joku
..kyseli nahkabyxoreista miehillä ja ihmisten mielipiteitä siitä..voi hyvä ihme..who cares.. nahkabyxoreita on hevareill3112taas ne vei mun..
..shaanomaghhlehden.. ärrggh siis sanomalehden näin aikaisin aamulla.. http://www.youtube.com/watch?v=YITlcfhdWAE&featu7112strohpäivitystä stroff stroff
.,koff koff ja kohh köhh ja vastaus kaikille edelliseen aloitukseeni stohhista tuosta alppien kemistin luomasta lahjasta2112hauska mut keskinkertainen elämä
..aarrggghh kyllästyttäää..Pohjois-koreassakin joku värvättiin agentiksi jo koulussa..sinut on valittu.. thäts it.. ei o8112kävin taas aj oltta
..sitähän merkiltään kävin ostamassa.. PIRKKAA KUN PITÄÄ OLLA TARKKAA..NOBSUT EI MAISTU ENÄÄ EIKÄ OLLU KOFFIN EUROMN TÖL1112vo hessu hessu hessu
..voi heeessuu..mixi teit sen mixi mixi,.. oi jäöi ssuomiii armasmmaaaaaaaaaaaaaaa-arrrrrrrrrrrr.. misi hönkÄilet tukhol0112oletko hellinyt vatsaasi
..tänään? laihduttaminen on humpuukia.. minäkin aluksi meinasin koska jouluna minutas tulee kuin kinkku ottaa iisisti en0112- 0111
Barokkiherttuan kalukukkaro
Keksin viimein käyttöä 2003 Pontiacin seudulta akvitaniasta hylätystä barokkikartanosta löytämälleni kalukukkarolle. Ol4111parahin huuuuuhaaaatt
..vetäsin tosha 0,7 mutta 0,6 vaan ja kevyt viunaa hjellonaa..sitmenin buoariin.. kas strbee tai tgoinen oli sidukka si1111pervokin sanansutkauksia vol 2
vaimo kysy entiseltä vanhalta pervokilta ilmoja 80vuotis syntymäpäivänään..entinen vanha pervokki avas oven ja katsoi ul0111mikäon juoppoliini?
..istuin autiotalossa oluella..kun vintiltä tömähti alas joku lärvä ja sanoa mua juoppoliiniksi kun istun yksin autiotal13111ricky zorsa
..tää on hyvä biisi.. sopii iltaan.. https://www.youtube.com/watch?v=BIYitgWU-H4 kaahhdestaan mee baiiilataannn.. iltaa0111alllllllllkoholi
alkoholilla ei saa leikkiä..höh juoda nyt sillei et heti menee känniin.. hohhoijaa mut mä ajattelin ottaa jälleen kerran0110jos ottaa alkoholia
..siis jos ottaa alkoholia mukaan sienimetsään katoaako harkintakyky? kyky tunnistaa sieniä?..sekä onko vaarana nukahtam9110kevät vituttaa
..aurinko häikäsee,lumet sulaa, märkää,koiranpaskat haisee ja leviää,pienikin lämpöaste varsinkin aurinkoisella säällä a0110katselin google mapsia billundista
..kovasti alkoi tehdä mieli tanskaan..on vierähtänyt tovi.. telkustakin tulee hyviä ohjelmia tanskasta tosin ei billundi6110- 1110
- 0110