..kohta tulee kuulemma uusi muotivirtaus kauriin kääntöpiirin eteläpuollelta.. aletaan tekemään rasvan siirtoja ja botoxii persikoihin saadaan erroottinen takamus tännekin.. ????.. väitetään että takamusken voisi sitten siirtää hakaniemen torille kaikkien päällisteltäväksi.. ja kosketeltavaksi unohtamattakaan itseruskettavia aineita joita voi ruiskuttaa tuohon takamukseen.. eikö tämä mene nyt jo hiukan liian pitkälle? feminiinejä JÄTTIpeffoja hakanimen torilla..menee kahvit väärään kurkkuun.. oi aikoja oi tapoja sanoo pervokki..
hottentottimainen takamus huh
6
94
Vastaukset
ohjelman, jossa tyypiltä imettiin rasvaa vatsapoimuista ja tungettiin kyseinen ällöttävän näköinen rasva persposkiin, kun poikaystävä niin tykkäsi.
En vain ymmärrä, kuinka se rasva voisi pysyä kuosissa, jos ei ole lihaksia pitämässä sitä pinkeänä? Kun nykyään roikkuvat housut polvissa, niin kohta siellä roikkuu takamus.
Mutta ei hätää. Kotona voi mainiosti kehittää takalistoaan erilaisin voimisteluliikkein, joissa partneri voi olla suurena apuna. Laihialaista tapaa emme suosittele...sitä imettyä rasvaa törkätään joillakin vähän kaikkialle kehoon..mistä uupuu.. roikkuvista pomeloista oon kuullut mut roikkuvat persposket voisi olla aika näky..
- Haarukka suorastaan
pervokki kirjoitti:
..sitä imettyä rasvaa törkätään joillakin vähän kaikkialle kehoon..mistä uupuu.. roikkuvista pomeloista oon kuullut mut roikkuvat persposket voisi olla aika näky..
Enää suomalaisille naisille on jo tarpeeksi levee takapuoli
Haarukka suorastaan kirjoitti:
Enää suomalaisille naisille on jo tarpeeksi levee takapuoli
..hottentoteilla näpäkästi nöpötti pystyssä..
- ruikkija
Heh voin lahjoittaa rasvaa feminiinipehvaan ihan mielelläni.
Kokeilla sais ruiskuttaa sitä rusketusainetta näkis minkälainen tulos olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1802370Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli571540Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2211379Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi571202Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus811195Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391119- 721081
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331045- 651030
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224945