..kohta tulee kuulemma uusi muotivirtaus kauriin kääntöpiirin eteläpuollelta.. aletaan tekemään rasvan siirtoja ja botoxii persikoihin saadaan erroottinen takamus tännekin.. ????.. väitetään että takamusken voisi sitten siirtää hakaniemen torille kaikkien päällisteltäväksi.. ja kosketeltavaksi unohtamattakaan itseruskettavia aineita joita voi ruiskuttaa tuohon takamukseen.. eikö tämä mene nyt jo hiukan liian pitkälle? feminiinejä JÄTTIpeffoja hakanimen torilla..menee kahvit väärään kurkkuun.. oi aikoja oi tapoja sanoo pervokki..
hottentottimainen takamus huh
6
109
Vastaukset
ohjelman, jossa tyypiltä imettiin rasvaa vatsapoimuista ja tungettiin kyseinen ällöttävän näköinen rasva persposkiin, kun poikaystävä niin tykkäsi.
En vain ymmärrä, kuinka se rasva voisi pysyä kuosissa, jos ei ole lihaksia pitämässä sitä pinkeänä? Kun nykyään roikkuvat housut polvissa, niin kohta siellä roikkuu takamus.
Mutta ei hätää. Kotona voi mainiosti kehittää takalistoaan erilaisin voimisteluliikkein, joissa partneri voi olla suurena apuna. Laihialaista tapaa emme suosittele...sitä imettyä rasvaa törkätään joillakin vähän kaikkialle kehoon..mistä uupuu.. roikkuvista pomeloista oon kuullut mut roikkuvat persposket voisi olla aika näky..
- Haarukka suorastaan
pervokki kirjoitti:
..sitä imettyä rasvaa törkätään joillakin vähän kaikkialle kehoon..mistä uupuu.. roikkuvista pomeloista oon kuullut mut roikkuvat persposket voisi olla aika näky..
Enää suomalaisille naisille on jo tarpeeksi levee takapuoli
Haarukka suorastaan kirjoitti:
Enää suomalaisille naisille on jo tarpeeksi levee takapuoli
..hottentoteilla näpäkästi nöpötti pystyssä..
- ruikkija
Heh voin lahjoittaa rasvaa feminiinipehvaan ihan mielelläni.
Kokeilla sais ruiskuttaa sitä rusketusainetta näkis minkälainen tulos olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691