harvinainen homotiainenko siellä?

Lähipuistikon metsikössä tuolla muutaman kilsan päässä näin lämpösenä aurinkoisena kevättalvipäivänä olin lenkillä.
Aurinko sokaisi pikkusen mutta olin näkevinäni metsikössä vipeltävän homotiaisen.

se viiletti pelkkä aamutakki päällä hulmuten, jalat olivat kuin broilerinkoivet ja jotkut vaalenpunaiset huopikkat jaloissa. Punatut huulet, meikatut silmät.

Se katsahti minuun ja muistutti hiukan sitä yhtä romutransua..mikä se nimi nyt olikaan? Että puistatti.
No nopeasti se jatko vipeltämistä pakoon jättäen jälkeensä oudon tipumaisia jälkiä? Ei se ihminen ollut se taisi olla homotiainen.

Löysin muuten rannalta korjauskelpoisen tägätyn hylätyn botskin. Pitäisköhän omia se? on se ollu siellä kauankin mutta nyt pääsin jäälle kävelemään ja lähemmäs. Otin siitä kuvia. Hytillinen lasikuitupohjainen botski.

9

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin se meidän Homo- Pekka pärjäsi sen Venäjän Loverovin kanssa. Tiedotustilaisuudessahan yritetään vittuilla toiselle maalle mahdollisimman paljon ja verhotusti ja Haavisto pärjäsi siinä hienosti. Hienosti taiteili Homo- Pekka dipsomaanisin sanakääntein, kieli keskellä suuta.

Tämä Carolan tulkinta Humu- Pekasta on hieno, upeine säestyksineen:
      https://www.youtube.com/watch?v=tdzOn0madfQ

Mainitsit alustuksessasi chicken wingsit. Eilen ladattiin nettiin video, jossa Jaajo ja Jethro syövät niitä, aina vaan tulisemman kastikkeen kanssa. Kannattaa katsoa, jos pitää kevyestä jutustelusta ja huuhaa- tyyppisestä lipstikka- huumorista. Siinä mennään lopulta satoihin miljooniin Scovilleihin:
      https://www.youtube.com/watch?v=tdzOn0madfQ

Olinko eka?

• Pekkako se oli? Minkälaisia tipumaisia jälkiä jättää kremliniin? (en seuraa politiikkaa ja harvoin uutisiakaan)

Mulla on pakkasessa koipi. Chilikastiketta ei oo ja enempi ei riitä kuin poppamiehen naga jolokia vahvuus 8/10 muuten täysi kymppi. Hinnakas on..pitäs löytää halvempaa. Pervokki on ehta chilimies. Ei lyö tulta suusta eikä perseestä. Vatsa kestää ja nenähana aukee. Tulee tuhti voimakas olo.

Vois painia vaikka jetin kaa. Jaajo on vähän kulunut. Jaa jo no joo.

• Anonyymi

kiitos en ole. Olen heterotintti, Taidan olla sitä harvinaistuvaa lajia.

• Joo.. nykyaika ...mä oon heterovokki
        1. maailma myrkyttyy kemikaaleja
        2. mikromuovii IHan kaikkialla ilmasta lähtien
        3. naisten hormoneja vedessä.. tulee vaan naiskaloja..uroot katoaa..tiede todistaa tämän
        4. huumehia juomavedessä..spiidii
        5. lääkkeitä vesistöissä.. hulluksi maailma mene..entäpä some? think about thät..

• Anonyymi

Tuon nahkastetsonpäisen tunnistin. Petelius Kymenlaaksosta lähtöisin.
        Nyt kun se on äänestetty vihreistä senaattoriksi, niin se pyytää anteeksi tota bongaustyyliään revolverilla.

Ei tässä muuta. ent. voikkaalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun se on äänestetty vihreistä senaattoriksi, niin se pyytää anteeksi tota bongaustyyliään revolverilla.

Talitintin syyks tämäkin meni. Soli erikoistunu toisten siipiveikkojen aivoihin. Nokki ne henkiltä ja söi sitten niiden aivot.
        Löytys henkensä menettäneenä sitten ite omppopuun alta, niin oletimma.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko niitä Voikkaan Hyypiöitä? Samihan taitaa olla siirtynyt toisen paperikoneen äärelle Koskiin. Mikä meihin suomalaisiin on mennyt; viime vuonna huudettiin Huuhkajille ja tänä vuonna Helmipöllöille?

Onko kellään muistikuvia postilinja- auto liikenteestä? Tietysti kaikki muistavat sen erittäin yleisen postimerkin 70- luvun alusta, joka on jokaisen entisen pikku- ukon kansiossa. Itse olen ollut ainakin kerran postiauton kyydissä. Taisi olla Lapissa. Normaali onnikka, mutta osa matkustamosta oli varattu postille.

Huomenna on sitten se hömötiaisten oma juhla, kun valitaan Suomen edustaja viisuihin. Olen tosi pettynyt, jos Räni tai Teflonit eivät voita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4087
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3721
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3215
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2427
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2216
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2055
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1778
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36