..niin.. kerran soitin viulua.. kaveri vieressä itki..kunnes tajusin sohivani vaan kaverin silmään jousella.. vituttiko? kyllä..kaverin puolesta ei taitojen puutteesta joita ei edes ollut.. ei siis ollut taitoja.. mut sen jälkeen vaihdoin taidemaalaukseen eikä kukaan ole itkenyt.. enkä itsekään ole valittanut..
kerran soitin viulua
7
106
Vastaukset
- ura.sepänsällinä
Niin ja seppiäkin tarvitaan. Tosin tuo amerikkalainen seppäsarja ei oikein ole suosittujani. Voi johtua siitä kun löin nuorena seppää lekalla näpeille.
Niin nopeaa uranvaihtoa en muista. Seppä voitti kyllä kiroiluvisan, mitä se perääni heitteli. - a-no
Per... vokki on palanut! Pervert is back! Pervo on selässä!
Ei Sinun kaltaisesi katujen kasvatti ole omimmillaan klassisen musiikin parissa. Kyllä ne Eiran hienostorouvatkin polttaisivat itsensä, jos krillimakkaraa ja tölkkiolutta kokeilisivat nauttia.
Oletko muuten nähnyt klippiä, jossa Simo ja Spede yrittivät soittaa fur Elisen (karvainen Elise?) kaksikätisesti? Tässä kas: https://www.youtube.com/watch?v=JJBL6f39xx4
Aloitat kirjoituksesi aina kolmella pisteellä ja muutenkin alussa aina paljon pisteitä. Oletko huitonut itseäsi sillä viulun jousella omiin silmiisi aikoinaan ja sokeutunut, kun pistekirjoitusta aina aluksi tulee? - fagottieinari
Sain aikoinaan puhaltaa selli kaverini fagottia. Se oli kivaa, kaverikin tykkäs.
- fagottieinari
Niin, olen kerran soittanut nahkahanuria. Siinäpä pelien peli.
- marssi.narvasta
Kun sain omaa palkkaa, ostin komean kitaran oikein musiikkikaupasta. Oli se mieleinen ostos ison perheen pojille, veljilleni.
Viulu oli liian vaikea. Isäni soitti hyvin, erittäin hyvin. Yotubesta soittamisen opin 10v.sitten. - 7.62.cal
Kerran soitin ohuessa siiderissä naiselle. Tiesin että se on varattu. Se rouva lähetti minulle kirjeen ja tekstiviestin. Ei kehunu ollenkaan.
- samaa.v.sakkia
Riideltiin ison ja pahasisusen rouvan kanssa. Sen ukko oli kuiva ja heiveröinen. Sanottiin että sillä on miljoonan osakesalkku.
Ukko kävellytti norjan hirvikoiranarttua. Se oli katsonut minut vihollisekseen. Kun se yritti mua purra jalkaani, niin potkaisin sitä.
Koiran emäntä tuli rappuun huutamaan että olit potkinut heidän koiraansa. Se eukko halus potkasta minua, mutta vedin oven eteen.
Olisin haluunut lyödä sitä ämmää, mutta minulla oli jo ehdonalainen päällekäyjän lyömisestä, joten en uskalla. Joutuisin oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743