..istuin autiotalossa oluella..kun vintiltä tömähti alas joku lärvä ja sanoa mua juoppoliiniksi kun istun yksin autiotalossa oluella..
vain kuulemma juoppoliinit tekee semmosta..no mä sanoin että mulla on tuo kamera tuossa vieressä ja on kuuma päivä..merkkaa että olin kuvausretkellä ja kuumuus alko janoittaa niin mitäpä siinä jos oluen juo..
lähdin sitten pois kun lärvä ei tietenkään mitään ymmärtänyt ja alko hirveesti dunkkaa ja kuolaa..
mikäon juoppoliini?
13
102
Vastaukset
- -liini
on juoppo-sanan diminutiivi.
- aina pitää
pervokki kirjoitti:
..fiini dimunatiivi
olla, sanoi kissa ....."
Suurta runoilijaa lainaten. aina pitää kirjoitti:
olla, sanoi kissa ....."
Suurta runoilijaa lainaten...eikä haista kissanruualle..
- -liini
pervokki kirjoitti:
..eikä haista kissanruualle..
vuonna örkky kunnon kolli, se söi keuhkoa, pallotteli sitä ennen apettaan pitkin seiniä.
-liini kirjoitti:
vuonna örkky kunnon kolli, se söi keuhkoa, pallotteli sitä ennen apettaan pitkin seiniä.
..nyt vähän pitääkin pallotella..ihan sitä sama ketä söi ja vielä pitkin seiniä..
- kuvakalle
http://picturesbyemily.com/2008 pictures/poli lion.jpg
on tosa
kassi on kai kädessä vai mikä onkaan ja alko dunkkaan ja kuolaan.. no ny oot oikeella palstalla pervokki :-))
- Se olin
Mä kun sun eteesi tupsahdin;-)
Sun oma juoppoliinisi!- poika pieni
pervokki kirjoitti:
..minä en nyt taida tietää kenestä juoppoliinitä tässä nyt oikein on kyse?
muistisi syövereitä;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503247- 151680
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161619- 341548
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251362Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401262- 601201
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221003- 127952