..istuin autiotalossa oluella..kun vintiltä tömähti alas joku lärvä ja sanoa mua juoppoliiniksi kun istun yksin autiotalossa oluella..
vain kuulemma juoppoliinit tekee semmosta..no mä sanoin että mulla on tuo kamera tuossa vieressä ja on kuuma päivä..merkkaa että olin kuvausretkellä ja kuumuus alko janoittaa niin mitäpä siinä jos oluen juo..
lähdin sitten pois kun lärvä ei tietenkään mitään ymmärtänyt ja alko hirveesti dunkkaa ja kuolaa..
mikäon juoppoliini?
13
111
Vastaukset 13
- -liini
on juoppo-sanan diminutiivi.
- aina pitää
pervokki kirjoitti:
..fiini dimunatiivi
olla, sanoi kissa ....."
Suurta runoilijaa lainaten. aina pitää kirjoitti:
olla, sanoi kissa ....."
Suurta runoilijaa lainaten...eikä haista kissanruualle..
- -liini
pervokki kirjoitti:
..eikä haista kissanruualle..
vuonna örkky kunnon kolli, se söi keuhkoa, pallotteli sitä ennen apettaan pitkin seiniä.
-liini kirjoitti:
vuonna örkky kunnon kolli, se söi keuhkoa, pallotteli sitä ennen apettaan pitkin seiniä.
..nyt vähän pitääkin pallotella..ihan sitä sama ketä söi ja vielä pitkin seiniä..
- kuvakalle
http://picturesbyemily.com/2008 pictures/poli lion.jpg
on tosa
kassi on kai kädessä vai mikä onkaan ja alko dunkkaan ja kuolaan.. no ny oot oikeella palstalla pervokki :-))
- Se olin
Mä kun sun eteesi tupsahdin;-)
Sun oma juoppoliinisi!- poika pieni
pervokki kirjoitti:
..minä en nyt taida tietää kenestä juoppoliinitä tässä nyt oikein on kyse?
muistisi syövereitä;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta773134Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3731168Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty33785Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s265670Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä149622Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto20600Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31578Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17525Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30518