..istuin autiotalossa oluella..kun vintiltä tömähti alas joku lärvä ja sanoa mua juoppoliiniksi kun istun yksin autiotalossa oluella..
vain kuulemma juoppoliinit tekee semmosta..no mä sanoin että mulla on tuo kamera tuossa vieressä ja on kuuma päivä..merkkaa että olin kuvausretkellä ja kuumuus alko janoittaa niin mitäpä siinä jos oluen juo..
lähdin sitten pois kun lärvä ei tietenkään mitään ymmärtänyt ja alko hirveesti dunkkaa ja kuolaa..
mikäon juoppoliini?
13
94
Vastaukset
- -liini
on juoppo-sanan diminutiivi.
- aina pitää
pervokki kirjoitti:
..fiini dimunatiivi
olla, sanoi kissa ....."
Suurta runoilijaa lainaten. aina pitää kirjoitti:
olla, sanoi kissa ....."
Suurta runoilijaa lainaten...eikä haista kissanruualle..
- -liini
pervokki kirjoitti:
..eikä haista kissanruualle..
vuonna örkky kunnon kolli, se söi keuhkoa, pallotteli sitä ennen apettaan pitkin seiniä.
-liini kirjoitti:
vuonna örkky kunnon kolli, se söi keuhkoa, pallotteli sitä ennen apettaan pitkin seiniä.
..nyt vähän pitääkin pallotella..ihan sitä sama ketä söi ja vielä pitkin seiniä..
- kuvakalle
http://picturesbyemily.com/2008 pictures/poli lion.jpg
on tosa
kassi on kai kädessä vai mikä onkaan ja alko dunkkaan ja kuolaan.. no ny oot oikeella palstalla pervokki :-))
- Se olin
Mä kun sun eteesi tupsahdin;-)
Sun oma juoppoliinisi!- poika pieni
pervokki kirjoitti:
..minä en nyt taida tietää kenestä juoppoliinitä tässä nyt oikein on kyse?
muistisi syövereitä;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805