Keräsin tänään päivällä sysimetsässä lampaankääpiä kun löyty. Länsiuudella maalla. Oli kuuma. Pari tuntia sitten puhdistin käävät. Pesin ja suolasin. Käytän ne huomenna. Vettä sataa ja väsyttää mutta huomenna syödään lampaankääpiä jotta niin.
lampäänkääpä-sysimetsä
2
103
Vastaukset
- a-no
Mun isoisäni veisteli asemasodan aikana, Helsingin Rautatieasemalla lampaankäävistä tuhkakuppeja. Ovat vieläkin tuolla vinnillä. Vaan harvapa se nykyään enää polttaa!
Lammpaankääpien sijaan kannattaa keräillä pakurikääpiä. Sillä on aivan ihmeelliset terveysvaikutukset; se parntaa reumatismin ja kihdin, poistaa ilmavaivat, astmat ja aataminomenat. Se laihduttaa lihavan, lihottaa laihan, pidentää lyhyen, lyhentää pitkän, vahvistaa heikon, heikontaa vahvan, nuorentaa vanhan ja vanhentaa nuoren. Sopii hammastahnaks', saapasrasvaks', kinkkupastaks' ja kärrynrasvaks'. Parantaa huonon näön ja turmelee huonon, tekee kuurosta kuulevan, kuulevasta kuuron, menetääte huolet, noidannuolet umpisuolet ja jollette syö, niin varmasti kuolette!Käytän lampaankäävät vasta tänään. Ne oli suolassa ja jäääkaapissa. kaikkeen nuo pakurikäävät sitten vissiin auttavat. Auttavatko ne alkoholismiin? mulla aukes ei eilen kossu ja tänään vasta syödään possua ja lampaakääpiä..ehkä vähän riissii ja pakastemaissii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891