jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
eteisvärinä
Onko eteisvärinä väreilyä eteisessä? Heräsin tänään nimittäin pikku kohmelossa hirveään suihkukoneen ääneen. Vähän paik7110köyhän saaliskalastus
Kyllä se on niin että köyhän ei kannata pilkkimiseen hirveästi tuhlata (ruuan vuoksi) aikaa. Saalis saattaa jäädä tulema37110vastasinmpas ilmoo..
..deitti-ilmoo.. otin aurinkoa, kainalot hikoontu..tein grahamleipäsämpylätaikinan se kohoo..kohta alan pyörittelee ja6109hottentottimainen takamus huh
..kohta tulee kuulemma uusi muotivirtaus kauriin kääntöpiirin eteläpuollelta.. aletaan tekemään rasvan siirtoja ja botox6109onkosestatusymboli?
..asuu isossa kaupungissa kuten stadissa epsoossa turussa..laHDESSA TAI RIIHIMÄELLÄ? ITE KAIPAAN MAALLE JA PUOLET AJATSA4109pariisin kevät
..tän pitäs potkia liikkeelle..oikeille raiteille ei pariisiin asti mutta stadiin ja kuohuviini ja kuohuviinipuullo kiin0109Japani... maanpiirinääri
..katsoin tuossa aamulla kahvitellessa ja kaurakeksiä pureskellessa Joanna Lumleyn Japaniohjelman ensimmäistä osaa. Oon0108paneteltua perseenleikettä
Onko koskaan kukaan valmistanu paneteltua perseenleikettä? vähän kuin paneroitua vasikkaa wieniläiseen tapaan mutta pors1108olin auringossa
..45 minuuttia.. se riitti koko kesäks.. takasin varjoon san pervokki..nahka ei tietenkään palanut kun oli hyvä pohja..13108saippuashou..pyörii/24H
..tää on shaippuashou nykyjäänkuko huuhaaa.. saippuanäyttelijät mutta eikös saippuashou ole roskaa ja sitä tekevät ö-lu6108- 20108
oimiximixi????
suomalaiset vihaavat omaa rakennuskulttuurian? Barbaarisyuus? nykyaika=tymyys? Häpeä? se minkä roviot stadin ulkopuolell2108oon tyytyväinen
..vaikka oon luukussa yksin ryyppää..ei jaksanu lähtee ulos eikä kaverit jaksanu tulla..tuöllu helkkarin hyvää ohjelmaa2107NYT HYVÄTARJOUS laiskoille
.. tavaroiden/huonekalujen siirtelyyn tai vaikkapa vanhemmille leskirouville,..POLTERGEIST... Pervokki on nyt pistänyt p5107niinhän se tiivistää
köyhä katupoika.. loppu on kenkän plankki.. katujuoppo vieressä sano..ei hätää valmis on rankki.. poika..kai sitä tuotos3107lampäänkääpä-sysimetsä
Keräsin tänään päivällä sysimetsässä lampaankääpiä kun löyty. Länsiuudella maalla. Oli kuuma. Pari tuntia sitten puhdist2107jääkaapistani
..löytävät keitetyt kananmunat taitavat olla jo muumiomunia.. kehtaakohan syödä vai tuleeko kipeeksi? omituisesti tuoksa0107että silleen
..juotuani exstra strong bissee ja katsottuani tuon yle teeman dokkarin eläinrakkaudesta.. niin hyvä yrjö sentään.. eluk1107saa kai sitä kysyä?
Onko "pikku musta" sama kuin hottentotti? Vieläkö Möbius kiertää samaa polkua?0107kekripukin ryöstöaikeet
..kekripukki ryösti viime vuonna satokauden tuotteet .paikalle saapui sen jälkeen keripukki ja toi turman..ja ihmiset sa5107