Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. eteisvärinä

    Onko eteisvärinä väreilyä eteisessä? Heräsin tänään nimittäin pikku kohmelossa hirveään suihkukoneen ääneen. Vähän paik
    Huuhaa
    7
    110
  2. köyhän saaliskalastus

    Kyllä se on niin että köyhän ei kannata pilkkimiseen hirveästi tuhlata (ruuan vuoksi) aikaa. Saalis saattaa jäädä tulema
    Köyhyys
    37
    110
  3. vastasinmpas ilmoo..

    ..deitti-ilmoo.. otin aurinkoa, kainalot hikoontu..tein grahamleipäsämpylätaikinan se kohoo..kohta alan pyörittelee ja
    Huuhaa
    6
    109
  4. hottentottimainen takamus huh

    ..kohta tulee kuulemma uusi muotivirtaus kauriin kääntöpiirin eteläpuollelta.. aletaan tekemään rasvan siirtoja ja botox
    Huuhaa
    6
    109
  5. onkosestatusymboli?

    ..asuu isossa kaupungissa kuten stadissa epsoossa turussa..laHDESSA TAI RIIHIMÄELLÄ? ITE KAIPAAN MAALLE JA PUOLET AJATSA
    Kahvikeskustelut
    4
    109
  6. pariisin kevät

    ..tän pitäs potkia liikkeelle..oikeille raiteille ei pariisiin asti mutta stadiin ja kuohuviini ja kuohuviinipuullo kiin
    Huuhaa
    0
    109
  7. Japani... maanpiirinääri

    ..katsoin tuossa aamulla kahvitellessa ja kaurakeksiä pureskellessa Joanna Lumleyn Japaniohjelman ensimmäistä osaa. Oon
    Huuhaa
    0
    108
  8. paneteltua perseenleikettä

    Onko koskaan kukaan valmistanu paneteltua perseenleikettä? vähän kuin paneroitua vasikkaa wieniläiseen tapaan mutta pors
    Huuhaa
    1
    108
  9. olin auringossa

    ..45 minuuttia.. se riitti koko kesäks.. takasin varjoon san pervokki..nahka ei tietenkään palanut kun oli hyvä pohja..
    Huuhaa
    13
    108
  10. saippuashou..pyörii/24H

    ..tää on shaippuashou nykyjäänkuko huuhaaa.. saippuanäyttelijät mutta eikös saippuashou ole roskaa ja sitä tekevät ö-lu
    Huuhaa
    6
    108
  11. entäs se..

    ..neiti naukku? istu baarijakkaralla ja paukku???
    Huuhaa
    20
    108
  12. oimiximixi????

    suomalaiset vihaavat omaa rakennuskulttuurian? Barbaarisyuus? nykyaika=tymyys? Häpeä? se minkä roviot stadin ulkopuolell
    Kahvikeskustelut
    2
    108
  13. oon tyytyväinen

    ..vaikka oon luukussa yksin ryyppää..ei jaksanu lähtee ulos eikä kaverit jaksanu tulla..tuöllu helkkarin hyvää ohjelmaa
    Huuhaa
    2
    107
  14. NYT HYVÄTARJOUS laiskoille

    .. tavaroiden/huonekalujen siirtelyyn tai vaikkapa vanhemmille leskirouville,..POLTERGEIST... Pervokki on nyt pistänyt p
    Huuhaa
    5
    107
  15. niinhän se tiivistää

    köyhä katupoika.. loppu on kenkän plankki.. katujuoppo vieressä sano..ei hätää valmis on rankki.. poika..kai sitä tuotos
    Huuhaa
    3
    107
  16. lampäänkääpä-sysimetsä

    Keräsin tänään päivällä sysimetsässä lampaankääpiä kun löyty. Länsiuudella maalla. Oli kuuma. Pari tuntia sitten puhdist
    Huuhaa
    2
    107
  17. jääkaapistani

    ..löytävät keitetyt kananmunat taitavat olla jo muumiomunia.. kehtaakohan syödä vai tuleeko kipeeksi? omituisesti tuoksa
    Huuhaa
    0
    107
  18. että silleen

    ..juotuani exstra strong bissee ja katsottuani tuon yle teeman dokkarin eläinrakkaudesta.. niin hyvä yrjö sentään.. eluk
    Huuhaa
    1
    107
  19. saa kai sitä kysyä?

    Onko "pikku musta" sama kuin hottentotti? Vieläkö Möbius kiertää samaa polkua?
    Huuhaa
    0
    107
  20. kekripukin ryöstöaikeet

    ..kekripukki ryösti viime vuonna satokauden tuotteet .paikalle saapui sen jälkeen keripukki ja toi turman..ja ihmiset sa
    Huuhaa
    5
    107