..vaikka oon luukussa yksin ryyppää..ei jaksanu lähtee ulos eikä kaverit jaksanu tulla..tuöllu helkkarin hyvää ohjelmaa telkusta helkuti hyviä drinkkejä..muttaaaa-.. kenelläkään ei oo ollu mielipiteitä ikiaikaisen pervokin suvun muinaishta sabnansthkauthksisra kääkkkkk
oon tyytyväinen
2
85
Vastaukset
- CharlieChaplin
Niinkuin ruoka-resepti? Ja jos on niin minkälainen! Kuka sitä aina jaksaa lähteä mihinkään!, en minäkään jaksa aina lähteä vaan joskus viikonpäätteeksi mukava vain rauhoittua! En ole vähään aikaan käynyt ravintoloissa minä! Odotellaan vähän aikaa vielä kevättä kun ne Naiset niissä mini-hameissa ja aurinkolsit päässä rulla-luisteleen..D
..pervokki on kuin vahva itämainen wokkiruoka..ei joo jaksa lähtee minnekää juomia kaapit täys mut olis joku voinu tulla käymää heh huomenna uus päivä.. joo kesää ootwellessa ja lomasuunnitelmia..ketuttaa vaa kun pistin omasta mielestä omaa huuhaatani ja hyvin vähän kommenntteja--ehkä oon ollu tääällöää liian kauan..tuleepi pöpiksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4510986T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli362861Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo282016- 1411835
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971279Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast161260- 741203
- 991056
- 601048
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn2061040