..45 minuuttia.. se riitti koko kesäks.. takasin varjoon san pervokki..nahka ei tietenkään palanut kun oli hyvä pohja..
olin auringossa
13
108
Vastaukset
Samoilla ajatuksilla liikutaan ....Aurinko ja kesä ,nesteytys
pervokki kirjoitti:
..kumpa joku toisi edes saunakaljaa..
Mäkin kävin siiterin...jääkylmäääääää
sammakko17 kirjoitti:
Mäkin kävin siiterin...jääkylmäääääää
..mut nyt on purassu saamattomuuspeikko..kuumaa ja heikottaa tai väsyttää..hommat jääkesken toinen kenkä kaappiin ja pervokki kauppamatkalle.. näin ei saa käydä tänää.. saiskohan vanehmmilta kaljaa???
pervokki kirjoitti:
..mut nyt on purassu saamattomuuspeikko..kuumaa ja heikottaa tai väsyttää..hommat jääkesken toinen kenkä kaappiin ja pervokki kauppamatkalle.. näin ei saa käydä tänää.. saiskohan vanehmmilta kaljaa???
JuuhDDD...Mutta voit vanhemmilta kysyy oisko kylmää yhtä pulloo lisko heräää
sammakko17 kirjoitti:
JuuhDDD...Mutta voit vanhemmilta kysyy oisko kylmää yhtä pulloo lisko heräää
..tulee mieleen..tuovat kaupasta tullessaaan..
pervokki kirjoitti:
..tulee mieleen..tuovat kaupasta tullessaaan..
Mieleen ? vai pitääkö kilauttaa?
sammakko17 kirjoitti:
Mieleen ? vai pitääkö kilauttaa?
..saunasta oli kyse ja silloin lähes aina saunakoljat mukana..
pervokki kirjoitti:
..saunasta oli kyse ja silloin lähes aina saunakoljat mukana..
Yleensä on että saunan jälkeen miehet juo kaljaa ....anteex liskot
sammakko17 kirjoitti:
Yleensä on että saunan jälkeen miehet juo kaljaa ....anteex liskot
..liskojen saunanjälkeisestä sielunelämästä...
pervokki kirjoitti:
..liskojen saunanjälkeisestä sielunelämästä...
Lukea liskoista nih oppiDDD
- CharlieChaplin
Kysynyt torin grilli-kojuista sellaista ruokaa kuin per-wokki? Juu ei sitä liikaa aurinkoa kannata ottaa nykyään!
..sellasessa oudossa kaupungissa jossa on kyllä varmaan monta torii muttei sydäntoria joka olisi edes jostainkotoisin.. statiin pitää mennä jos haluu torilla kysyä grilliltä per-wokkia.. siellä kun varmasti on kiimalaispopulaatioo.. anteeks kiinalaispopulaatioo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419
