entäs se..

..neiti naukku? istu baarijakkaralla ja paukku???

20

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nk.

      taisit niitä mereneläviä ettii sieltä pöydän alta..
      juu ja kaikenlaisii jutustelit ..:-)
      yäällä huutelit viel täällä palstalla oli pökäleet hukassa..:-)
      noo ei se niin vakavaa ollu hauska veikko oot..:-(

      • ..vielä jaksoin? no huurussa menny kaks päivää.. et sillai..


      • k.n
        pervokki kirjoitti:

        ..vielä jaksoin? no huurussa menny kaks päivää.. et sillai..

        ei kuulu mulle ei ...
        hauskaa päivää..


      • k.n kirjoitti:

        ei kuulu mulle ei ...
        hauskaa päivää..

        ..kyllä täStä tulee vielä..ihaN HAUSKA PÄIVÄ..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vielä jaksoin? no huurussa menny kaks päivää.. et sillai..

        Huuruissa hmm


    • CossuWissy

      kimppuun vaan kuin sika limppuun.

      • ..kun neidit ei saa pierrä.. ainajaa baarijakkaralla,..


      • exvakkari
        pervokki kirjoitti:

        ..kun neidit ei saa pierrä.. ainajaa baarijakkaralla,..

        Aina paarinjakkaralla HIH kunnon paukku tekee terää


      • impi-lempi
        exvakkari kirjoitti:

        Aina paarinjakkaralla HIH kunnon paukku tekee terää

        Naiset ei piereskele !! ja piste!


      • no aattelin
        impi-lempi kirjoitti:

        Naiset ei piereskele !! ja piste!

        mitä oot mieltä :-)


      • impi-lempi
        no aattelin kirjoitti:

        mitä oot mieltä :-)

        Hienot naiset ei edes töräyttele !! ;)


      • k.n
        impi-lempi kirjoitti:

        Hienot naiset ei edes töräyttele !! ;)

        ei se haittaa jos hengitys sitten haisee..
        juu..
        missä peili..


      • impi-lempi
        k.n kirjoitti:

        ei se haittaa jos hengitys sitten haisee..
        juu..
        missä peili..

        saa paremmin häivytettyä ;))

        Et sä peiliä tarvi huulipunan laittamiseen, kyllä sä olet jo oppinut , missä sun huulet sijailtsee ;O)))


      • k.n
        impi-lempi kirjoitti:

        saa paremmin häivytettyä ;))

        Et sä peiliä tarvi huulipunan laittamiseen, kyllä sä olet jo oppinut , missä sun huulet sijailtsee ;O)))

        oliko oikein


      • impi-lempi
        k.n kirjoitti:

        oliko oikein

        oli ...kait ;))


      • exvakkari
        impi-lempi kirjoitti:

        saa paremmin häivytettyä ;))

        Et sä peiliä tarvi huulipunan laittamiseen, kyllä sä olet jo oppinut , missä sun huulet sijailtsee ;O)))

        Laittoon peiliä osaa ihan noin vaan


      • k.n
        exvakkari kirjoitti:

        Laittoon peiliä osaa ihan noin vaan

        sinne suuntaan mistä ääni tulee..
        huh huuh..
        keitän ne kahvit nyt kuuliko kukaan..


      • exvakkari
        k.n kirjoitti:

        sinne suuntaan mistä ääni tulee..
        huh huuh..
        keitän ne kahvit nyt kuuliko kukaan..

        Vaan ,täällä juodaan jo kippis


      • k.n
        exvakkari kirjoitti:

        Vaan ,täällä juodaan jo kippis

        sitä kahvia siis mokkaa vai...
        tiskit koneeseen ja roskat ulos kuulostaako tutulta ..
        kaikki on äippäin kohta on taas yö..
        se saunakin piti jossain välissä lämmittää..
        kauppa r kioski juu kavereita tulee.
        läähätän ja läkähdyn...:-)
        hiki valuuu apuaaaa.....


      • exvakkari
        k.n kirjoitti:

        sitä kahvia siis mokkaa vai...
        tiskit koneeseen ja roskat ulos kuulostaako tutulta ..
        kaikki on äippäin kohta on taas yö..
        se saunakin piti jossain välissä lämmittää..
        kauppa r kioski juu kavereita tulee.
        läähätän ja läkähdyn...:-)
        hiki valuuu apuaaaa.....

        Nyt otetaan rennoksi sauna pannaa illalla HIH


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe