..neiti naukku? istu baarijakkaralla ja paukku???
entäs se..
20
108
Vastaukset
- nk.
taisit niitä mereneläviä ettii sieltä pöydän alta..
juu ja kaikenlaisii jutustelit ..:-)
yäällä huutelit viel täällä palstalla oli pökäleet hukassa..:-)
noo ei se niin vakavaa ollu hauska veikko oot..:-(- k.n
pervokki kirjoitti:
..vielä jaksoin? no huurussa menny kaks päivää.. et sillai..
ei kuulu mulle ei ...
hauskaa päivää.. k.n kirjoitti:
ei kuulu mulle ei ...
hauskaa päivää....kyllä täStä tulee vielä..ihaN HAUSKA PÄIVÄ..
pervokki kirjoitti:
..vielä jaksoin? no huurussa menny kaks päivää.. et sillai..
Huuruissa hmm
- CossuWissy
kimppuun vaan kuin sika limppuun.
- exvakkari
pervokki kirjoitti:
..kun neidit ei saa pierrä.. ainajaa baarijakkaralla,..
Aina paarinjakkaralla HIH kunnon paukku tekee terää
- impi-lempi
exvakkari kirjoitti:
Aina paarinjakkaralla HIH kunnon paukku tekee terää
Naiset ei piereskele !! ja piste!
- no aattelin
impi-lempi kirjoitti:
Naiset ei piereskele !! ja piste!
mitä oot mieltä :-)
- impi-lempi
no aattelin kirjoitti:
mitä oot mieltä :-)
Hienot naiset ei edes töräyttele !! ;)
- k.n
impi-lempi kirjoitti:
Hienot naiset ei edes töräyttele !! ;)
ei se haittaa jos hengitys sitten haisee..
juu..
missä peili.. - impi-lempi
k.n kirjoitti:
ei se haittaa jos hengitys sitten haisee..
juu..
missä peili..saa paremmin häivytettyä ;))
Et sä peiliä tarvi huulipunan laittamiseen, kyllä sä olet jo oppinut , missä sun huulet sijailtsee ;O))) - k.n
impi-lempi kirjoitti:
saa paremmin häivytettyä ;))
Et sä peiliä tarvi huulipunan laittamiseen, kyllä sä olet jo oppinut , missä sun huulet sijailtsee ;O)))oliko oikein
- impi-lempi
k.n kirjoitti:
oliko oikein
oli ...kait ;))
- exvakkari
impi-lempi kirjoitti:
saa paremmin häivytettyä ;))
Et sä peiliä tarvi huulipunan laittamiseen, kyllä sä olet jo oppinut , missä sun huulet sijailtsee ;O)))Laittoon peiliä osaa ihan noin vaan
- k.n
exvakkari kirjoitti:
Laittoon peiliä osaa ihan noin vaan
sinne suuntaan mistä ääni tulee..
huh huuh..
keitän ne kahvit nyt kuuliko kukaan.. - exvakkari
k.n kirjoitti:
sinne suuntaan mistä ääni tulee..
huh huuh..
keitän ne kahvit nyt kuuliko kukaan..Vaan ,täällä juodaan jo kippis
- k.n
exvakkari kirjoitti:
Vaan ,täällä juodaan jo kippis
sitä kahvia siis mokkaa vai...
tiskit koneeseen ja roskat ulos kuulostaako tutulta ..
kaikki on äippäin kohta on taas yö..
se saunakin piti jossain välissä lämmittää..
kauppa r kioski juu kavereita tulee.
läähätän ja läkähdyn...:-)
hiki valuuu apuaaaa..... - exvakkari
k.n kirjoitti:
sitä kahvia siis mokkaa vai...
tiskit koneeseen ja roskat ulos kuulostaako tutulta ..
kaikki on äippäin kohta on taas yö..
se saunakin piti jossain välissä lämmittää..
kauppa r kioski juu kavereita tulee.
läähätän ja läkähdyn...:-)
hiki valuuu apuaaaa.....Nyt otetaan rennoksi sauna pannaa illalla HIH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532
