Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. tänään se on se..

    ..PUNANENÄPÄIVÄ.. hahahaa mustat vaatteet ylle tukka mustax sopivasti valvottu ja henkevien vainajien seuraan.. räkäläba
    Huuhaa
    0
    53
  2. supien itsemurhat

    Miksi supet tekee itsemurhia?????
    Kahvikeskustelut
    19
    53
  3. nakkikioskista

    Tajusin juuri että on oollu nakkikioskilla muistikuvieni mukaan tasan 10 vuotta sitten Stadissa illalla. Mut olin niin k
    Huuhaa
    5
    53
  4. viisaus vappuun

    Jos et välitä vieraista, voit vaikka pieraista.
    Huuhaa
    0
    53
  5. pornotaidetta vaiko erroottista taidetta???

    ..mietin kun on noita, värejä, pensseleitä, pohjia niin aattelin kun tarttis rahaa muutamaan jutskaan..niin alkaa maalaa
    Huuhaa
    0
    53
  6. maan korvessa

    maan korvessa kulkevi pervokin tie. Kun mulla on tietääkseni vielä yksi viisaudenhammas jäljellä, oliskohan se järkevää
    Huuhaa
    4
    53
  7. oletteko koskaan..

    Oletteko koskaan materialisoituneet ulkomaille? Ekaksi täällä yhtäkkiä toisaalla ja yleensä välissä lento-kone? Joskus o
    Huuhaa
    4
    53
  8. jössestaas

    luulin olleeni amsterdamissa viimeksi 2015 toukokuussa mutta kun katsoin tätä ajankuvaa vuodelta 1922 in color..naamani
    Huuhaa
    1
    53
  9. possuilla kuumat paikat

    On taas Joulun aika.. ja possuilla edessä kuumat paikat. Vähän käy sääliksi jos varsinkin fanittaa vaikkapa häntä.. http
    Huuhaa
    2
    52
  10. niin se vaan on että

    ..luonto tikanpojan puuhun ajaa ja pervokin kapakkaan...ja jos oikein hyvä tuuri käy pääsee pomeloiden väliin.. harmi va
    Huuhaa
    2
    52
  11. kimeä ja äkänen

    ..se on kaasuvoimaa..tana..saatanaakin väkevämpää..
    Huuhaa
    0
    52
  12. Näin viiden päivän jälkeen.

    Onneksi olin maalla..101e taksimatkanikin maksettin joten olin varsin ottetu siitäkin..nyt vaan on se kamala riipivä olo
    Kahvikeskustelut
    0
    52
  13. naistenkaatoo sinkkuna

    On perjantai ja kai sitä pitäs lähtee naistenkaatoon. Näin sinkkuna ku on tullu oltua jonkin aikaa. Joten nyt ku viikonl
    Huuhaa
    6
    52
  14. oon niin saakutan

    ..onnellinen että otan vielä vähän possucommakkii kossupommaccii eikä tähän fiilikseen ja iloon löydy syytä edes naisest
    Huuhaa
    0
    52
  15. rokkaavat rollaattorit

    http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801222200686406_u0.shtml hahahahhhoohhooohhoohhhhoo..
    Huuhaa
    0
    52
  16. more than a feeling?

    pakko, kestää se minkä ilmoille on päästäny..josku oma pieru vituttaa kkoska se haisee.. tulee oikenn paha olo..mutta si
    Ajanviete
    2
    51
  17. runo lauantaiksi..

    "talo uppoo..haaveet kaatuu.. torppaparka.. mullan alle maatuu" "ei vainen... etsintä jatkuu... mut tarttis lainata..
    Kahvikeskustelut
    0
    51
  18. kossupossulonkkukossu

    Kyl nyt maistuis pullo kossuu..mut pitää ollas elvä..tai korkeintaan oluessa..tänään pitäs ottaa asioita esille..ja tehd
    Huuhaa
    5
    51
  19. pieruvoimalla taivaisiin

    kynttilät sammuksiin tai pieruvoimalla taivaisiin..
    Huuhaa
    0
    51
  20. viinakaupan reklaami

    ..leijona minttusuklaa.likööri.. ostas inäkin kun minäkin..juo kuin minäkin.. - auttaa alkoholiperäiseen kaatumatautiin.
    Huuhaa
    0
    51