jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
tänään se on se..
..PUNANENÄPÄIVÄ.. hahahaa mustat vaatteet ylle tukka mustax sopivasti valvottu ja henkevien vainajien seuraan.. räkäläba053- 1953
nakkikioskista
Tajusin juuri että on oollu nakkikioskilla muistikuvieni mukaan tasan 10 vuotta sitten Stadissa illalla. Mut olin niin k553- 053
pornotaidetta vaiko erroottista taidetta???
..mietin kun on noita, värejä, pensseleitä, pohjia niin aattelin kun tarttis rahaa muutamaan jutskaan..niin alkaa maalaa053maan korvessa
maan korvessa kulkevi pervokin tie. Kun mulla on tietääkseni vielä yksi viisaudenhammas jäljellä, oliskohan se järkevää453oletteko koskaan..
Oletteko koskaan materialisoituneet ulkomaille? Ekaksi täällä yhtäkkiä toisaalla ja yleensä välissä lento-kone? Joskus o453jössestaas
luulin olleeni amsterdamissa viimeksi 2015 toukokuussa mutta kun katsoin tätä ajankuvaa vuodelta 1922 in color..naamani153possuilla kuumat paikat
On taas Joulun aika.. ja possuilla edessä kuumat paikat. Vähän käy sääliksi jos varsinkin fanittaa vaikkapa häntä.. http252niin se vaan on että
..luonto tikanpojan puuhun ajaa ja pervokin kapakkaan...ja jos oikein hyvä tuuri käy pääsee pomeloiden väliin.. harmi va252- 052
Näin viiden päivän jälkeen.
Onneksi olin maalla..101e taksimatkanikin maksettin joten olin varsin ottetu siitäkin..nyt vaan on se kamala riipivä olo052naistenkaatoo sinkkuna
On perjantai ja kai sitä pitäs lähtee naistenkaatoon. Näin sinkkuna ku on tullu oltua jonkin aikaa. Joten nyt ku viikonl652oon niin saakutan
..onnellinen että otan vielä vähän possucommakkii kossupommaccii eikä tähän fiilikseen ja iloon löydy syytä edes naisest052rokkaavat rollaattorit
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801222200686406_u0.shtml hahahahhhoohhooohhoohhhhoo..052more than a feeling?
pakko, kestää se minkä ilmoille on päästäny..josku oma pieru vituttaa kkoska se haisee.. tulee oikenn paha olo..mutta si251runo lauantaiksi..
"talo uppoo..haaveet kaatuu.. torppaparka.. mullan alle maatuu" "ei vainen... etsintä jatkuu... mut tarttis lainata..051kossupossulonkkukossu
Kyl nyt maistuis pullo kossuu..mut pitää ollas elvä..tai korkeintaan oluessa..tänään pitäs ottaa asioita esille..ja tehd551- 051
viinakaupan reklaami
..leijona minttusuklaa.likööri.. ostas inäkin kun minäkin..juo kuin minäkin.. - auttaa alkoholiperäiseen kaatumatautiin.051