Onneksi olin maalla..101e taksimatkanikin maksettin joten olin varsin ottetu siitäkin..nyt vaan on se kamala riipivä olo ja vähän huono olokin.Mietin että ruoka auttaisi mutta kun ei amsitu ja tuntuu eteti se kyllä auta. Olutta lonkeroa tai väkevää mansikkaviiniä sen olla täytyy että denamaisuus oikein lemahtaa ja läjhtee krapula. Itse odotan toivekkaana huomista ja halpsoluutakin enää vain 8kpl..mutta oon jo juonut neljä paäivällä kaksi aamumuyöllä oksentanut vain kerran eikä maksassakan tunnu pistelyä..pahemmin..ripuli kyllä äityi pahaski ja nyt on sitten nälkäkin mutta kun ei kuitenkaan pysty syömään..
Näin viiden päivän jälkeen.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 461949
- 471748
- 291601
- 301546