Vapaa kuvaus

Olen monessa mukana: - Moottoripyöräkerho - Ammattiyhdistystoiminta - Rock-tapahtumien järjestely - Sikajuhlia - Grilli "partyjä" - Soppa-pilleet - Dart`s - Kaljanjuontia unohtamatta - Yleensäkin kaikkee mahollista ja välillä mahotontakin Jos tahdot udella,täältä tulee vastauksia [email protected] Linkit: http://www.trampbikers.com/, http://fi.netlog.com/trampbikers Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: UPM-Kymmene,Pellos. / Järvisuomen voima Ase tai siviilipalvelus: Vekaranjärvi,viestipatteri Yhdistykset/kerhot: www.trampbikers.com Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected] IRC: trampbikers

Aloituksia

15

Kommenttia

52

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. kaupunki on Helsinki
  2. Onko tieto 100% varma?
  3. € on hyvä valuutta, mutta liirojakin tarvii. Molemmat valuutat käyvät hyvin turistialueella. Jos lähdette ajelemaan kauemmaksi, liira on parempi. Jokaisella on oma käsitys matkabudjetista. Itselläni on 200€/pv, mutta teen pitempiä lenkkejä ja asun useassa eri hotellissa. Vuokrahintoja on monenlaisia. Kontakteja käyttäen voi tehdä hyviä diilejä, mutta kannattaa olla varovainen. Itselläni on ollut monenmoista kulkuneuvoa, skoottereita, m-pyöriä sekä autoja. Enduralla olen ajellut n. 20000km, Yamaha 600cc, Kawazaki 650cc. Poliisien kanssa ei ole ollut ongelmia. Turkissa on kypäräpakko, josta saattavat kirjottaa sakon. Kypärä on ainakin oltava mukana. Itselläni ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia, varkaista tai muustakaan, mutta kaikki on mahdollista. Bensa-asemia kyllä riittää, mutta se on sitten tosi kallista, yli 1,70€/l. Hinta ei paljon vaihtele, ajelit sitten missäpäin vaan. Kamelilla naisen ostot ovat lähinnä vitsi. Turkkilaiset miehet ovat tottakai kiinnostuneita turisti tytöistä. Heillä seksuaalinen elämä on vähän toisenlaista, kuin meillä yleensä. Jätän sen asian kuitenkin omaan arvoonsa. Kaikissa turistikaupungeissa on turistihinnat. Basaareista saattaa tehdä löytöjäkin. Hinnatkin riippuu siitä, miten hyvin ja härskisti osaat tinkiä. Itse olen ostanut profiilissakin näkyvän ristin sieltä 100€. Arvioitu suomessa 240€. Maksuttomia huvituksia ei varmaankaan ole. Käykää Heikin-baarissa syömässä, on ruuat kohdallaan. Niitä on kaksi eri paikkaa aika lähekkäin. Ravintelit ovat kumpikin teidän hotellin ja Kleopatrarannan välissä. Sama omistaja kummassakin, Ali Gecgel. Alia sanotaan Heikiksi. Alin veljiä on kummassakin paikassa töissä. Viimeeksi 5 ukkoo. Ali tai Matti auttaa, jos tulee ongelmia. Kerro Harrilta Ristiinasta terveisiä.
  4. Mulla on parastaikaa neuvottelut kesken. Viikko sitten toinen motoristi ajoi perääni ja nyt tutkitaan vahinkoja. Pyörä on ajokuntoinen, mutta rikki sieltä täältä. Kaaduin ensin oikealle kyljelle ja sitten noustiin pystyyn ja uudestaan nurin vasemmalle. Pyöräni on -91 cebari, joten lunastusraja tulee vastaan max3000€.
    Kerron lisää, kun tehdään päätöksiä.