Vapaa kuvaus

hymy palaa takaisin:) *rento *rempseä *reilu ASENNE RATKAISEE! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

37

1. Minä tyhmä uskoin parempaan huomiseen alkuhuuman sokaisemana ja muutimme jopa saman katon alle. Minä siis tyttäreni kanssa miehen luo. Kolme vuotta kestimme ja nyt asun omillani.
    Tuo tarinasi oli kuin omasta elämästäni. Sitä ei todellakaan voi käsittää millainen olo siitä tulee kun illasta toiseen katselee sitä olutpullojen tyhjenemistä. Viikonloput mentiikin sitten jo vahvemmilla aineilla ja itselleni oli vähältä käydä samoin, koska en enää jaksanut katsella vaan ajattelin, että antaa palaa itselläkin. Mies kyllä hoiti työnsä ja kaikki mihin oli lupautunut, mutta omat lapsensa jotenkin vaan "unohti". Minä tiesin hänen lastensa asioista paljon enempi kuin hän. Aluksi yritin keskustella asioista rakentavasti, mutta loppua kohden syntyi vain riitoja jotka paisuivat suuremmiksi ja suuremmiksi. Lopulta päädyimme siihen, että ei tämä näin voi jatkua ja niin aloin etsiä omaa asuntoa.
    Nyt olenkin sitten elämäni kunnossa niin henkisesti kuin fyysisestikkin enkä kadu yhtään vaikka se ero sattuikin.
    Ratkaisun teet sinä eikä kukaan muu, mutta voimia päätökseesi oli se sitten mikä tahansa.
    Hyvää kesää!