Antakaas hyviä vinkkejä minne mennä hääyöksi? Syyskuulla olis häät ja haluttais joku kiva hääyöpaikka? Muualla kuin kotona, heh..
Hääyö Kauhajoella/lähistöllä, vinkkejä?
17
3267
Vastaukset
- Joopa joo
Eipä täällä oikein muita vaihtoehtoja ole kuin Krouvi, mutta ei se minusta kovin romanttinen hääyönviettopaikka ole. Keskisellä on ihana sviitti (se kallein) poreammeineen kaikkineen, mutta myös muut huoneet ovat kauniita. Onko sinne liian pitkä matka?
- "Holmesin John"
Tuu meille hääyöksi, voisin antaa sulle kunnolla "kyytiä", sen takaan! Pistetään sulhanen autotalliin nukkumaan. Pitääsin sua kyllä hyvänä!
- ONKOHAN?!!!!?
SULLA JÄÄNY HÄÄYÖ VÄLIHIN (siis kukaa ei oo huolinu) KUN SÄ NOIN PAAAAAAAT
Mitenkäs olis Seinäjoella rautatieaseman lähellä oleva juui remontoitu Alma? Siellä todella idylliset huoneet ja kaksi sviittiä; toinen saunalla ja toinen poreammeella.
- öörni
Tästä asiasta en tiedä,enkä paljon muustakaan,mutta ajattelisin sellaista paikkaa,missä ei ole mitään mukavuuksia saisi toisen sisimmän esillille,nalkuttaako valittaako vai nakuttaako,näin niinkuin kokoelämän yhdessäoloa ajatellen,vähän niinkuin kestoajo,itse menisin kyllä johonkin laavuun järven rannalle..
- Täh?
"saisi toisen sisimmän esillille,nalkuttaako valittaako vai nakuttaako"
-Eikö se tuossa vaiheessa ole jo vähä myöhäästä :D - öörni
Täh? kirjoitti:
"saisi toisen sisimmän esillille,nalkuttaako valittaako vai nakuttaako"
-Eikö se tuossa vaiheessa ole jo vähä myöhäästä :DNo ei koko elämää ajatellen
- Ajattelen näin
öörni kirjoitti:
No ei koko elämää ajatellen
Viettäkää hääyö jossakin kaukana, vaikka ulkomailla. Piruako te "kotona" silloin ootte.
- esim. täällä
http://www.teuva.fi/~lomaopin/tilat.html
30 km Kauhajoelta, hääsviitti, navettasviitti, poreallas, sauna - syysmorsian
Kiitos kaikista vinkeista! Krouvin sviittiä olen käynyt katsomassa mutta petyin kun se oli niin pieni. Onko tietoa minkälainen Pitkän Jussin sviitti on? Onko kokemuksia?
- Surkea
En vposuositella
- vaikka
Surkea kirjoitti:
En vposuositella
tuuria ja keskis-vesan hotellia....pääset näkemään muutakin kuin suupohjalaisia juntteja
- seppo_myllis
kestin varasto
- tytetynhjyuki7km
mee itte sinne ja lukitte ovet hyvin ja pudota avaimet wc pönttöön ja vedä kahvasta
ja nauti olostasi . - seppo_myllis
tytetynhjyuki7km kirjoitti:
mee itte sinne ja lukitte ovet hyvin ja pudota avaimet wc pönttöön ja vedä kahvasta
ja nauti olostasi .kestin varastossa ei ole vessanpönttöä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652