Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Niin, ainoa sana mitä Raamatussa on Jumalalta: älä makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan.

Se ei vaikuta siltä, että Jumala kieltää homouden. Kielto on vain yhdestä asiasta.

Kielletty ei ollut, jos mies panee pyllyyn naista tai kaksi naista olevat keskenään.

Eikä missään kohtaa ole kielletty myöskään kahden miehen liittoa. Miksi tehdä kielto sellaisesta, mitä ei ole Raamatussakaan kielletty? Menettekö Jumalan edelle?
  2. susa47. VT:ssa esitetty Jumala on kai se, johon on uskottava? Ja jos se Jumala käskee sotaretkillä surmata kaikki vauvat ja karjatkin ja tuoda hänelle itselleen saotasaaliina kultaa (hopean tuomisesta rangaistiin kuolemalla), niin onhan se aika julmaa.

Ja antoi naisen arvoksi 60 % miehen arvosta, aika epätasa-arvoista. Ja 40 vuoden erämaavaelluksella Jumala surmasi kaikki, jotka halusivat lihaakin eikä joka päivä pelkkää mannaa. Aika epäoikeudenmukaista ja mielivaltaista.

Tuollasia voivat olla miehet, tuskin rakastava ja tasapuolinen Jumala? Siinä syitä, etten pidä Raamattua minään muuna kuin miesten kirjoittamina juttuina. Mutta jokainen saa vapaasti uskoa niihin, jos on sinisilmäinen.

Itse koen rakkauden, jos tunnen saavani sitä. Jeesuksen rakkautta en tunne, joten sitä en myöskään tarvitse. Jokainen joka minua on rakastanut, on sen myös osannut näyttää. Jeesus ei ole osannut. Kuollut ei pysty rakastamaan?