Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Huomaan "tk":n kirjoitulksesta, että ministeri Räsänen on mieleltään vakavasti sairas. Jopa Jeesus varoitti vakavasti sanomasta väärää todistusta lähimmäisistä, johon syntiin ministeri Räsänen syyllistyy.

Jos ministeri Räsänen kieltää homoja menemästä kirkkoon, niin miten on eronneiden laita, kun eronneet ovat Jeesuksen mielestä syyllistyneet huoruuden syntiin? Ja Jumala aikoinaan kielsi tiettyjä vamman saaneita menemästä temppeliin.

Ja tosiaan, Räsäsen mukaan homon lähipiirikin voi vahigoittua. Mutta kun mun "anoppi" tykkää minusta valtavasti, ei lainkaan kärsi minusta. Enkä mä eikä mun mieheni ole vahingoittunut parisuhteestamme, miten rakkaus voisikaan vahingoittaa ketään. Sehän tuottaa vain onnellisuutta, ei mitään pahaa kenellekään.

Ministeri Räsänen epäilee homouden lisääntyvän. Olen samaa mieltä; jos uskalletaan vihdoinkin tulla niistä kaapeista ulos, niin mikä homoseksuaalisten määrä heti olisikaan. Ja sattumoisin tiedän aviomiehien olevan välillä miesten kanssa. Ikävä tosiasia?
  2. "En valehtele", haluan tietää mielentilasi silloin kun rukoilit ja sait kokemuksen.
    Olitko jollakin tavalla epätoivoinen vai oliko mielialasi ihan tavallinen?

Tämä siksi, että itse olen saanut jotain tuntemuksia rukoillessani epätoivoisena, mutta jälkeenpäin tajusin sen olleen itsesuggestiota. Ja myös siksi haluan tietää, koska niin monet ovat olleet ihan elämänsä pohjalla silloin, kun...
    Ja lisään tähän vielä, että äiti Teresa ei viimeisen 40 v aikana tuntenut Jumalan rakkautta omien sanojensa mukaan.