Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

  1. Sodomasta ja Gomorrasta kerrotaan muualla vähän eri lailla, kuten pitääkin. Sodomassahan tapahtui muukalaismiesten joukkoraiskausyritys. Eli rasisismia ja alistamista.

    JEREMIA 23: 14 : Herra sanoo: "Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia : aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahatekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra."

    JESAJA 1: 10-17 lyhennettynä: "Kuulkaa Herran sana, te Sodoman päämiehet, ota korviisi meidän Jumalamme opetus, sinä Gomorran kansa. ... 16-17: "Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa tekemästä pahaa. Oppikaa tekemään hyvää: harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa."

    Siinäpä muutama Sodoman synti. Eivät olleet kovin auttavaisia eivätkä oikeudenmukaisia, tekivät aviorikoksia sekä valehtelivat. Sellaisista Herra moitti ankarasti. Ei todellakaan homoudesta, kuten vääräuskoiset panettelijat aina ja jatkuvasti tälläkin palstalla yrittävät harhauttaa Raamatun totuutta.
  2. Vai on Raamatun sana sinulle niin tyhmää, ettet ole sellaista kuullut aikoihin! Miten voit edes sanoa tuntevasi Raamatun??? 3. Mooseksen kirja jopa päättyy sanoihin "Nämä ovat ne käskyt, jotka Herra Siinain vuorella antoi Moosekselle israelilaisia varten. Ja siinä kirjassa oli mm. kymmenen käskyäkin ym. ym.

    Ja 3. Moos 18 alkaa kuten niin monet muutkin kohdat: "Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Puhu israelilaisille ja sano heille: Minä olen Herra, teidän Jumalanne. Seuratkaa minun säädöksiäni ja noudattakaa minun käskyjäni vaeltaaksenne niiden mukaan. Minä olen teidän Herra, teidän Jumalanne". Siinä perässsä sitten tulee mm. se miesten kanssa makaaminen. Se oli israelilaisille ja sitä paitsi siinä ei kielletä rakastamasta toista miestä millään sanalla.

    Uskovat tulevat tänne täysin väärillä argumenteilla, jopa Jumalan sana on tuntematon käsite. Tai se on omassa mielessä ja päässä muuntunut jonkinlaiseksi epätodeksi. Ei ole ensimmäinen kerta, kun minun Raamatusta otetut lauseet eivät kelpaa uskoville, koska ne eivät nähtävästi ole mieleistä luettavaa. Jokke