Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Sodomasta ja Gomorrasta kerrotaan muualla vähän eri lailla, kuten pitääkin. Sodomassahan tapahtui muukalaismiesten joukkoraiskausyritys. Eli rasisismia ja alistamista.

JEREMIA 23: 14 : Herra sanoo: "Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia : aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahatekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra."

JESAJA 1: 10-17 lyhennettynä: "Kuulkaa Herran sana, te Sodoman päämiehet, ota korviisi meidän Jumalamme opetus, sinä Gomorran kansa. ... 16-17: "Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa tekemästä pahaa. Oppikaa tekemään hyvää: harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa."

Siinäpä muutama Sodoman synti. Eivät olleet kovin auttavaisia eivätkä oikeudenmukaisia, tekivät aviorikoksia sekä valehtelivat. Sellaisista Herra moitti ankarasti. Ei todellakaan homoudesta, kuten vääräuskoiset panettelijat aina ja jatkuvasti tälläkin palstalla yrittävät harhauttaa Raamatun totuutta.
  2. Joo, kun tätäkin kejua lukee ja mitä olivat omat kokemukseni avioliitosta naisen kanssa, niin täytyy todeta, että miehen ja naisen on on hyvin vaikea elää yhdessä erilaisten mielenlaatujensa takia. Siksi itse lähdin 21 vuoden avioliiton jälkeen, ja aloin elää miehen kanssa. Ja on paljon parempaa. Ei tarvitse enää hakata päätään seinään. Parisuhde miehen kanssa on paljon antoisampaa.