helsinkijokkeri

helsinkijokkeri profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 21v sitten
9 aloitusta · 11831 kommenttia
Hienoa te lesbot! Itsekin homoelämässsä olen joutunut pahasti uskovien, jopa sellaisen sukulaisteni hampaisiin. Ymmärrystä ei ole löytynyt. Joudun kuulemma helvettiin. Kun oikein tiukoille jouduin, niin aloin pohtia, luin Raamattua ja rukoilin paljon. Parisuhteeni mieheni kanssa oli huonolla tolalla kun jäin Espanjaan yksin puoleksi vuodeksi. Aloin etsiä jo uutta kumppania, joko nainen tai mies. Virityksiä oli, mutta yhtäkkiä huomasin kaiken rukoiluni keskellä, että ne kaikki netin kautta yritetyt olivat äkisti loppuneet. Ja samassa sain tekstiviestin mieheltäni Suomesta. Se oli rakkausviesti. Vain hän jäi lopulta jäljelle. Koin sen rukousvastaukseksi, enkä sen jälkeen ole uskonut ketään uskovaa, joka käskee mun alkaa heteroksi, että pelastuisin.

Ja niin olen eheytynyt. Olen se mikä olen, sillä Jumala minut loi tällaiseksi, eikä ihminen sille mitään voi. Elän mieheni kanssa rekisteröidyssä suhteessa ja rakastamme toisiamme syvästi.
Ei vaikuta kovin onnelliselta heteroelämältä. Miltä mahtaa vaimosta tuntua, kun aviomies mieluummin runkkaa kuin rakastelee vaimon kanssa? Ja eka suudelma vasta vuoden päästä... Minulle tuli paha olo lukiessani tarinaa. Hän oli voinut huonosti aiemmin homona ja hakeutunut heteromaailmaan. Mutta lopputulos vuosien päästä on yhä, että Joni ei ole löytänyt sitä olotilaa, missä olisi oma itsensä, ja parisuhteessa onnellisena.