Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Souvarit, Charlies, Yölintu, markusbesat jne. onhan näitä muitakin tanssimusaa soittavia Suosikkileffat: höivähdys purppuraa, takaa-ajettu, apocalyptica, populäärimusaa jänkhältä, jne.... Lempikirjat: gonn iggulden esmes Vapaa-aikanani: Karaoke, Pyöräily, musikki, .... Katson tv:stä mieluiten: svenssoni poliisisarjoja, sitten britti tony hill, jane naiset niissä Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Tykistö Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

0

Kommenttia

76

  1. Suurin osa naisista, etenkin teistä nuoremmista 25 - 50 ikäluokkien välillä os sellaisia joita voi katsoa, jos huvittaa, salattujen eläimien todellisuutta vieroksuvassa tv-sarjassa. Suurin osa on pelkkiä omaa erinomaisuuttaa julkituovia vinkuiitoja jotka mielellään avujaan esiintuovat ja niitä myös mielellään esittelevät.

    Kaikki tämä turhuuden ja tyhjän sekä teennäisyyden esittäminen on teille itsestään selvyys, jonka olette oppineet jo kotonanne saadessanne vapaan kasvatuksen ja myös vapaan toimeentulon aina aikuisuuteenne asti. Useimmat myös pitkän koulutuksen jolla on vain se tarkoitus että voidaan hakeutua hienoon ja helppoon ammattiin, jossa voidaan sitten päätä nyökyttämällä ja "jenkkihymyllä" osallistua oma-arvon tuntevana hienona (ei hienostuneena) työnteon raskauteen, jos vaan pakkelit kestää satunnaista pientä yöpakkasta.
    Tämän vapaan kasvatuksen metodit perustuvat kaikki siihen radikalismin ylivoimaisuuteen joka joskus aikaoinaan poliittisilla parrikaadeilla voimakkaana vallitsi, ja tähän yhteyteen, tai oikeastaan jo hieman ennen saapui viela vahvempi vaikutin, feminismin rantautuessa suomeen toden teolla, yhdessä agraarisen yhdyskunnan rakenne-muutosten kanssa.

    Sanotaan että narsismi on miesten tauti. Olen kuitenkin vankasti sitä mieltä että tämä on nykyaikana yhä enenemässä määrin naisten tauti, joka vain lisääntyy...

    Mitä nais-suhteisiini tulee, niin olen tuntustunut useampaankin naiseen, nuoriin ja vanhempiin, joista lähes kaikien kanssa olen tullut pidemmän tai lyhyemmän aikaa toimeen. Näistä selkeitä narsisteja on ollut puolisen tusinaa, mutta muuta vaivaa tästä ei ole olut kuin se että seksiä on ollut heidän kanssan riittävästi ja se on ollut nautinnollista.

    Avioerostani on jo 28 vuotta, lapseni (5) ovat jo aikuisia, ja lapsen lapseni (5) ovat 2,5 - 14 vuoden ikä-välillä, enemmänkin on toiveissa mutta "oma settini" ei tunnu toimivan kun vain molemmista päistään.
  2. Kuka tuommoisia karvapehkoja jaksaa selata.
    Sitäpaitti, jos ajattelen tarkemmin, niin eipä ole vastaan tullut naisilla kymmeniin vuosiin.
    Kyllä sileä ja näkyvä on mukava nautittava.

    Nuorempana joskus kumin kanssa onnistuin saamaan unohtumattoman kiksikokemuksen, kun yksi pitkä alapään karva veti avohaavan pikkuveljen kaulalle.
    Kokemus on uskomattoman kivuliaan-maukas ja jälkimaku säilyy todella pitkään.
    Kannattaa kokeilla, ellei muuten usko.

    Omat karvani olen ajellut säntillisesti pois jo vuodesta 1988 alkaen
    Ja yllättävää kyllä, myö apupartereita on löytynyt yhä tässä jo +64 iässäni.
    Tosin erillisestä pyynnöstäni.