Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
panohullu
panohullu
panohullu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: Suomi
Koulutus: Alempi korkeakoulu
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt 21v sitten
0
aloitusta ·
302
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi
Olisi kiva päästä teidän leikkeihin ;)
Olen muutaman kerran kokeillut kimppaa, olen siis ollut kolmas pyörä, olemme nauttineet suunnattomasti. Nyt kaipaisin vakipariskuntaa.
t. kimppamies
04.09.2008 10:19
Moi
Hmmm... Kiva. Voi ottaa kuvia, mikäli kasvoja ei näy ja saan katsoa kuvat ja mulle kopiot.
Kulli seisoo jo täysillä... odotan kuumana kiihkeää kimppakivaa...
Missä muuten asutte?
Voitte mailata mulle os: panohullu(at)jippii.fi
Annan myöhemmin puh.numeroni sekä laitan jotain kuvia kalustani.
03.07.2008 08:37
Moi
Olen 35 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies pk. seudulta.
Mittani ovat 170 cm, 70 kg, 17 cm.
Olen ollut ennenkin kolmantena pyöränä ja olemme kaikki nauttineet aivan suunnattomasti...
Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, siitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.
Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla. Voin luvata että spermaa tulee lentämään…
Minulle saa ehdottaa mitä vain suht. normaalia seksiä…
T. Kiimainen panohullu
02.07.2008 09:26
Moi
Mennään yhdessä, niin ehkä helpompi, ei välttämättä tule heti itseään tyrkyttäjiä, eikä niin ahdistunutta oloa.
vastaa: panohullu (at) jippii.fi
19.06.2008 10:39
Moi.
Laitoin aiemmin jo teille mailios. odotan innokkaan yhteydenottoa, minuun voitte luottaa. Muutama kimppakokemus takana.
Mistäpäin muuten olette?
22.05.2008 08:52
Moi.
Voimmeko keskustella asiasta kahden kesken?
mailaa os: panohullu at jippii.fi
20.05.2008 12:42
Wau... Mulla alkoi jo seisomaan kun ajattelenkin meistä kimppakivahommissa...
Olen 35 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies Espoosta.
Mittani ovat 170 cm, 65 kg, 17 cm.
Olen ollut ennenkin kolmantena pyöränä ja olemme kaikki nauttineet aivan suunnattomasti...
Mutta nyt pariskunnan muutettua Lontooseen kaipaisin tilalle kivaa paria…
Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, siitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.
Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla. Voin luvata että spermaa tulee lentämään…
T. Kiimainenpanohullu
19.05.2008 16:02
Uuuuuhhh... Juuri näin. Olen kokenut kimppapaneskelija, ja olemme kaikki nauttineet kimppajutuista. Olen 35 v hyvännäköinen ja kestävä mies...
14.05.2008 08:27
Moi.
Pk. seudulta löytyy kaksi kiihkeää nuorta miestä. Olemme 28 ja 34 v kavereita. Kimppakokemusta on, eli tiedämme miten naista käsitellään niin että hän saa täydellisen tyydytyksen...
28.05.2007 10:21
Moi.
Olen 33 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies Espoosta.
vastaa os.
[email protected]
14.05.2007 16:15
Moi
UUUUhhhh... kuulostaa todella kiimaiselta. Tahdon lukea loputkin. Jos tarvitsette kimppakokemusta omaavaa miestä mukaan, olisin kiinnostunut...
27.04.2007 12:42
Moi taas.
Eiköhän sovita aika tapaamiselle? Nythän meitä olisi jo 5 halukasta miestä, ja kaksi naistakin olisi jo kiinnostunut :) huh... tulee varmaan olemaan kiimaista...
26.04.2007 09:47
Olen valmis. Kokemusta kimppakivasta.
Olen 34 v hyvännäköinen kundi pks.
vastaa os.
[email protected]
25.04.2007 15:58
Moi.
Olen 33 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies Espoosta.
Kun vastaatte takaisin niin annan puh.numeroni ja kuviani. Kuvia en voi tämän kautta laittaa, mutta heti kun saan sähköpostiosoitteenne niin laitan.
T. Kiimainen panohullu
10.04.2007 15:51
Moi.
Olen valmis. Itseasiassa meitä olisi kiinnostunut kolmen ryhmä (2 m ja 1 bi-n) Miehet 27 ja 30 v ja tyttö 18v. Olemme avoimia, ennakkoluulottomia ja erittäin kiimaisia...
vastaa os:
[email protected]
25.02.2007 18:58
Moi.
Rakstajattareni kanssa, tosin hän epäröi vielä...
Oletko / oletteko m / n vai pari?
13.08.2006 20:53
Moi.
Olen 33 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies espoosta.
Mutta nyt pariskunnan muutettua Lontooseen kaipaisin tilalle kivaa pari…
Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, sitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.
Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla.
Voin järjestää meille paikan Espoosta kivasta mökistä. Itse asiassa mökki on mulle varattu 23.8. joten voisimme tavat siellä.
Kun vastaatte takaisin niin annan puh.numeroni ja kuviani. Kuvia en voi tämän kautta laittaa, mutta heti kun saan sähköpostiosoitteenne niin laitan.
T. Kiimainen panohullu
vastaa os.
[email protected]
13.08.2006 20:49
moi.
Tässä oli uksi vapaaehtoinen.
Olen 33v kundi pk. seudulta, kokemusta on kimppajutuista.
Kirjoita os:
[email protected]
11.03.2006 16:52
Moi
Ollaan salapari N 46 v Bi, M 33 v. Meillä samat fantasiat... eiköhän kokeilla...
kirjoittakaa os:
[email protected]
21.02.2006 00:23
Moi.
WAU... Tässä olis yksi kiihkeä mies kiinnostunut kimppakivasta. On aikaisempaakin kokemusta kimpasta, ja olen nauttinut siitä suunnattomasta
Vastatkaa osoitteeseen:
[email protected]
09.02.2006 09:28
15 / 16