Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Ei+kai+kitara+ole+syntisempi+muita.+Se+on+vain+helppo+kuljettaa+mukana.+Itse+osallistuin+aikanaan+Kelton+parakkikirkossa+seuratilaisuuteen,+jossa+vieraili+Uudenheräyksen+porukka.+Kun+nuoret+ihmiste+tulivat+kitaran+kanssa+paikalle,+ajattelin,+että+minua+on+huijattu+tai+sitten+muutos+siinä+porukassa+on+ollut+ihan+valtava.+No,+samassa+kokouksessa+Pyhä+Henki+avasi+korvani+kuuleman+Jumalan+sanaa+heidän+pappinsa+julistamana.Silloin+huomasin,+että+Suomessa+on+tuhansittain+Jumalan+sanan+julistajia,+jotka+tekevät+työtä+hengessä+ja+totuudessa.+Musiikki+oli+aluklsi+outo+asia+ja+siksi+kävin+Kupittaalla+Elämän+Sanan+teltalla+joskus+ottamassa+siedätyshoitoa.+Olihan+se+kova+koetus,+kun+nupit+olivat+kaakossa+ja+meteli+aivan+valtava,+mutta+kyllä+siihen+tottuu.Itse+olen+sitä+mieltä,+että+laulu+ilman+säestystä+on+kotoista+ja+jollakin+säestettynä+ryhdikästä.