Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Pannaan+pieni+pala+totuutta.+Jossain+tuli+esille,+että+wanhimmat+vastustivat+lähetystyötä.+Saattaa+kirjoittaja+olla+oikeassa,+kun+olen+ollut+mukana+yrityksessä,+että+heistä+jotkut+kävisivät+katsomassa+edes+yhden+kerran.+Minä+järjestin+asiat+turun+konsulaatissa+niin,+että+viisumit+olisi+saatu+sieltä.+Tarjosimme+matkaa+linja-autossa+ja+hotellimajoitusta.+tarjosimme+matkaa+henkilöautolla+ja+kotimajoitusta+ei+onnistunut.+Olen+ollut+mukana+kokouksessa+jelölivaarassa,,+jossa+kaikki+paikalla+olleet+Suomen+veljet+lupasivat+olla+yhtenä+miehenä+lähetystyön+takana.+Jos+ei+ole+kaunaa+eikä+katkeruutta,+niin+ei+ole+tarvetta+hyökätä+edesmenneitten+kimppuun,+koska+he+eivät+ole+enää+meidän+arvioitavissamme.+Sellainen+vikoileminen+on+syntiä.+Jumala+ei+muistele+syntejämme.
  2. Oletko+kokenut,+että+asiat+edistyvät+parhaiten+ns+negaation+kautta?+Puppua+voi+puhua+ihan+paikallaan+seisoen,+selällään+maaten+ja+tuolilla+istuen.+Eksytyksessä+tarjotaan+aina+jotain+muuta+kuin+yksinkeraista+pelastusta+Jeesuksessa+Kristuksesa.+Merkkinä+on+usein+se,+että+lihalle+tarjotaan+jotain+hyvää+ja+jos+ei+hyvää+niin+toisten+syntejä+syötäväksi.