Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Ja Jumalako ei ollut mukana ollenkaan, vain perkele kurkki sängyn alta?
    Mä en ala.
  2. Niin 2. kor 2:15. Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen.
    16. Se on toisille kuoleman haju, joka tuo kuoleman, toisille elämän tuoksu, joka tuo elämän. Mutta kuka on tähän kelvollinen?

    Kadottava perisynti saa oudon hohteen, jos katselemme raamattua. Nimittäin luterilainen teologia on rakennettu kadottavan perisynnin pohjalle. Tämän voi lukea tunnustuskirjoista kohdista, jotka koskevat perisyntiä.

    Pietarille näytettiin ne saastaisiksi luokitellut eläimnet ja käskettiin syödä. Tässä yhteydessä Jumala ilmestyksessä itse todisti Jeesuksen sovitustyön niin täydelliseksi, että saataisten eläintenkin saastaisuus oli pesty pois, kun hän sanoo: APT 11:6. Kun jäin katsomaan sitä, näin siinä kaikenlaisia maan eläimiä, nelijalkaisia, petoja ja matelijoita, sekä taivaan lintuja.
    7. Ja minä kuulin äänen, joka sanoi: 'Nouse, Pietari! Teurasta ja syö!'
    8. Minä vastasin: 'Ei, ei, Herra! En ole koskaan pannut suuhuni mitään epäpuhdasta tai kiellettyä.'
    9. Silloin ääni taas puhui taivaasta: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpuhtaaksi.'
    10. Tämä tapahtui kolmesti. Sitten kaikki temmattiin takaisin taivaaseen.