Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. paljon yksinkertaisempi ratkaisu.

    Kuukauden lukujärjestys.
    Jokainen saa sitten itse valiita, ketä kuuntelee. Se on demokraattinen tapa, eikä vaadi mitään hallinnollisia toimenpiteitä.

    Ja tämä on käytössä lähes kaikkialla muualla, myös kirkon piirissä.
  2. aamu on iltaa viisaampi.
  3. Kiitos tästä jutusta.

    Kirjoituksestasi huokuu mielestäni oikea suhtautuminen asioihin. Ei tullut esille ennakkoluuloja eikä mitään negatiivista.

    Itselle on parasta mennä outoon tilanteeseen avoimena ilman ennakkoasennetta, jossa olit onnistunut.

    Olen ollut liikkeessä mukana vuosikymmenet, joten tunnen asit joista kerroit.

    Olen myös tutustunut moniin muihin suuntauksiin ja törmännyt samoihin asioihin. On ollut tuttua, mutta myös vierasta.

    Eri liikkeissä syntyy perinne, jota hyvin monet noudattavat julistuksessakin. Samoin henkilökohtaisen synninpäästön saaminen siellä edessäkäynnillä. Se lienee ominaista vain muutamille lestadiolaisryhmille.

    Asiassa ei ole mitään mystiikkaa enempi, mutta vapaaehtoisuus on tärkeä, joka joskus unohtuu.
    Raadollisina ihmisinä helposti sisäpuolella teemme havaintoja puoleen ja toiseen.

    Menestystä tutkimusretkillesi. Toivottavasti joku sana joskus tulee siunaukseksikin.

    Se tunteellisuuskin on perua alkuajoilta, kun ihmiset saivat apua rankassa murroksessaan.