Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Jumalan olemuksen tuontapainen tutkiminen ei kuulu palstan piiriin. Siksi ne eivät voi täällä menestyä. Toisaalta sheriffin kanssa nokittelu on hyödytöntä.
  2. Jos minä sanon, ettei ole oikeuksia odottaa hyvitystä tai anteeksipyyntöä, miten se vaikuttaa syyllisen syyllisyyteen?

    Mielestäni se ei mitenkään lakaise sitä maton alle.

    Raamattu sanoo yksiselitteisesti: Ellette anna anteeksi, ei teidän Taivaallinen Isännekään anna anteeksi...

    Olen seurannut sitä keskustelua, jota on käyty, surullisena. Tiedän, että lestadiolaisessa herätysliikkeessä on ollut ja osin on vieläkin valtava Pyhän Hengen voima, muuten se ei olisi levinnyt niin nopeasti lapista aina pääkaupunkiseudulle asti. Aluksi se oli agressiivisesti levenevä liike, joka on koskettanut kohta jokaista sukua suomessa.

    Nykyisin tuntuu, että on jonkinlainen kulttuurivallankumous lähes joka porukassa, ainakin jos näitä palstoja lukee.

    Olen todella naapuripalstan sheriffi ja vastaan arvosteluun. Olen koittanut muuttaa keskustelua niin, että puhuttaisi asioista eikä arvioitaisi toisia kirjoiottajia sekä muita nimeltä tunnettuja tai tuntemattomia ihmisiä ihmisinä.

    Näyttää kuitenkin olevan, että kahdeksannen käskyn rikkominen on tullut niin rakkaaksi, ettei keskustelu ilman sitä suju lainkaan. Kannattaa lukea Lutherin laaja selitys, mitä se merkitsee. Se merkitsee osittain myös ihmisen hyvän maineen mustaamista, vaikka asioissa olisi perääkin.
    Siunausta toivotan totuuden etsinnässä.

    Jos moppi katsoo avauksen sopimattomaksi, hän poistaa tämän, enkä loukkaannu yhtään siitä.