Vihneelle

ekivaari

Mitä pahaa sisältyy 2.Kor.1:3 ja Efesol. 1:3 jakeiden tietoon, että Jeesuksella Kristuksella on Isä ja Jumala, jonka yläpuolella ei ole enää yhtäkään Jumalaa, kun ne jakeet piti poistaa?

Taidat olla samanlainen kuin Martti Luther, jonka kerrotaan leikelleen Raamatusta pois epämiellyttäviä kohtia!

7

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan olemuksen tuontapainen tutkiminen ei kuulu palstan piiriin. Siksi ne eivät voi täällä menestyä. Toisaalta sheriffin kanssa nokittelu on hyödytöntä.

      • 7. "Herra köyhdyttää ja rikastuttaa, hän alentaa ja ylentää.
        8. Hän tomusta nostaa halvan, hän loasta korottaa köyhän, pannaksensa heidät ruhtinasten rinnalle ja antaaksensa heidän periä kunniasijat. Sillä maan tukipylväät ovat Herran, hän on asettanut niiden päälle maanpiirin."


      • ekivaari kirjoitti:

        7. "Herra köyhdyttää ja rikastuttaa, hän alentaa ja ylentää.
        8. Hän tomusta nostaa halvan, hän loasta korottaa köyhän, pannaksensa heidät ruhtinasten rinnalle ja antaaksensa heidän periä kunniasijat. Sillä maan tukipylväät ovat Herran, hän on asettanut niiden päälle maanpiirin."

        Tässä ei ketään nosteta eikä lasketa, vain hoidetaan palstaa sääntöjen edellyttämällä tavalla. Karsien pois kaiken, mikä ei ole sopivaa tai linjassa palstan nimikkeen kanssa.


      • I Sam.2:7-8
        ekivaari kirjoitti:

        7. "Herra köyhdyttää ja rikastuttaa, hän alentaa ja ylentää.
        8. Hän tomusta nostaa halvan, hän loasta korottaa köyhän, pannaksensa heidät ruhtinasten rinnalle ja antaaksensa heidän periä kunniasijat. Sillä maan tukipylväät ovat Herran, hän on asettanut niiden päälle maanpiirin."

           
        7 Herra tekee köyhäksi ja antaa rikkauden, painaa maahan ja kohottaa. [2:7,8: Ps. 75:8, 113:7,8; Sir. 11:1-6]
        8 Hän ylentää tomusta mitättömän ja korottaa tuhkasta köyhän, sijoittaa heidät ylhäisten joukkoon ja antaa heille kunniasijan. Maan perustukset ovat Herran, niiden varaan hän on laskenut maan.

        Tässä uuden käännöksen mukaan, ja Bibliassa ei jakeet olleet myöskään ekivaarin mainitseman mukaiset.
        Epäselväksi jäi, mitä tällä kohdalla oli tarkoitus "sanoa"


      • Leeviläinen

        "Toisaalta sheriffin kanssa nokittelu on hyödytöntä."
        Onkos tässä nyt annettu valta kihissyt hiusrajaan, sheriffi? Hyödytöntä tai ei, mutta mikä estää kanssasi nokittelun? Delete-näppäin tietysti?


      • Leeviläinen kirjoitti:

        "Toisaalta sheriffin kanssa nokittelu on hyödytöntä."
        Onkos tässä nyt annettu valta kihissyt hiusrajaan, sheriffi? Hyödytöntä tai ei, mutta mikä estää kanssasi nokittelun? Delete-näppäin tietysti?

        Siihen asti, kun ylläpito sallii, deletointi on minun työni. Siksi on turhaa kirjoitella asioita, joiden elinkaari on niin lyhyt.

        Valtaa tai ei, se on palstan hoitoa.


      • Leeviläinen
        vihne kirjoitti:

        Siihen asti, kun ylläpito sallii, deletointi on minun työni. Siksi on turhaa kirjoitella asioita, joiden elinkaari on niin lyhyt.

        Valtaa tai ei, se on palstan hoitoa.

        -Valtaa tai ei, se on palstan hoitoa.-
        Toki on, mutta ihan mielenkiinnosta olisi kiintoisaa lukea myös näitä poistettavia kommentteja (?), olkootkin sitten palstan tarkoituksen vastaisia. Kukin terveellä järjellä varustettu lukija kyllä osaa lokeroida lukemansa kommentit, olkoot ne millaisia tahansa. Tottakait herjaavat ja nimeltä tunnettuun persoonaan kohdistetut viestit tulee poistaa heti! Siunausta työllesi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe