Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Herramme+toi+herätyksen+Esikoislestadiolaisuuteen+josku+70-luvulla.+Alkoi+kuulua+ääni,+että+sisäinen+tila+sydämessä+on+ulkoista+tärkeämpi+eikä+ulkoisen+perkaaminen+tuo+rauhaa+Jumalan+kanssa+eikä+pelastusvarmuutta.+Sehän+on+kaikille+ainakin+vanhemmille+tuttua+miten+joku+pappa+todisti:+Tänään+olen+uskonut+koko+päivän+ja+matkaa+oli+vain+muutama+päivä+jäljelläMiten+siinä+kävi?+Samoin+kuin+kansalle+Mooseksen+kasvojen+hohde!+Kansa+pelästyi,+että+tässä+nyt+pitäisi+akaa+ihan+itse+kilvoittelemaan.+Parempi,+että+vain+kuunnellaa+mitä+sanotaan+ja+tehhään+parannusta+mistä+käsketään.++Kun+puhdistus+tuli+tehdyksi,+niin+voitiin+kääntä+enemmän+maailmasta+erilleen,+vaikka+Jeesus++sanoi:+Menkää+kaikkeen+maailmaan.Kyllä+sinne+korpeen+saa+mennä,+mutta+se+on+taas+se+40+vuotta,+jos+Jumala+ei+armahda.
  2. 1.+Eriseuraisuus:+Olin+tuomiolla,+jossa+ilmoitin,+että+tilaisuudet+jatkuvat+joko+rukoushuoneella+tai+muualla.+Tuli+kielto+ja+jatkui+muualla.+Enkä+ole+houkutellut+ketään+mihinkään.2.+Valheet:+Jotenkin+odottaisin+kertomusta+mitä+olisin+mielestäsi+valehdellut.3.+Katkeruus/viha:+Jotain+näyttöä,+olen+kyllä+taistellut+niitten+asioitten+kanssa,+mutta+olen+myös+tehnyt+parannusta+ja+asianomaiset+tietävät.4.+Omanedun+tavoittelu:+En+tunnista,+koska+tämä+työ+jota+teen,+ei+ole+tuottanut+taloudellista+hyötyä.+Kaksi+kertaa+olen+saanut+Raumalla+kirjekuoren,+mutta+palautin+avaamattomana+käytettäväksi+yksinäisten+jouluateriaan.5.+Saarnatauti;+Olen+sen+myöntänyt,+että+kutsu+Herralta+oli+varhain,+mutta+toteutui+.vasta+27+vuoden+jälkeen.