Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Mielenkiintoni+heräsi.+Jos+oikeasti+tiedät+jotakin+Raamatun+vastaista,+niin+kerro,+että+voidaan+katsoa+ja+käsitellä.+Kyllä+sitä+treeniä+on+tietenkin+tullut,+kun+noin+15+vuotta+kävin+säännöllisesti+vankiloissa+ja+olen+pitänyt+siellä+saarnoja+jonkin+verran.+Oletko+oikeasti+sitä+mieltä,+etteivät+ne+hairahtuneet+veljet+ja+sisaret+olisi+tarvinneet+mitään+hnegellistä+toimintaa.
  2. Neuvoppa+nyt+sitten+miten+olisi+pitänyt+menetellä,+kun+veli+tulee+pyytämään+apua+kipunsa+takia.+Istun+etupenkin+edessä+tuolilla.+Wanhimmat+ovat+pöntössä+ja+seurat+on+menossa.+Minä+lasken+käteni+hartioille+ja+pyydeän+Jeesukselta+apua+ja+apu+tulee.+Mikä+tässä+oli+farisealaista?++Jos+olen+kirkon+sivupenkissä+ja+ihminen+tulee+luokseni+ja+pyytää+öljyllä+voitelemista.+Ihminen+alkaa+kertoa+mikä+painaa+hänen+omaatuntoaan.+Minä+siinä+hiljaisella+äänellä+rukoilen+teen+otsaan+öljyllä+ristinmerkin+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimessä.+Ihminen+saa+syntinsä+anteeksi+ja+vapautuu+taakastaan.Laita+nyt+yksityiskohtainen+neuvo+miten+sinun+mielestäsi+sairaan+puolesta+rukoillaan.