Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Tuossa edellä oli totuutta, nyt on lempeämmän käsittelyn vuoro. Minä olen joutunut tutustumaan elämän nurjaan puoleen, kun olen tutustunut erilaisiin ihmisiin. Sääli on tullut monesti päällimmäiseksi. Maailmassa on niin paljon orjan mielellä eläviä ihmisiä. Päihteet orjuuttavat, pelit orjuuttavat ja myös seksisynnit orjuuttavat ihmisiä. Nämä ovat vaikeita asioita, mutta vaikea asia on myös paatuneen ihmisen uskottelu pelastuksesta samoin lain vaatimuksilla raskautetut sielut.

Pelastusarmeijan perustaja on satavuotta sitten profetoinut asiat, jotka nyt ovat silmiemme edessä:
    William Boothin profetia 1900-luvun alkupuolelta
    Pelastusarmeijan perustajan William Boothin (1829-1912) Jumalalta
    elämänsä loppuhetkissä saama profetia siitä, millainen on
    maailma, ja ns. kristikunnan hengellinen tila "päivää ennen
    Jeesuksen tulemusta". Tässä ilmestyksessä on kuusi pääkohtaa, jotka
    sisältävät mm. seuraavat asiat:

1. Silloin on politiikka ilman Jumalaa. Tulee päivä, jolloin koko
    läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että
    kukaan ei missään hallitsevissa tasoissa enää pelkää Jumalaa. Uusi
    sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka
    ei pienessäkään määrässä pelkää enää Jumalaa.

2. Silloin on taivas ilman helvettiä. Tulee päivä, jolloin
    tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää
    täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetian
    mukaisesti saarnataan korvasyyhyyn. Kuulijat määräävät, mitä
    saarnatuoleista julistetaan. Ja silloin yleinen määräys
    saarnatuoleille on tämä: ?Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa
    taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi
    rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.?

3. Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen
    tekemistä. Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että
    anteeksisaamista synnistä ei voi olla ilman, että tehdään
    parannusta synnistä.

4. Päivä ennen Jeesuksen tuloa on täynnä pelastusiloa ihmisillä,
    jotka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.

5. On paljon uskontoa, ilman Pyhää Henkeä 2.Tim. 3:5.

6. Kristikunta ilman Kristusta. Kristus ei ole siellä, missä "VERI
    JA TULI" eivät ole voimassa - kieltäkää noista sanoista toinen, ja
    teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta
  2. Laitettasko nyt kaikki kortit pöydälle. Minä kerroin, että olin kovassa flunssassa, enkä halunnut tulla räkimään sinne.Uskon, että moni minua kaipaa, mutta niinpaljon kaipaavia on harvassa, että ottaisi yhteyttä. Oikeastaan vuosien varrella on vain pari henkilöä ottanut yhteyttä. Sukulaiset popislukien, joskus tulee ijhan asiaakin.

Isoissa seuroissa olen käynyt pääsääntöisesti kumpaakin kuulemassa, koska heille on tärkeää lauman ruokkiminen ei minun ruoskiminen.

Melkein poikkeuksetta, kun pyhäseuroihin saavun, niin raamattu avautuu kummasti aukeaa:
    - kuka meistä on suurin...
    -jos joku luulee jotakin olevansa
    -kavahtakaa pahoilta työmiehiltä

Surkea seurakunta, jos nämä pitää olla päällimmäisenä. Jos niitä taas luetaan minulle, niin silloin seurakunnalle jaetaan luita.

Jos taas joku ajatytelee, että min un pitäisi jotenkin palata pelastuakseni, niin kehotaan yhteen puntarointiin: Onko kolmentoistavuoden ruksanpenkillä istuminen pelastavampaa kuin käydä vankiloissa julistamassa parannusta ja syntienanteeksiantamusta. Olen saanut ihan henkilökohtaisestikkin tehdä sitä muutamia kertoja.

Mikä on siis jutun juoni. Minä pidän kaikkia veljinä ja siskoina, jotka tunnustavat Ristiinnaulitun Herrakseen. Siihen mahtuvat niin esikoiset kuin vanhoillisetkin. Jumalan on asia perkata riihensä, mutta sellainen poissulkeva seurakuntaoppi, joka häätää muut helvettiin on syntiä yksiselitteisesti. Niin pieneksi Ristintyö arvioidaan, että se riittää vain kouralliselle, vaikka raamattu todistaa, että se on tehty kaikkien puolesta.

Minä voisin ojentaa sovinnon kättä, mutta nöyristelemään en ala.