Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Jokapaikassa on systeemejä. Ei esikoisten systeemi ole sen huonompi kuin muidenkaan. Minä olen haistellut ilmapiiriä monessa paikassa ja olen löytänyt systeemit, mutta olen löytänyt myös aitoja Jumalan lapsia. Jumala tekee työtään jokapaikassa, missä sana on esillä. Annetaan hänen tehdä työnsä, koska Hän saa työnsä valmiiksi varmasti määräpäivään mennessä. En siis kannata hyökkäystäsi, vaikka sinulla olisi kuinka kiiltävä haarniska. Kylvö kantaa hedelmän kärsivällisyydessä.
  2. Pari havaintoa.
    Kun Jeesus antoi Lähetyskäskyn, se sisälsi ajatuksen ihmiseltä ihmiselle julistuksesta.

Kyllä Paavalikin liittyi siihen Jeesuksen seuraajien joukkoon syntymällä uudesti ylhäältä. On kokonaan eri asia se, että Pyhä Henki opettaa tarpeen mukaan jokaiselle julistajalle evankeliumin salaisuuksia.

Otetaan vielä kolmas. Jokaisen julistajan pitäisi tehdä työtään Jumalan kirkkaitten kasvojen edessä, koska se koskee ihmisten pelastusta. Kukaan ei voi pelastaa toista ihmistä, mutta matkaa voi mutkistaa evankeliumin kiristämisellä tai löysentämisellä ja molemmat ovat raskaita syntejä.