Vapaa kuvaus

Nelikymppinen, sinkku ja ihmettelijämies Turusta.

Joitakin kiinnostuksia: Scifi, kauhu, luonto, eläimet, piirtely, tietokonepelit, avaruustiede, historia ja mytologia sekä myyttiset olennot.

Elämään mahtuisi mukaan nainen mukavanlainen.

Hihasta voi nykäistä osoitteella: [email protected]

En pure, mutta näykin korvasta jos kauniisti pyydät.

Pyrin vastaamaan kaikille, mutta joskus saattaa ilmetä viiveitä riippuen vallitsevista olosuhteista.

Mukavaa elämää toivottaen!

Aloituksia

22

Kommenttia

312

1. Ihminen kuka halveksuu toisia. Se kertoo vain hänestä itsestään. Antaa ihmisten tehdä mitä haluavat, kunhan eivät satuta toisia.
  2. Hyvää aurinkoista lauantaita!

Nojuu. Kyllä niille löytyy varmasti kysyntää. Mulle riittää oma käsi vielä. Tosin olen harkinnut banaaniputsaimen ostoa. Voisi toimia hyvin vr-lasien kanssa yhteen. Mutta ehkä joskus sitten tulevaisuudessa.

Oliko sinulla rotuisia vai sekalaisia? Itsellä on / oli sekalaista sakkia. Toisella kissalla älykkyys ruoan kohdalla on kyllä korkea. Muuten se antaa itsestään semmoisen pökkelön möllöttäjän kuvan. Välillä se työntää jakkaran oven edestä, avaa kaapin ja ronkkii pahvilaatikosta ruokapussukan. Sekä on kyllä jääräpää. Jos ruokaa haluaa, niin se ei lopeta ennenkuin sitä saa. Muutenkin on erittäin puhelias yksilö.

Onpas sinulla ollut jos jonkinlaista vastoinkäymistä myös. On kyllä hienoa ja mukava kuulla että olet niistä selvinnyt. 😊

Hermoratatutkimus on kyllä semmoinen että huhhuh. Kaksi kertaa tehty toiseen käteen ja aina teki yhtä nannaa siihen peukalon pehmytkudokseen.

Se on kieltämättä kurjinta koko hommassa. Kun ei tiedetä oikein mistään mitään vaikka kuinka ravaat tutkimuksissa ja kuvauksissa. Se epätietoisuus. Nykyään en enää onneksi mieti mikä oli vialla, kaikki toimii kuitenkin suhteellisen hyvin. Ehkä se oli vain elämän tapa kertoa että nyt ollaan väärällä tiellä. Jos olisin jatkanut samalla tapaa, niin olisi alkoholismi varmaan vienyt hautaan asti aika nuorena. Mutta ehkä vähempikin olisi riittänyt. 😅

Kaiken kokemuksen aikana ja jälkeenkin olen löytänyt aika paljon myös uusia puolia itsestäni. Ennen pidin itseäni mitään osaamattomana kummajaisena. Nykyään on minäkuva terveellinen ja huomannut että oikeastaan sitä osaakin vaikka mitä. Tai no. Kyllä mä vielä outo olen. Mutta iloinen siitä. 😋

Nautinnollista päivää!
  3. Juuh. Olin ennen hitsari ja nykyään laitoshuoltaja. Fysiikka petti hitsaushommien takia, siinä välissä oli opiskeluakin ICT-allalle, mikä ei soveltunutkaan, koska staattista olemista sekin. Sitten kävin katsomassa minkälaista on laitoshuoltajan työ mahdollisia opiskeluja ajatellen. Sille alalle sitten opson kautta jäinkin, koska tykkään tehdä sitä. Ehkä vielä opiskelen jotain, mutta todennäköisesti en. Kuka sitä koskaan tietää mihin tie vielä vie.