Anteeksi kun herjasin pikkukylän ihmisiä

Anonyymi-ap

Se johtui ylimääräisestä konjakkipaukusta. Nyt huijasin, oli oikeasti rommia, mutta halusin kuulostaa tärkeältä.

>simiti<

20

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikkukylissä on valtaa saatavilla paljon helpommin kuin isoissa kaupungeissa!

🦄

• Anonyymi

Kuuleppas hevoinen. Ei kukaan uskalla sanoa Timpalle väärää sanaa.
        Olenhan koulutettu tappaĵa, tai olin ennen diapetesta, mutta ei ne opit unohdu.

Sitäpaitsi en nykyisin viitsi itse tehdä mitään. Kunhan vain hengailen ja syön makaronilaatikkoa. Se on hyvää.

>simiti<

• Anonyymi

Sitäkö sinä oot täältä palstalta vailla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäkö sinä oot täältä palstalta vailla?

En!

Täältä kaipaan huomiota ja kehuja. ☺️

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En!

Täältä kaipaan huomiota ja kehuja. ☺️

🦄

Tuo kuva = signeeraus? ei ole mikä tahansa heppa. Se on yksisarvinen, taruolento.
        Bukefalos?
        Vilma

• Ei minua haittaa, haittaisi jos epäilisin olevani väärässä. 🙂

• Laitetaanko huumorilla maalaisromantiikkaa? 😉

https://youtu.be/Da0MgF8ISYA?si=_1jw2g07dGsOAgNO

• Anonyymi

Maaseudulla asuu maalaistollot landepaukut peltopellet eli yksinkertaisia ihmisiä mut nykyään moni muuttaa pois maaseudulta eli maaseudut autioituu

• Anonyymi

Ja vaikutukset näkyvät sitten kaupunkielämässä, kun siellä lyödään viisaat päät yhteen? Eiköhän hallituksen kannattaisi keksittyä huumeidenvastaiseen sotaan Helsinki-Lahti-akselin välillä. En väitä että ongelma olisi maalta kaupunkiin muutto mutta kyllä se tyhmyys tiivistyy mitä tiheämmin ihmisiä asustelee kaupungeissa. Tottakai esim. rikostilastot rehottavat juuri kaupungeissa koska ihmiset niitä rikollisia ovat.

Aloittajan suunnalta kun lähdetään rannikolta sisämaahan päin (en tarkemmin erittele mihin suuntaan) niin sen voin sanoa etten ollenkaan resonoi sikäläisten asukkien kanssa. Tähdennän vielä että minulla ei ole juuri kokemusta keski-pohjalaisista. Cockolalaiset ovat melko rentoja koska puhuvat kuten oululaiset. Ehkä se on osin geneettistä, sillä vanhempani eivät ole lähellekään sieltä kotoisin 🤔. Asun aivan muualla kaiken lisäksi. Pidän aloittajan huumorista kaikesta huolimatta 🙂. Erilaisuus, pimeä, trollaava huumori on parasta huumoria. On se parempi kuin ei huumoria ollenkaan 😉. Anteeksi en pyytele.

• Anonyymi

Im juntti and i like it

• Yksinkertaisia joo, mutta minusta luontevalla tavalla ja harmittomia. En nyt tiedä ketä palvelee liika tietokaan ja sillä brassailu? Minusta käytännönasioiden ymmärtäminen ja hallinta on elämän kannalta oleellisemoaa, kun tiedolla hifistely ja kerholaisuus sen ympärillä.

Mä oon ite Lahdesta maalle muuttanut ja alkuun tosi landevastainen tapaus, mutta vuodet on opettaneet mua arvostamaan puhdasta, rauhallista luontoa ja luonnollisia ihmisiä ilman kilpahömppää ja hienostelua.

En oo siis paljasjalkainen lande, mutta oon kodikseni kokenut aina landen, en kaupunkia.

• Anonyymi

No onko se ny nii justiin jos asiasta sanoo? t ei niin pientä ojaa ettei ja ja

• Anonyymi

jos tykkää braunin partakoneesta padeemmin kuin Philipsisträ heh

• Anonyymi

Tokmannista saa halvalla vaikka mitä kamaa. Se on oikeastaan ykköskauppani kaikista. Partakoneita saa nykyään kolmellakympillä. Hinta-laatusuhteella on luultavasti väliä. Ostan silti halpistuotteita useimmiten koska minulla on käsitys että kaikenlaisten kulutustuotteiden (myös vaatteiden) kestävyys on melkoisen rajallinen.

• Anonyymi

Olen joskus kuullut kaupunkien määritelmäksi miljoona asukasta, taidamme kaikki olla vähän maalaisia?

AV

• Nyt kiinnostuin.. mitä rommia joit?

• Tää on pikkukylä, ei se mitään haittaa. Mä oon tottunu kärkevään palautteeseen. Ei oo rommia eikä gonjakkia mulla.

• Pisteet anteeksipyynnöstä. Se on nykyään kuoleva taito sekin. Mitäpä tuosta. Sattuuhan noita.

• Anonyymi

aurinko vsikuttaa ja kuukin c aikuttaa asioihin hah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3199
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3077
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2942
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59