Pieni ylpeily....

Huomenna tulee täyteen kaksi viikkoa, kun viimeksi olen vetänyt savukkeen. 💪

Välillä on tehnyt mieli, mutta yllättävän helpolla olen päässyt kuitenkin. Sitäkin tuli poltettua noin 25 vuotta.

Mukavaa päivää kaikille!

47

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko mulle mitään rakastettavaa

• Maailmassa on paljon asioita joita kuka vain voi rakastaa. Mutta tärkeintä on rakastaa itseään. Sen jälkeen voi olla myös rakastettava.

En tosin tiedä liittyykö tämä yhtään mihinkään mitä kirjoitit tai kirjoituksellasi toivoit / hait. En oikeastaan edes itse tiedä miksi sen kirjoitin. Ehkä se auttaa, ehkä ei. Aika näyttää ellei aika lopu liian aikaisin.

• Onnea. Jatka samaan tyyliin. Savuton linja on paras!👍

• Kiitos!

• Anonyymi

Hienoa!!! Twrveyden kannalta paras teko. Itse poltin aikanaan 20v. Ei kävis kyllä mielessäkään aloittaa uudelleen.

• Kiitos! Nojuu. Hieno homma myös kun olet lopettanut. 👍

• Ohoh!

Ei muuten ole mikään pieni ylpeilyn aihe!

Hiton iso hatunnosto minulta sinulle.

• Kiitos!

• Anonyymi

Kaksi viikkoa on jo hyvä näyttö kerrottavaksi.
      Vilma

• Hienoa! 🤗👍

Kiitos, samoin!

• Kiitos! Ja kiitos myös.

• Varjoperuna kirjoitti:

Kiitos! Ja kiitos myös.

Hyvä homma, jos pääset tupakasta irti. Se kun on ihan täysin turha kulutustuote, epäterveellinen, pahan hajuinen ja kallista. Näyttääkin vielä urpolle imeä jotain sätkää. 😊

Älä anna periksi!

• Hieno saavutus! 👏 Nyt kannattaa ehdottomasti jatkaa samalla tavalla ja pitää kiinni savuttomuudesta 😊

Mukavaa päivää sinnekin!

• Kiitos! No juuh sano. Helpottaa vaan päivien kulkiessa vääjäämättä eteenpäin.

• Aletheias
        Varjoperuna kirjoitti:

Kiitos! No juuh sano. Helpottaa vaan päivien kulkiessa vääjäämättä eteenpäin.

Juuri niin, päivä päivältä tulee elämä helpommaksi ilman myrkyllisiä savuja, kunnes koko asiaa ei edes mieti. Ja kukkarokin kiittää 😊

• Anonyymi

Tuosta tulikin mieleen, että pitää laittaa zonnik pussi suuhun.
      Onneksi olkoon tupakoinnin lopettamisesta. Se oli ihan tyhmää 30 vuotta kestäneen idiotismin aikana.

>simiti<

• Kiitos!

• Anonyymi

Onneksi olkoon, ylpeyteen on syytä.
      Voin samalla kertoa oman ilonaiheen: rohkenin ajaa pitkän matkan autolla, luulin etten pysty kun kartta on vaikea eikä mapsikaan aina kerro oikein. Nyt ihan eri paikassa kuin yleensä.

• Kiitos!

Hei tuohan on hieno asia! Rohkeutta on voittaa omat pelot ja epävarmuudet vaikka ne olisivatkin muiden mielestä arkisia asioita. Se on suhteellista. Pääsit ilmeisesti myös turvallisesti perille?

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

Kiitos!

Hei tuohan on hieno asia! Rohkeutta on voittaa omat pelot ja epävarmuudet vaikka ne olisivatkin muiden mielestä arkisia asioita. Se on suhteellista. Pääsit ilmeisesti myös turvallisesti perille?

Olen turvallisesti väliyöpymispaikassa, vasta huomenna ajan 100 km taas ihan vierasta reittiä perille. Siellä muutama tapahtuma ja takaisin samaa tietä tänne välipaikkaan. Ja takaisin kotiin muutama sata kilometriä. On mukava olo kun on onnistunut tähän asti. On jo suunnitelmia, paljon on edessä päin uutta. Kiitos rohkaisusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen turvallisesti väliyöpymispaikassa, vasta huomenna ajan 100 km taas ihan vierasta reittiä perille. Siellä muutama tapahtuma ja takaisin samaa tietä tänne välipaikkaan. Ja takaisin kotiin muutama sata kilometriä. On mukava olo kun on onnistunut tähän asti. On jo suunnitelmia, paljon on edessä päin uutta. Kiitos rohkaisusta.

Se on mukava kuulla! Hyvä myös kun voi välillä pysähtyä. Turvallisia kilometrejä!

• Anonyymi

jointti huuleen, tukka tuuleen, sano annikki tähti, kun lähti.

• Anonyymi

Sä kakara et edes tiedä mikä jointti on!
        Olen minäkin aikoinaan polttanut höpöheinää.

>simiti<

• Muista ettei tupakoimattomuus pääty yhteen hairahdukseen, joka monelle valitettavasti tulee jossain vaiheessa. Sitten on tärkeä vain jatkaa päättäväisesti tupakoimattomuutta.

• Anonyymi

Ainakin vuoden on riski, että retkahdat. Ei kannata lähteä puoleen vuoteen viihteelle. Parin kuukauden päästä alat keksiä tekosyitä sille, että voisit polttaa yhden. Vältä stressiä. Paino saattaa vähän nousta, kun ruoka taas maistuu. Jos poltit askin päivässä, niin säästöön jää nyt yli 300e kuukaudessa!

• En käy viihteellä kuin kerran vuodessa, niin ei ole sitäkään pelkoa että siitä retkahtaisi. Stressitön elämä sekä työ. 👌

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

En käy viihteellä kuin kerran vuodessa, niin ei ole sitäkään pelkoa että siitä retkahtaisi. Stressitön elämä sekä työ. 👌

Hyvä hyvä! Paljon onnea lakolle, sitä et tule koskaan katumaan! Unohdin sanoa, että kahvi on myös yksi asia, jonka jälkeen tekee mieli polttaa.

• Anonyymi

hedelmiä kuin baanaanejakaan ei ei kannata ostaa kymmeniä tronneja kerralla pilaantuu kuin omenatkin jos paljon kerrswllsw js yksin niitä syö...

joulupukki on pässinpää, jou7lun vuohi pässinpää pukki'

• Anonyymi

Eipä sitä retkahda, jos päättää.
      Vilma

• Anonyymi

joa omena lähree pyöreimään lattalle hyvä yrittää pysäyttää sitä kuin joku jalkapallon maalivahti Rene Hiquita.

• Anonyymi

Hyvä juttu. Kukaan ihana nainen tai mies ei ota tupakoitsijaa haisemaan nurkkiinsa.

• Anonyymi

Miten niin ei kukaan? :) Savutonna on aina parempi, kunhan ei pössyttellä sisätiloissa. Nykyisin kun tupakointi on lähes rikollista touhua, saa vapaasti kiukutella sisälle pöllähtävistä savuista. Juuri sellaista todistin siskoni luona kylässä. Se jos mikä ikkunoiden paukuttelu ja mielenosoitukselliset kiljahtelut oli vähemmän ihanaa.

🐾

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ei kukaan? :) Savutonna on aina parempi, kunhan ei pössyttellä sisätiloissa. Nykyisin kun tupakointi on lähes rikollista touhua, saa vapaasti kiukutella sisälle pöllähtävistä savuista. Juuri sellaista todistin siskoni luona kylässä. Se jos mikä ikkunoiden paukuttelu ja mielenosoitukselliset kiljahtelut oli vähemmän ihanaa.

🐾

Vaikka ei edes autossaan polttaisi, niin kyllä tupakoitsijan tunnistaa istuessaan sellaisen autoon. Hyi. Toista kertaa en mene kalliine vaatteineni, sain päivätolkulla tulettaa niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ei edes autossaan polttaisi, niin kyllä tupakoitsijan tunnistaa istuessaan sellaisen autoon. Hyi. Toista kertaa en mene kalliine vaatteineni, sain päivätolkulla tulettaa niitä.

Niin niin, toki :)

🐾

• Anonyymi kirjoitti:

🐾

Mun vaari poltti aina sisällä. Mutta hyvähän se on lopettaa. Meillä oli kaikki miehet tupakkimiehiä. Mä olin eka joka ei, tai oli yks serkku.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mun vaari poltti aina sisällä. Mutta hyvähän se on lopettaa. Meillä oli kaikki miehet tupakkimiehiä. Mä olin eka joka ei, tai oli yks serkku.

Niin minunkin:) Oli jännä katsella kun se rassasi piippuaan ja piipusta tupruaviavien savukiekuroiden leikkiä auringon säteessä muuten hämärässä tuvassa. Sen kyllä muistan, miten nuhaisena tuntui hankalalta nukkua savuisessaa kamarissa 😪

🐾

• Anonyymi

Vau! Onnittelut 😀👍 Miten oikein onnistuit! Haluatko kertoa millä tempulla pääsit eroon tuosta tavasta?

🐾

• Kiitos. Siinähän se meni enimmäkseen samalla kun mielialalääkkeet lopetettiin, tai oikeastaan vähän sen jälkeen. Voin sanoa että nikotiinin viekkarit on ollut aika kesyä niihin verrattuna. Tuntui kuin koko vartalo olisi saanut sähköiskuja, sekä huimauskohtauksia pitkin päivää. Niksa on pistänyt vain vähän tutisuttamaan välillä. Sekä työ on tällä hetkellä semmoista rentoa yksintyöskentelyä paikassa mistä ei ihan helposti mennä tupakalla käymään.

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

Kiitos. Siinähän se meni enimmäkseen samalla kun mielialalääkkeet lopetettiin, tai oikeastaan vähän sen jälkeen. Voin sanoa että nikotiinin viekkarit on ollut aika kesyä niihin verrattuna. Tuntui kuin koko vartalo olisi saanut sähköiskuja, sekä huimauskohtauksia pitkin päivää. Niksa on pistänyt vain vähän tutisuttamaan välillä. Sekä työ on tällä hetkellä semmoista rentoa yksintyöskentelyä paikassa mistä ei ihan helposti mennä tupakalla käymään.

Mielialalääkkeet ovat kyllä kummallisia. Muistan niiden aloittamisen aiheuttaneen valonvälähdyksiä, mutta lopetin ne ihan itse tehottomina, kun eivät vaikuttaneet mitenkään, vaikka söin niitä apatiaan lähes joku kolme vuotta. Tila pysyi täysin samana, eli totisena ja ilottomana.

Sain jostakin ihmeen syystä sähköiskun tapaisia ennen lääkkeiden aloittamista ja huimausta minulla onkin ollut aina johtuen niskoista. Mutta hyvä työpaikka sinulla, että kannusti lopettamaan ja eihän nykyisin missään työpaikassa enää sitä edes sallita.

Mutta nyt sinulla on hyvä draivi päällä tulevaisuutta ajatellen. Eikun vaan eteenpäin samalla tavalla! :)

🐾

• Anonyymi

pyllyily eli ylpeily, kulinaristi eli narsisti...

• Anonyymi

lim kiyyrörm laikenlaista nuorten naisten kanssa... aina en muistrakaan mikä joku juttu olikaan, sittren.

• Anonyymi

1 ukkeli sdiiryäny autonsa paremmin, kun huonossa paikassa vähän ohi-ruudusta parkissa, joku varmaan vienyt paperilapunkin tuulilasiin että....

• Hienoa! Loistava alku, pidä siitä kiinni ja hyvä tulee 👍

Ainoa vinkki mitä voin sanoa, on se, että jos/kun mieli sanoo, että
      "olen ollut xx aikaa polttamatta, niin tottakai voin yhden polttaa näissä juhlissa tms., ei se mitään haittaa, hallitsen tän kyllä"
      Niin älä usko. Pidä kiinni aiemmasta päätöksestä.

• Kiitos. No worries. En käytä alkoa kuin kerran vuodessa. Ja sekin meni tältä vuodelta. 👍

• Anonyymi

minullwe aika hauska jozas olisi tgyttölapsena joku muusikkikko mylesy cyrys....

• Hienoa, hyvä sinä! Joko olotila yhtään on helpompi vai vieläkö tekee välillä hurjasti mieli?

Mukavaa päivää myös sulle🤗

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      280
      3239
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2347
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2087
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      1999
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1284
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1058
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1016
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1006
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      947
    Aihe