langto-d
![]()
Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.
Aloituksia
1181
Kommenttia
5535
Suomalaiset Afganistaniin VAIN omalla vastuulla!
Miksi suomalaisten pitäisi tunkea niin epävakaaseen maahan mitä Afganistan nykyisellään edustaa. On erittäin todennäköi2127ddr- ja stasivammaiset ry
Tervetuloa runsain joukoin 1 kpl stasi- ja ddr-vammaisten kesäkokoukseen. Me martan kanssa murehdimme aamusta iltaan sy2126Paha riesa tuo leväkin
Vahvat nautaeläimetkin sairastuvat levän saastuttamaa vettä juotuaan. Runsastunut levä syö vedestä hapen ja tappaa kalat31126Kaikki elämä Universumissa juontuu alkuräjähdyksen ajoilta.
Se ei ole niin nokon nuukaa, tuliko elämää sisältäneitä bakteereja Maahan maapallon ulkopuolelta esim. avaruuskivien muk7125Kontrollia vai mitä?
Yritin vastata oliko se nyt aniaanan aloittamaan, Riittääkö eläke ketjuun koneeni ei lähetä viestiä. Eipä tuossa vahinko3125Mukava humpsaus aikaiseen iltapimeään.
Sitä se kellojen siirto sitten merkitsi. Kun sääkin oli kuiva ja melko lämmin, ei mitenkään huonolta tuntunut. Aamut on15125Alkuun vihasin Yotubea...
Keitti heti yli kun tubeb rinkula lähti pyörimään - niitä ikinä availlut. Mut kun musiikkitiedostoja hallinneet ystävät9124Nykyään kansalaisia varoitetaan - pakkasistakin!
Tai siis riskiryhmien edustajia. Sitten pitääkin määritellä ketkä voivat altistua paleltumisille tuikeiden pakkaslukemie18124Muistihäiriöisyys lisääntyy itsellä.
Kehitys kehnompaan suuntaan tässä asiassa on ollut nähtävissä vuosikausia. Jo aika päiviä tilasin ajan terveyskeskuksen7124Joka pelätyn ddr-stasin taitaa - sitä kaikki kunnioittaa!!!!!!!!
Arkulla vainaan.Hohhohhoijaa ja rommia pullo!0124Palsta rauhoittuisi j. julistajan bannauksella - huomattavasti!!!!!!!!!
Perverssi/dervsissille ominaisella psykopaattisella sinnikkyydellä se villitsee muutkin 3 hörhöä postaamaan halosvammai2124Presidentin kirkon jäsenyys.
Aiheesta on tehty ja HS julkaistu virallinen kysely, pitääkö presidentin kuulua kirkkoon ja vaikuttaako tämä valintaperu0123V.2009 oli vaisu ukkoskesä.
Ehkä viimeyön ukkoset olivat sitten kuin muistutus ilmiön olemassaolosta. Aamuyön leimahdukset olivat näyttäviä. Jotkut3123Kontiolahden varuskunnan lopetuspäätös kyrsii!
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=72469:varuskunnan-lakkautus-kirpaisee-pohjois-k17123Kun on hyvä mieli - ei huoli provoilla!
Romaniperheen pää istutti meidän sydänmaan koltiaisten päihin sanaparin > ei huoli4123Mi ikävyys mi hämäryys sanaili Kivi
http://www02.oph.fi/etalukio/aidinkieli/kurssi5/ladattava_materiaali/ikavyys.pdf Marraskuun pimeys vetää mehut vanhasta12123kd-luuseri valitti ketjussa piparin puutettaan.
Pakonomaisesti sen piti vetää se 172sm tekstiin. Vrt* voiko 172 voiko. Myös; . toivo turusta . late lapista Onhan sillä0123Pitääkö otsikerros maapalloa +C asteiden puolella?
Jonkun ison kosmisen tekijän/purkauksen lähipiirissä olevan, elämää pitävän taivaankappaleen läheisyydessä tuokin olisi7122Mielenkiintoinen Pluto!
Eilisessä Hesarissa (to.20.8) Plutosta hyvä artikkeli. Etäisestä matkasta aurinkoon huolimatta Pluton ytimessä on paljon0122Eihän demokratian puolustamisessa mitään vikaa ole!!
Tällä saitilla tämänpäivän yhteiskunnallisen vakauden puolustaminen nähdään häiriköintinä. UKK:n aikana hyvä työllisyys3122