Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

  1. Suomalaiset Afganistaniin VAIN omalla vastuulla!

    Miksi suomalaisten pitäisi tunkea niin epävakaaseen maahan mitä Afganistan nykyisellään edustaa. On erittäin todennäköi
    Maailman menoa
    2
    127
  2. ddr- ja stasivammaiset ry

    Tervetuloa runsain joukoin 1 kpl stasi- ja ddr-vammaisten kesäkokoukseen. Me martan kanssa murehdimme aamusta iltaan sy
    Presidentti
    2
    126
  3. Paha riesa tuo leväkin

    Vahvat nautaeläimetkin sairastuvat levän saastuttamaa vettä juotuaan. Runsastunut levä syö vedestä hapen ja tappaa kalat
    70 plus
    31
    126
  4. Kaikki elämä Universumissa juontuu alkuräjähdyksen ajoilta.

    Se ei ole niin nokon nuukaa, tuliko elämää sisältäneitä bakteereja Maahan maapallon ulkopuolelta esim. avaruuskivien muk
    Tähtitiede
    7
    125
  5. Kontrollia vai mitä?

    Yritin vastata oliko se nyt aniaanan aloittamaan, Riittääkö eläke ketjuun koneeni ei lähetä viestiä. Eipä tuossa vahinko
    70 plus
    3
    125
  6. Mukava humpsaus aikaiseen iltapimeään.

    Sitä se kellojen siirto sitten merkitsi. Kun sääkin oli kuiva ja melko lämmin, ei mitenkään huonolta tuntunut. Aamut on
    70 plus
    15
    125
  7. Alkuun vihasin Yotubea...

    Keitti heti yli kun tubeb rinkula lähti pyörimään - niitä ikinä availlut. Mut kun musiikkitiedostoja hallinneet ystävät
    70 plus
    9
    124
  8. Nykyään kansalaisia varoitetaan - pakkasistakin!

    Tai siis riskiryhmien edustajia. Sitten pitääkin määritellä ketkä voivat altistua paleltumisille tuikeiden pakkaslukemie
    70 plus
    18
    124
  9. Muistihäiriöisyys lisääntyy itsellä.

    Kehitys kehnompaan suuntaan tässä asiassa on ollut nähtävissä vuosikausia. Jo aika päiviä tilasin ajan terveyskeskuksen
    70 plus
    7
    124
  10. Joka pelätyn ddr-stasin taitaa - sitä kaikki kunnioittaa!!!!!!!!

    Arkulla vainaan.Hohhohhoijaa ja rommia pullo!
    Presidentti
    0
    124
  11. Palsta rauhoittuisi j. julistajan bannauksella - huomattavasti!!!!!!!!!

    Perverssi/dervsissille ominaisella psykopaattisella sinnikkyydellä se villitsee muutkin 3 hörhöä postaamaan halosvammai
    Presidentti
    2
    124
  12. Presidentin kirkon jäsenyys.

    Aiheesta on tehty ja HS julkaistu virallinen kysely, pitääkö presidentin kuulua kirkkoon ja vaikuttaako tämä valintaperu
    Presidentti
    0
    123
  13. V.2009 oli vaisu ukkoskesä.

    Ehkä viimeyön ukkoset olivat sitten kuin muistutus ilmiön olemassaolosta. Aamuyön leimahdukset olivat näyttäviä. Jotkut
    70 plus
    3
    123
  14. Kontiolahden varuskunnan lopetuspäätös kyrsii!

    http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=72469:varuskunnan-lakkautus-kirpaisee-pohjois-k
    70 plus
    17
    123
  15. Kun on hyvä mieli - ei huoli provoilla!

    Romaniperheen pää istutti meidän sydänmaan koltiaisten päihin sanaparin > ei huoli
    70 plus
    4
    123
  16. Mi ikävyys mi hämäryys sanaili Kivi

    http://www02.oph.fi/etalukio/aidinkieli/kurssi5/ladattava_materiaali/ikavyys.pdf Marraskuun pimeys vetää mehut vanhasta
    70 plus
    12
    123
  17. kd-luuseri valitti ketjussa piparin puutettaan.

    Pakonomaisesti sen piti vetää se 172sm tekstiin. Vrt* voiko 172 voiko. Myös; . toivo turusta . late lapista Onhan sillä
    0
    123
  18. Pitääkö otsikerros maapalloa +C asteiden puolella?

    Jonkun ison kosmisen tekijän/purkauksen lähipiirissä olevan, elämää pitävän taivaankappaleen läheisyydessä tuokin olisi
    Tähtitiede
    7
    122
  19. Mielenkiintoinen Pluto!

    Eilisessä Hesarissa (to.20.8) Plutosta hyvä artikkeli. Etäisestä matkasta aurinkoon huolimatta Pluton ytimessä on paljon
    Tähtitiede
    0
    122
  20. Eihän demokratian puolustamisessa mitään vikaa ole!!

    Tällä saitilla tämänpäivän yhteiskunnallisen vakauden puolustaminen nähdään häiriköintinä. UKK:n aikana hyvä työllisyys
    Presidentti
    3
    122